Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.03.19 , 14:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 24460 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #60 on: 02.10.15 , 12:10 »
Share

Написав, що із запровадженням потяга 701/702 Чернівці – Львів не реалізована пересадка по Коломиї з потяга 357 для мешканців Покуття. 10 хвилин, закладених зараз, вкрай мало для цього, оскільки 357 часто спізнюється.

Можемо виробити із цього питання спільну позицію – дані потяги повинні вважатись узгодженими. І надати з нашого боку – пропозицію від Робочої групи, з боку Івана – якесь депутатське звернення. Треба переходити до спілкування із залізницею методом "дабл пенетрейшн".

Це перший крок.

А реалізовувати "покуцький експрес" бажано із думкою про людей. Старатись не лише для Городенки й повного Гвіздця, а й для всіх платформ. По-хорошому там має бути вечірній дизель Коломия – Городенка-Завод, який відправляється після проходу ДПКр-2, ночує в Городенці, вранці їде в Коломию з прибуттям орієнтовно в 06:45. Я глянув Яндекс – у вас печалька, до обіду на Коломию взагалі нема нічого. А щоб дана пропозиція не вимагала від залізничників впихнуть невпіхуємоє, подумайте, чи здатні ви пожертвувати для такого рейсу існуючий рейс 6453/6454. Навіть я для третьої прискореної жертвував існуючий рейс з трьома обгонами, спеціально відшукував уродця і думав як перекроїти обороти і підв’язки, аби знову не вислуховувати чотири години від залізничників матюки і крики про збитковість.

"Покуцька Песа" з Хмеля в думках, ідея нікуди не ділась. Ми розпочали реалізацію з легких збуджуючих статей, що Песи переважно "обслуговують плече від сарая до забора", вимогами встановити причетних і провести показові звільнення. Будемо нагнітати напругу в Міністерстві. Відновлення угробленої дорогої техніки "на олівці" у в.о. Гендиректора, нам він пообіцяв до травня поставити на ноги Шкоди, будемо вимагати щоб до цього часу бігали і всі Песи. Безвідмовно, курва, бігали. Після оздоровлення техніки будемо ставити питання, щоб не обертати Песи по Коростеню, залишивши там оборот ДР1а, а вивільнену Песу пустити експериментальним "Покуцьким експресом" Хмельницький – Івано-Франківськ через Гусятин, Городенку, Коломию.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #61 on: 02.10.15 , 14:10 »
Share

1. Заліщики - Городенка - Гвіздець (органи влади: районні, міські, сільські і просто місцеві жителі)
починають активно писати паперові листи до Піха, так аби в сумі назбирався один великий мішок звернень.

2. Щодо узгодженості із 357 - це вже як крайній варіант, якщо не дадуть вечірнього ДП до Городенки/Заліщик,
бо ця узгоженість може бути цікавою тільки для Товстого і Заліщик у сполученні з ІФ та Львовом
(Чортків і все що на мапі вище - має коротший і швидший і дешевший автобусний шлях до ІФ, а до Львова - тим паче).

3. В Городенці із ночівлею ДП - кепсько - немає місця для відстою (із розеткою 380 Вольт),
бо всі колії активно задіяні (навантаження до 30 вагонів щоденно) маневровими роботами та вагонами,
ну і навряд чи там є кімната для відпочинку машиністів; інша справа - Стефанешти і Заліщики -
там є вся необхідна інфраструктура (в Стефанештах трохи треба підшаманити кімнати відпочинку).
Оскільки вечером з Городенки є достатньо зайців на 358 до Заліщик, то варто витягнути до Заліщик
і зробити комерційний варіант - з підвищеним комфортом без пенсійних пільг - будуть платити.

4.
Quote
у вас печалька, до обіду на Коломию взагалі нема нічого.
Так отож-бо й воно.
Quote
чи здатні ви пожертвувати для такого рейсу існуючий рейс 6453/6454
6454 - з Коломиї повертаються денні працівники до сіл, а також бабці, що продали своє молоко,
які приїхали ДП Заліщики-Коломия (6451).
6453 - із сіл їдуть на нічну зміну до Коломиї (бажано на 20:00 у Коломиї)

5.
а вивільнену Песу пустити експериментальним "Покуцьким експресом" Хмельницький – Івано-Франківськ через Гусятин, Городенку, Коломию.
Аж очам своїм не вірю. 2 дні тому хотів намалювати відповідні ілюстрацію...
але передумав, аби нікого не дратувати...

