Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 15:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 25861 times)
Мандрівник
Active user

Posts: 1384


View Profile
« Reply #70 on: 03.10.15 , 11:10 »
Share

Якщо час руху Хмельницький - Ів.-Фр.справді складе 4 години, то варто було б завести у спільний оборот обидві Песи:
806 Вінниця 8.29 - Хмельницький 12.06-12.21 - Ів.-Франківськ 16.21
803 Ів.-Франківськ 16.50-Хмельницький 20.50
804 Хмельницький19.25-Ів.-Франківськ 23.25
805 Ів.-Франківск 23.55-Хмельницький 3.55-4.10 - Вінниця 7.48
На 807/808 поставити ДР і продовжити до Гайворона - і усім буде щастя: і Гайворону з Гайсином і Немировом, і Франківську. А Песи ще можна ввечері на Кам'янець вранці назад закрутити, а не паркан ними підпирати.
Від Хмельницького до ІФ навряд чи вийде вкластися у 4 години, не забувай, що колія Копичинці-Ярмолинці через Гусятин у жахливому стані. Стан колії Стефанешти-Коломия теж залишає бажати кращого. У кращому разі вийде отак за годин п'ять. Описаний тобою варіант можливий лише за умови відновлення руху з Хмельницького без заходу на Гречани і бажано без заходу в Гусятин. Тоді ще й доведеться відновити розібраний обхід Гусятина і облаштувати у Гусятині транзитну платформу (Цвіткове на Черкащині має таку, що дозволяє там зупинятися Тясмину, їдучи від Шевченка до Христинівки без зміни напрямку), яка буде знаходитись далеченько від гусятинського вокзалу.

Стосовно ДР1 на Гайворон згоден з тобою, але тоді він буде йти з Вінниці вранці, на вечір мусить повернутися до Вінниці, щоб повернутися до себе додому в Хмельницький. Щоб увечері, наприклад, поїхав рейс на Зятківці (вранці повернення до Вінниці), доведеться задіяти іншу машину, бо коростенський на вечір теж мусить повернутися додому. А однією машиною проживаючою у Жмеринці можна виконати і ранковий додатковий рейс з Вінниці на Зятківці, і вечірній щоденний на Гайворон. Пустити на Зятківці гречанський вранці бачу сенс лише тоді, коли відбуватиметься розмін жмеринських машин (наприклад пн і пт), пасажиропотік з Вінниці на Хмільник, Старкон та Красилів мізерний, але при цьому є певний пасажиропотік на Немирів, Гайсин, Ситківці, Зятківці.
« Last Edit: 03.10.15 , 12:10 by K-91 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #71 on: 23.11.15 , 17:11 »
Share

ЛЗ дозріває до запуску чогось ввечері з Коломиї на Городенку - Заліщики,
а вранці із Заліщик на Городенку - Коломию ... ІФ.
Принаймні, не відкидає наявність такої проблеми, яка підлягає вирішенню.

Наприклад, Коломия (21:45) - Гвіздець (22:30) - Городенка З-д (23:15) - Заліщики (00:45)

Пропонований ДП повинен по Коломиї підбирати пасажирів,
що прямують зі Львова, ІФ та інших пунктів поїздами 608 і 702.

Так нормально буде?

« Last Edit: 23.11.15 , 18:11 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4403


View Profile
« Reply #72 on: 24.11.15 , 00:11 »
Share

І підвозити їх вранці під 701, тобто прибувати в Коломию за 8 хв перед 357-м поїздом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #73 on: 24.11.15 , 00:11 »
Share

І підвозити їх вранці під 701, тобто прибувати в Коломию за 8 хв перед 357-м поїздом.
Так тому і зворотній хід не описав саме з цієї причини.
Тут або йти на 50хв попереду 357-го і куняти 1 год в Коломиї до 702-го,
або ... (нічого доброго поки що не придумав, а дурню писати не хочеться).

В ідеалі проситься прибуття ДП до Коломиї в діапазоні 6:45..6:50,
тоді раховоз (в ідеалі) повинен бути на 50хв попереду ДП - 6:00 по Коломиї...
але хто його так на 1 год пришвидшить? (розумію, що зараз - не реально...
і тут навіть тернопільська причіпка (навіть на 2 вагони) не допоможе).

Якщо маєш цікаві ідеї щодо зворотного руху до Коломиї - уважно вислухаю.

п.м. ну, хіба 702-й змістять кудись на пізніше (праворуч),
якщо це ще комусь потрібно (Чернівцям, Коломиї, ІФ), в чому я сумніваюсь.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4403


View Profile
« Reply #74 on: 24.11.15 , 13:11 »
Share

В ідеалі проситься прибуття ДП до Коломиї в діапазоні 6:45..6:50,
тоді раховоз (в ідеалі) повинен бути на 50хв попереду ДП - 6:00 по Коломиї...
але хто його так на 1 год пришвидшить?

А чому раховоз має бути попереду ДП? Чому ми взагалі повинні його рухати?

Я бачу дизельок орієнтовно Заліщики 03:55 – Городенка-Завод 05:18/05:20 – Коломия 06:52.

Раховоз заходить в Коломию в 07:01.

701-й по Коломиї в 07:09, він узгоджений із дизельком і має чекати по Коломиї, навіть тоді коли дизельку настане повний гвіздець десь під Гвіздцем. Із раховозом 701-й можна вже не узгоджувати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #75 on: 24.11.15 , 14:11 »
Share

А чому раховоз має бути попереду ДП? Чому ми взагалі повинні його рухати?

Я бачу дизельок орієнтовно Заліщики 03:55 – Городенка-Завод 05:18/05:20 – Коломия 06:52.

