Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.19 , 22:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 27901 times)
Мандрівник
Active user

Posts: 1413


View Profile
« Reply #90 on: 24.12.15 , 16:12 »
Share

На жаль, Яценюк та Гройсман не зацікавлені у відновленні пасажирського сполучення на дизельних лініях. Їх набагато більше цікавить те, як вивести якомога більше грошей з України у офшори:(
Якби Гройсман виявив солідарність до земляків з Вінниччини, то гайворонський дизель ми б не виривали зубами зараз, а відновили ще у 2014 році. Якби Яценюк виявив свою солідарність до земляків чернівчан, то аж бігом виділили б кошти на будівництво обходу Молдови, щоб скоротити дорогу з Києва до рідних для Яценюка Чернівців і продовжити кам'янецький ІС до Чернівців.
Попри те, що на маршруті всього два обласних центри (Чернівці та Тернопіль), є ще три міста з населенням понад 50 тисяч (Умань, Шепетівка та Бердичів), і їх не можна ігнорувати як потенційні генератори пасажиропотоку, хоча б трамвайного.
,
Через ЧОРТІВЕЦЬ, ЧОРТКІВ і САТАНІВ ?
таким вийшов би раховоз, якби його пустили через Гусятин
« Last Edit: 25.12.15 , 12:12 by K-91 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4808


View Profile
« Reply #91 on: 24.12.15 , 20:12 »
Share

Там би більш підійшов трамвай (як колись Віктор з Інтерфаном писали):
(Львів) - ІФ - Заліщики - Чортків - (Гусятин) - Ярмолинці - Хмельницький
потрібно дві Песи з паркуванням у Хмельницькому (Гречанах).

При вказанні мого авторства тоді викини (Львів) у дужках, бо мені такого ще не снилось.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #92 on: 24.12.15 , 22:12 »
Share

Там би більш підійшов трамвай (як колись Віктор з Інтерфаном писали):
(Львів) - ІФ - Заліщики - Чортків - (Гусятин) - Ярмолинці - Хмельницький
потрібно дві Песи з паркуванням у Хмельницькому (Гречанах).

При вказанні мого авторства тоді викини (Львів) у дужках, бо мені такого ще не снилось.
Поспішав, тому взяв у дужки, але мав зазначити "з можливим видовженням до Львова".
Тому подаю оригінал:
ІФ - Заліщики - Чортків - (Гусятин) - Ярмолинці - Хмельницький.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #93 on: 13.10.16 , 13:10 »
Share

СМИ пишут об отмене еждневности хождения экспресса, до нового графика в ходу будет дважды в неделю.


З 14 жовтня Укрзалізниця скасовує щоденні рейси експрес-поїзда сполученням «Чернівці -Львів - Чернівці», який курсує через Івано-Франківськ. Вже відзавтра дістатися до Львова всього за 1,5 години буде можливо лише двічі на тиждень - у суботу та понеділок, а повернутися зі Львова - у п'ятницю та неділю.

Про це повідомили у службі пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ Укрзалізниця.

«Попередньо такий графік руху діятиме до введення в дію нового, який прогнозують на середину грудня. Причина скорочення – нерентабельність», - зазначили у службі.

При цьому в Львівській залізниці наголошують, що саме цей потяг, незважаючи на високу ціну квитка і відсутність пільг для студентів, є одним із найзатребуваніших серед пасажирів.

«Є дні, коли заповненість потяга складає 100 відсотків. У нас наявний і рухомий склад, і бригада з обслуговування поїзда. Тож скорочення рейсів цього поїзда нам самим не зрозуміла», - додали у службі пасажирських перевезень.

У серпні, до речі, через малу заповненість потяга, Укрзалізниця скасувала експрес-поїзд сполученням «Львів-Івано-Франківськ-Львів». Тепер же позбавляє пасажирів можливості щоденного користування потягом між Львовом і Чернівцями. При цьому поїзд №702 сполученням «Чернівці -Львів -Чернівці» користується популярністю і серед іванофранківців. Ним комфортно та швидко можна дістатися з Івано-Франківська до Львова і в зворотному напрямку.

http://www.ukrinform.ua/rubric-regions/2100802-ukrzaliznica-skasuvala-ekspres-lvivcernivci.html

Мо' варто повернутись до цієї дискусії аби хоч між Коломиєю і Львовом уберегти щоденне* курсування?
Понти вже в минулому і цей ДПкр-2 вже не є чимось таким, що не дозволяє його запустити з Коломиї на Заліщики.

* - крім середи зі Львова і четверга на Львів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #94 on: 13.12.18 , 21:12 »
Share

... Біс із ним. Гадаю, скоро будуть політичні зміни, які в свою чергу спричинять зміни в пасажирці УЗ. Не думаю, що Кривоштан прям безсмертний, читаючи того ж Тейкера розумію що у нього там авторитету нуль. Тому в темі про поїзди злучки, гадаю, можна оперувати зчіпками/розчіпками составів і всім іншим, що викликає тваринний жах у діючого складу Пасдепу. ....
Вікторе, ти мене своїм запалом надихнув реанімувати стару фантазійну тему.

Я перечитав ось це:
... Треба переходити до спілкування із залізницею методом "дабл пенетрейшн".

Це перший крок.