Quote
Треба переходити до спілкування із залізницею методом "дабл пенетрейшн
Тернопільська дирекція підтримує такі ініціативи, а особливо через Гусятин (самі в розмові зачепили Гусятин).
Тут ще важливо коли б він мав виїхати з Хмельницького? Орієнтовно в якій порі доби?

п.м. щодо 357-358 ДС Тернопіль ближчим часом дасть вичерпну відповідь щодо мінімального часу на схрещення,
і узгодженість раховоза із Чернівці-Львів теж зрушиться з місця.

п.м.2 колись в новинах було написано : до кінця 2015 року УЗ закупить "...надцять" ДПКр-2.
Тому зі Львова вони могли б вирушати (4шт разом, включеними за СБО):
Львів-Рахів
Львів-Ворохта
Львів-Чернівці
Львів-Заліщики/Чортків
але 2015 реально може бути у 2020.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #62 on: 02.10.15 , 14:10 »
Share

6454 - з Коломиї повертаються денні працівники до сіл, а також бабці, що продали своє молоко,
які приїхали ДП Заліщики-Коломия (6451).
6453 - із сіл їдуть на нічну зміну до Коломиї (бажано на 20:00 у Коломиї)

Я поки не бачу, яким составом вам зможуть дати 8хх регіональний дизель Коломия – Заліщики. Він повинен зупинятись біля кожного стовпа і продажа частини місць в салоні має бути прописана аналогічно як у Песі Хмельницький – Вінниця. Може це буде ДПЛка шість разів на тиждень. Але у разі якщо вам запропонують чимось жертвувати, то особисто для мене ранковий рейс до ділового/адміністративного центру у тисячу разів важливіший за поїздки невеликої частки людей на нічну зміну. Я скромно поржав, уявивши коломийську промисловість і освітлені потужними софітами гуцульські технопарки з нічними змінами.

Quote
Тут ще важливо коли б він мав виїхати з Хмельницького? Орієнтовно в якій порі доби?

Враховуючи особливості обороту, то вранці з Хмеля, увечері з Франківська. На жаль, рейсів на базар у вас не буде, тоді довелось би задіювати обидві Песи або придумувати хитрий оборот типу нічного рейсу з Франика на Хмель з прибуттям у Хмель в 04:00 ранку щоб встиг поміняти кабіну і поїхати далі діючим на Вінницю. Це складно.

А ось організувати підвіз у ваш облцентр – реальніше. Я бачу його з Хмеля в 6-й ранку, з Івано-Франківська в районі 17:30. Також дуже важливо здійснити з графістами попередні прикидки його часу в дорозі на предмет того, чи можна за день обернути дві пари чи тільки одну. Якщо час в дорозі "Покуцької Песи" можна зробити до чотирьох годин, дві пари кладуться на-ура.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #63 on: 02.10.15 , 15:10 »
Share

Та тим куцим рейсом Коломия - Городенка - Коломия можна якось і
пожертвувати на догоду більш важливішим потребам: вранці - на Коломию/ІФ.

Якщо о 6:00 виїде з Хм, то по Заліщиках він би міг вийти на нитку 6451 або й трохи раніше,
(все одно на 9:00 не прибуде до ІФ)
а це ідеально для того, щоб Заліщики - Коломия (зараз 6451) випускати значно пізніше -
так аби після Городенки у бік Коломиї він пройшовся ниткою 6453 (орієнтовно), тобто, підмінить 6453.

Так було б ідеально - роботяги на нічну зміну до Коломиї матимуть чим доїхати.