Раховоз заходить в Коломию в 07:01.

701-й по Коломиї в 07:09, він узгоджений із дизельком і має чекати по Коломиї, навіть тоді коли дизельку настане повний гвіздець десь під Гвіздцем. Із раховозом 701-й можна вже не узгоджувати.

Перепрошую, що не уточнив вихідні дані:
перегінний хід Гвіздець - Коломия із зупинками по 1хв становить 40хв (мінімум).

Тому прибуття в Коломию: ДП о 06:52 і раховоза о 07:01 - не реально.
Між ними номінальний зазор хоча б 45хв повинен бути...
сАме в цьому вся складність.

п.м. Це не Фастів із інтервалами по 10-15хв...
там колись взагалі хотіли зробити один перегін Коломия - Городенка
але 51 км - "не положено" - розбили приблизно на половині - у Гвіздці,
хоча, стрілки "завбачливо" викорчували.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4403


View Profile
« Reply #76 on: 24.11.15 , 16:11 »
Share

Так перегонний інтервал визначається тим поки поїзд не зайде в Коломию, інший не випустять?

Ну зсунь дизельок на півгодини. По Гвіздцю треба інтервал 45 хвилин, а по Коломиї буде вже менше.

По Гвіздцю дизель треба відправити до 05:40, прибуття в Коломию в 06:20.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7906


View Profile
« Reply #77 on: 24.11.15 , 17:11 »
Share

А що там можна сподіватись на такий аншлаг, що 357-й  не впорається без групи підтримки приміського потягу з підвезенням пасажирів у Коломию на 701-й? Чи ставка на те, що більшість пасажирів, які потім їхатимуть до Львова на 701-му будуть сідати саме на платформах, де 357-й не зупиняється? 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #78 on: 24.11.15 , 17:11 »
Share

Так перегонний інтервал визначається тим поки поїзд не зайде в Коломию, інший не випустять?
Так.

Ну зсунь дизельок на півгодини. По Гвіздцю треба інтервал 45 хвилин, а по Коломиї буде вже менше.
Згода.
357 вибігає з Гвіздця о 06:24.
6ххх повинен прибути до Коломиї максимум о 06:20
(з 4-хвилинним запасом аби не псувати 357-му виконання графіка)

По Гвіздцю дизель треба відправити до 05:40, прибуття в Коломию в 06:20.
Саме так і виходить. Дякую.

А що там можна сподіватись на такий аншлаг, що 357-й  не впорається без групи підтримки приміського потягу з підвезенням пасажирів у Коломию на 701-й? Чи ставка на те, що більшість пасажирів, які потім їхатимуть до Львова на 701-му будуть сідати саме на платформах, де 357-й не зупиняється? 
Саме так - приміський - він же і є для сіл, а 357 не може їх обслужити...,
а там де він спиняється - ніхто не платитиме 40грн до Коломиї, тому їздять зайцем за 10грн.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #79 on: 24.11.15 , 19:11 »
Share

Фантазія від "покутського експресу" повільно перекочувала до "6ххх" - теж нормально виходить:

               ПРИМІСЬКИЙ
      п.№ 6ХХ2                               п.№ 6ХХ1
      КОЛОМИЯ - ЗАЛІЩИКИ                   ЗАЛІЩИКИ - КОЛОМИЯ
                ЦІЛИЙ РІК ЩОДЕННО
ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС В ДОРОЗІ 2.57          ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС В ДОРОЗІ 2.47
----------------------------------------------------------------------------
|ПРИБ. |СТ.|ВІДПР.|РОЗДІЛЬНІ ПУНКТИ        |ВІДСТ     |ПРИБ.|СТ.|ВІДПР.
----------------------------------------------------------------------------
ЛЬВIВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ
ПОЇЗД № 6ХХ2
  -    -  21.45  КОЛОМИЯ                      0         06.20  -    -
  -    1    -    З.П. ЦЕНЯВА                  5           -    1    -
  -    1    -    З.П. ПІДГАЙЧИКИ             13           -    1    -
22.30  2  22.32  ГВІЗДЕЦЬ                    25         05.38  2  05.40
  -    1    -    З.П. ХВАЛИБОГА              30           -    1    -
  -    1    -    З.П. ОСТРОВЕЦЬ              33           -    1    -
  -    1    -    З.П. ВІКНО                  39           -    1    -
23.17  2  23.19  ГОРОДЕНКО-ЗАВОД             51         04.52  2  04.54
  -    2    -    З.П. ГОРОДЕНКО-МІСТО        54           -    2    -
  -    1    -    З.П. ЯСЕНІВ-ПІЛЬНИЙ         60           -    1    -
  -    1    -    З.П. РУДКА                  67           -    1    -
00.09  2  00.11  СТЕФАНЕШТИ                  73         04.02  2  04.04
  -    1    -    ПРИЛИПЧЕ                    76           -    1    -
00.33  2  00.35  КОСТРИЖІВКА                 81         03.40  2  03.42
00.42  -    -    ЗАЛІЩИКИ                    83           -    -  03.33
                                                        ПОЇЗД № 6ХХ1


п.м. навіть можна упіймати хвилю Тернопіль - Заліщики - Коломия і навпаки.
Тобто, до існуючої денної хвилі можна мати ще й нічну:

Коломия (21:45) - Заліщики (00:42-02:00) - Тернопіль (06:52)
Тернопіль (17:50) - Заліщики (22:55-03:33) - Коломия (06:20)
« Last Edit: 24.11.15 , 19:11 by Iwan » Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 23.11.15 , 19:11