Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.08.19 , 13:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 27130 times)
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #50 on: 15.09.15 , 22:09 »
Share

Я б запропонував так:
Ковель-Ужгород та Ковель-Чернівці через день: кожен з них поїде раз на 4 дні через Стоянів, раз на 4 дні через Рівне.
Ужгород-Чернівці через день історичним маршрутом 625/626
Таким чином Рівне та Луцьк будуть мати сполучення із Закарпаттям та Буковиною, а Закарпаття отримає сполучення не лише з Буковиною, а й Волинню.
Саме такий двоваріантний хід для двох сполучень ми пів року тому (чи навіть більше) обговорювали в якійсь темі (знайду - підкину).
При щоденному русі був варіант сумісного проходження (однією ниткою, завдяки здвогрупненню) ділянки Ковель-Ківерці-Луцьк,
а в Луцьку розчеплення (це може бути зарезервовано на періоди підвищеного попиту).

Тільки тут з пропонованою черговістю не все гаразд з т.з. математики:
як не крути, виходитиме так, що проходження Стоянова і Здолбунова цими поїздами
буде відбуватись в режимі "два дні через два". По іншому їх розкласти неможливо )))

Одними нитками (якщо не здвогрупнювати) проїхатися по трикутнику в режимі "день через день"
не вдасться, бо повний цикл = 3 доби (3 ночі), тому або "1 через 3" (що не дуже зручно),
або задіювати здвогрупнення.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #51 on: 15.09.15 , 22:09 »
Share

Щодо збереження 605/606 за Чернівцями, то колись була така ідея
Поки на той рахівський кут не вистачає нових ДПКр2, то, як тимчасовий варіант,
може бути і так (заодно зекономиться вечірня коломийська засилка до Ворохти).

Моя думка тоді не знайшла підтримки... можливо щось вже змінилось...
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #52 on: 15.09.15 , 22:09 »
Share

Не бачу жодного сенсу запускати ПДС Чернівці-Рахів. Купейні, і можливо навіть плацкартні вагони повітря возити будуть. Моршину і Долині сполучення з Чернівцями куди потрібніше, ніж Рахову.
« Last Edit: 15.09.15 , 22:09 by K-91 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #53 on: 15.09.15 , 22:09 »
Share

Хлопці, ви гарні, але... Добу на роздуми, чи варто цю тему перенести у фентезі? Завтра ввечері чекаю особистого повідомлення від Івана.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #54 on: 25.09.15 , 11:09 »
Share

Новий ДПКр2 буде однозначно на лінії Львів - Чернівці.... принаймні упродовж 1го місяця.
Будуть вивчати пасажиропотік. Це останні дані від першоджерела із ЛЗ.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #55 on: 25.09.15 , 12:09 »
Share

Новий ДПКр2 буде однозначно на лінії Львів - Чернівці.... принаймні упродовж 1го місяця.
В Залещики он точно не поедет, ближайшие лет 40 точно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #56 on: 25.09.15 , 13:09 »
Share

Новий ДПКр2 буде однозначно на лінії Львів - Чернівці.... принаймні упродовж 1го місяця.
В Залещики он точно не поедет, ближайшие лет 40 точно.
001, може й ні, а 002 чи наступні - не виключаю.
Хоча, 001 може швидко зістарітись і вже за 10 років заліщицький напрямок
може відповідатиме його рівню)))
Я сподіваюсь, що це не останній МВРС на ЛЗ до 2020.
Новіші - на магістралі, а зношені - на гроденківсько-заліщицьки колгоспи будуть в сам раз.
Отож, чекаємо 10 років і повертаємось до теми)))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #57 on: 30.09.15 , 15:09 »
Share

Коли в Тернопільській дирекції відповідальна за пасажирський напрямок почула фантазію про
Львів - Коломия - Чортків, то перше, що здивовано запитала, було: "А чому вже не до Гусятина???"

Тоді, я вже згадав про Вікторову пропозицію Хмельницький -- Чернівці через Гусятин

... та інші поради/фантазії форумчан:

может для начала запустить Песу Хмель - Гусятин - Чертков, вечером из Хмеля, утром из Черткова, подвязав по Черткову к 6270/6277 Тернополь - Залещики?

Тому й пропонується ємкість Песи. Всього 190 щасливих місць за 8хх тарифом. Буде гарно.
...
3. Пока писал этот текст, в голову пришла шальная мысль, предупреждаю сразу -
это из области фантастики - Вместо Черновцов - Коломыя, просто в этом случае
не понятный мне, и вероятно мертвый участок Залещики-Черновцы
заменяется более активным Залещики-Коломыя. Тут уже есть перспективы того,
что Городенка и Коломыя будут генерировать какой-то прямой трафик (без упора на стуентов)
в Хмельницкий, тут у песы должен быть выигрыш перед автобусами которые идут через
Черновцы/Борщев - Каменец (те, что через Тернополь не рассматриваю, они ориентированы на поток в Киев)

... і вважаю, що фантазія на тему Хм - Гусятин - Чортків - Коломия чи Хм - Гусятин - Чортків - Коломия - ІФ - Львів
є досить цікавими у контексті потреб пасажирів того краю. Чи можна це все поєднати в один довгий маршрут -
не впевнений, бо тут задіяні дві залізниці, які навряд чи колись зможуть нормально між собою комунікувати.

"Заліщикам і Городенці" було б добре мати щось таке, яке б пленталось за раховозом (при теперішньому графіку)
з прибуттям до Коломиї десь о 7:45 + було б не погано мати узгоджену пересадку на Чернівці - Львів.

Тому є тема для фантазій на майбутнє.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #58 on: 30.09.15 , 16:09 »
Share

В некотором смысле есть смысл в маршруте Хмельницкий-Гусятин-Чортков-Бучач, по тарифу регионального поезда, не поздним утром выезд и прибытие к позднему вечеру обратно, как минимум студенты и туристы будут счастливы.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #59 on: 30.09.15 , 19:09 »
Share

Теж одна панянка із залізниці запитувала про Бучач... було б не погано...
тим паче, що у Хм, як там згадували, є незадіяна(і) Песа(и).
То треба дати цей проект жмеринському випускнику - нехай втілює в життя.
Заодно, розпочне свою кар'єру повідником серед мальовничих Подільських Товтр.
Дихне у свій час теж починав із Чернівці-Львів-Рахів )))

але це трохи збоку від фантазії про "Покутський ескпрес".
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 02.10.15 , 06:10