Вікторе, які там орієнтовно часи перегонів з Хм до Чорткова? чи до ІФ?
* якщо мати дрібніші зупинки хоча б від Заліщиків до Коломиї (їх там не так багато)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7536


View Profile
« Reply #64 on: 02.10.15 , 16:10 »
Share

Я поки не бачу, яким составом вам зможуть дати 8хх регіональний дизель Коломия – Заліщики. Він повинен зупинятись біля кожного стовпа і продажа частини місць в салоні має бути прописана аналогічно як у Песі Хмельницький – Вінниця. Може це буде ДПЛка шість разів на тиждень.
Ну так є ДЕЛ02-006, який цілком реально атестувати на 3 клас. Якщо, звісно, є чим його замінити на маршрутах, які він зараз обслуговує.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #65 on: 02.10.15 , 16:10 »
Share

Вікторе, які там орієнтовно часи перегонів з Хм до Чорткова? чи до ІФ?
* якщо мати дрібніші зупинки хоча б від Заліщиків до Коломиї (їх там не так багато)

То своїх знайомих графістів краще спитай, крім того думаю ділянку біля Гусятина тре буде трохи підшаманити. Я боюсь казати перегонні ходи, думаю просто взяти кілометраж і апрокмимувати як ходить Песа Хм-Вінн на таких кілометражах буде дуже некоректно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #66 on: 02.10.15 , 20:10 »
Share

Ок. Спитаю тернопільських графістів. З хмельницькими - контактів немає.
Сьогодні знову чув думку гвіздецького залізничника, який розказував про потреби людей:
Quote
як на ранок до Коломиї(7:45)/ІФ(8:45) нічого не буде, то людям не цікаво буде їхати пізніше.
Тобто, пасажири будуть але не в такій кількості як би були зранку.
Я так розумію, що там без нічної робочої засилки з Коломиї до Заліщик важко щось придумати.
Для початку навіть би й до Городенки вистачило, але там немає належних умов для ночівлі.

Щодо Хмельницького, то той залізничник сказав, що краще було б приїзд до Хм зробити вранці.
Тоді, чи назбирається достатньо охочих ввечері з Хм до Гусятина...Чорткова? Маю сумніви.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #67 on: 02.10.15 , 20:10 »
Share

Щодо нового 701/702. Дивує ширина місця 1-го класу = 40см.

Для шкільного експресу - ще годиться, а платити 135грн і 3,5 год
тулитися на 40-сантиметровому "просторі" - якось не дуже комфортно.

Цих 40см вистачить хіба для одного півдуп'я якогось "причетного" начальника.
В Д1 2+3, а в ДПКр-2 - 3+3. Під чию антропологію вони зроблені?
Немає на них Тягнибока (сховався), а то б розповів їм про середі розміри українців.
Logged
bond
Active user

Posts: 1538


View Profile
« Reply #68 on: 03.10.15 , 10:10 »
Share

Якщо час руху Хмельницький - Ів.-Фр.справді складе 4 години, то варто було б завести у спільний оборот обидві Песи:
806 Вінниця 8.29 - Хмельницький 12.06-12.21 - Ів.-Франківськ 16.21
803 Ів.-Франківськ 16.50-Хмельницький 20.50
804 Хмельницький19.25-Ів.-Франківськ 23.25
805 Ів.-Франківск 23.55-Хмельницький 3.55-4.10 - Вінниця 7.48
На 807/808 поставити ДР і продовжити до Гайворона - і усім буде щастя: і Гайворону з Гайсином і Немировом, і Франківську. А Песи ще можна ввечері на Кам'янець вранці назад закрутити, а не паркан ними підпирати.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7536


View Profile
« Reply #69 on: 03.10.15 , 11:10 »
Share

Щодо нового 701/702. Дивує ширина місця 1-го класу = 40см.
А чи є нормативи, щодо присвоєння класності вагонам на потяги категорій Регіональний експрес, Інтерсіті, Інтерсіті+?
З "регіональним потягом" все ясно, так як там тариф у всі класи залежить від тарифу загального вагону, лише з різними коефіцієнтами фірмовості, о ось починаючи із класу "регіональний експрес" там вже залежить від плацкартних та купейних тарифів, тому, мабуть є якісь нормативи, щодо того, яким повинен бути перший клас, а яким другий? 
 
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 03.10.15 , 11:10