Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 03:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 26551 times)
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #80 on: 24.11.15 , 20:11 »
Share

Так перегонний інтервал визначається тим поки поїзд не зайде в Коломию, інший не випустять?
Так.

На ділянках, не обладнаних автоблокуванням тільки так. Щоб один поїзд не "поцілував" у хвіст іншого.
Logged
sean
Active user

Posts: 3886


View Profile
« Reply #81 on: 25.11.15 , 09:11 »
Share

Тернопіль (17:50) - Заліщики (22:55-03:33) - Коломия (06:20)
Палюбе Заліщики будуть в тренді ;)
« Last Edit: 25.11.15 , 13:11 by sean » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #82 on: 25.11.15 , 11:11 »
Share

Тернопіль (17:50) - Заліщики (22:55-03:33) - Коломия (06:20)
Палюбе Заліщики будуть в тренді ;)
Все одразу не виходить. Крок за кроком.
Було б тільки чим возити.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1400


View Profile
« Reply #83 on: 24.12.15 , 13:12 »
Share

Трішечки відрізняється від головної пропозиції теми, але можна сказати споріднене питання:
Народний депутат Андрій Шинькович звернувся до керівництва Південно-Західної залізниці з проханням відновити рух поїзду № 675/676 Івано-Франківськ-Шепетівка
http://ngp-ua.info/2015/12/24745

Тільки я б на його місці пропонував не відновити покійний обрубок 676 (історично його кінцевою станцією був Козятин), а призначити мегатрамвай 376 Івано-Франківськ Умань через Коломию, Шепетівку, Козятин та Христинівку. Це дозволило б відмовитись від дизель-поїзда Козятин-Христинівка, запропонувавши альтернативу у вигляді загальних вагонів 376 поїзда. Тоді вивільнений христинівський Д1 можна буде використати для збільшення частоти рейсів на Гайворон та Вінницю.
« Last Edit: 24.12.15 , 14:12 by K-91 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #84 on: 24.12.15 , 14:12 »
Share

Дякую за цікаву інфу - краще бути обізнаним завчасно ніж запізно.
Всі південнотернополяни, хто раніше слізно просив відновити 117/118
для доїзду до Києва цілком задоволені наявним 357/358,
з виділеною цільовою групою вагонів, чого у них при 117/118 не було.

Сполучення південнотернополян із Чернівцями - актуальне.
Максимум на що вони (Шепетівка, Ізяслав, Білогір’я, Ланівці,
Клембівка, Білогородка, Лепесівка та ін.) можуть претендувати -
на Шепетівка - Чернівці (Вікторе, наперед вибач за згадування цієї ділянки).

"Аргумент" "Насамперед цей маршрут був зручним для студентів"
УЗ одразу спростує відсутністю компенсацій.
Тепер вищі навчальні заклади є в кожному селі, і навряд чи комусь із
Шепетівки постане потреба їхати аж до ІФ... Тернопіль, Львів, Хмельницький
та Вінниця їх цілком повинні задовольнити... ще ж Рівне та Луцьк,
тому "студенти з Шепетівки до ІФ" - це точно не актуально.

Щодо мегатрамваю, то хотів би побачити орієнтовний розклад,
бо не можу собі його уявити.
Там би більш підійшов трамвай (як колись Віктор з Інтерфаном писали):
(Львів) - ІФ - Заліщики - Чортків - (Гусятин) - Ярмолинці - Хмельницький
потрібно дві Песи з паркуванням у Хмельницькому (Гречанах).
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1400


View Profile
« Reply #85 on: 24.12.15 , 14:12 »
Share

Добре, тоді мегатрамваєм нехай буде Чернівці-Умань. Виникла думка зробити йому прибуття до Козятина вранці, нехай вранці відправляється на Умань замість жашківського дизеля. Тоді у виконанні коростенського ДР1А залишиться піковий рейс до Погребища і вечірній щоденний до Жашкова. Увечері з Умані назад, прибуття до Чернівців наступного ранку. Можливо, Тернопіль проходитиме десь о 3 годині ночі, а прибуття до Чернівців о 9 годині ранку.
З Жашкова вранці назад на Козятин.
Христинівський Д1 забирається з козятинського напрямку, і за такого сценарію він може виконувати рейси Вінниця-Гайворон 6 днів на тиждень.
« Last Edit: 24.12.15 , 14:12 by K-91 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #86 on: 24.12.15 , 15:12 »
Share

Почав аналізувати запропонований маршрут класичним методом...
і тільки кілька секунд по тому зрозумів, що рейс Умань - Чернівці
може мати деяке сакральне значення для наших співгромадян...
для нашого Президента і нашого Прем'єра... та й не тільки для
співгромадян. Тому в такому контексті можна заручитися ще
й міжнародною підтримкою. Гройсман теж повинен підтримати
такий чудовий задум. Та й кошерна ресторація на колесах мала
б попит. Хочу почути думки інших форумчан.
Logged
VB
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #87 on: 24.12.15 , 15:12 »
Share

ФІРМЕННИЙ ПОТЯГ №665/666 МАКОНА НЕГРА.
РАХІВ - ГУМАНЬ
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #88 on: 24.12.15 , 15:12 »
Share

Через ЧОРТІВЕЦЬ, ЧОРТКІВ і САТАНІВ ?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #89 on: 24.12.15 , 15:12 »
Share

Нахман з Городенки та його онук Нахман із Брацлава
були б вельми втішені, якби цей поїзд мав назву "НАХМАН".

Quote
Шановні пасажири, з першої колії від перону відправляється
фірмовий поїзд НАХМАН сполученням Умань - Чернівці....

Кожен віруючий з братньої країни мав би за честь проїхатись у цьому поїзді,
а це - додаткові клієнти для УЗ і не тільки. Досить нейтральна назва -
ні права, ні ліва...
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 27.11.15 , 01:11