А реалізовувати "покуцький експрес" бажано із думкою про людей. Старатись не лише для Городенки й повного Гвіздця, а й для всіх платформ. По-хорошому там має бути вечірній дизель Коломия – Городенка-Завод, який відправляється після проходу ДПКр-2, ночує в Городенці, вранці їде в Коломию з прибуттям орієнтовно в 06:45. Я глянув Яндекс – у вас печалька, до обіду на Коломию взагалі нема нічого. А щоб дана пропозиція не вимагала від залізничників впихнуть невпіхуємоє, подумайте, чи здатні ви пожертвувати для такого рейсу існуючий рейс 6453/6454. Навіть я для третьої прискореної жертвував існуючий рейс з трьома обгонами, спеціально відшукував уродця і думав як перекроїти обороти і підв’язки, аби знову не вислуховувати чотири години від залізничників матюки і крики про збитковість.

"Покуцька Песа" з Хмеля в думках, ідея нікуди не ділась. Ми розпочали реалізацію з легких збуджуючих статей, що Песи переважно "обслуговують плече від сарая до забора", вимогами встановити причетних і провести показові звільнення. Будемо нагнітати напругу в Міністерстві. Відновлення угробленої дорогої техніки "на олівці" у в.о. Гендиректора, нам він пообіцяв до травня поставити на ноги Шкоди, будемо вимагати щоб до цього часу бігали і всі Песи. Безвідмовно, курва, бігали. Після оздоровлення техніки будемо ставити питання, щоб не обертати Песи по Коростеню, залишивши там оборот ДР1а, а вивільнену Песу пустити експериментальним "Покуцьким експресом" Хмельницький – Івано-Франківськ через Гусятин, Городенку, Коломию.

Переглянув покращений (як з якого боку на нього дивитись) графік 702/701 Львів-Чернівці:
    -  - 18:09 ЛЬВІВ            09:51  -     -
19:06  1 19:07 ХОДОРІВ          08:58  3 09:01
20:06  4 20:11 ІВАНО-ФРАНКІВСЬК 07:58  4 08:02
20:56  3 20:59 КОЛОМИЯ          07:08  4 07:12
21:23  2 21:25 СНЯТИН           06:39  2 06:41
21:58  -     - ЧЕРНІВЦІ             -  - 06:07


Перечитав "перший варіант" (з урахуванням покращень: -1 год зі Львова):



Також згадав, що Максиму Бурбаку нахабно відмовили від продовження до вигляду Чернівці-Львів-Перемишль...

Тому запитав у самого себе: а чому б це не повернутися до "першого варіанту" пропозиції УЗ? ... видовжити до Чорткова. Самі пропонують... рідко кому в останні роки УЗ пропонує (та ще й на вибір із двох варіантів) призначити новий поїзд (поїзд з видовженим маршрутом).

Аби хто не сумнівався, що то була моя ініціатива і 4 НДУ "за неї підписалися":



Це - мікропроект, але варто його спробувати... тим паче з такими погодними умовами... воно стає актуальним... особливо для Кострижівки (центр однойменної ОТГ):





Населений пункт Кострижівка (до речі, мала батьківщина Яценюка), маючи залізницю, має тільки 1 пару приміського поїзда, а саме селище - далеко від магістральних автодоріг, бо рельєф не дозволяє мати пряму дорогу до Заліщиків.

Хто має натхнення, запрошую до створення орієнтовного графіка:

    -  - 18:09 ЛЬВІВ            09:51  -     -
19:06  1 19:07 ХОДОРІВ          08:58  3 09:01
20:06  4 20:11 ІВАНО-ФРАНКІВСЬК 07:58  4 08:02
20:56  3 20:59 КОЛОМИЯ          07:08  4 07:12
21:23  2 21:25 СНЯТИН           06:39  2 06:41
21:58 20 22:18 ЧЕРНІВЦІ         05:47 20 06:07
               КІЦМАНЬ
               СТЕФАНЕШТИ
               КОСТРИЖІВКА
               ЗАЛІЩИКИ
               ТОВСТЕ
               ЧОРТКІВ


Крім того УЗ отримає чудовий лайфхак: раз в тиждень поїзд курсуватиме не тільки до Чорткова... але й до Тернополя: Львів-Тернопіль (через ІФ та Чернівці)... і сподіваюсь, що це буде в тарифному режимі. Те ж саме назад: раз в тиждень буде Тернопіль-Львів через Чернівці та ІФ. Далі буде.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #95 on: 13.12.18 , 22:12 »
Share

Таких підтримок від різних органів - близько десятка. Проблему 2 роки ніхто не вирішував.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #96 on: 13.12.18 , 22:12 »
Share

Ось підтримка із Заставни:



Ось - із Коломиї:



і т.д. ще купа менших сіл та міст: Заліщики (влада та тур.центр), Хрещатик, Киселів, Борівці, Городенка, Гвіздець, Остапківці та ... Тернопільська ОДА:





Аж не віриться, скільки людей було задіяно до цієї справи :))) Можливо це надихне когось із форумчан на свої локальні зміни. Вадимам теж буде нагода отримати черговий збочений екстаз.

Ще є сподівання що ті ДПКр з наступного сезону зможуть курсувати спаркою зі Львова до Коломиї, а далі - роз'їдуться на Заліщики-Чортків та Чернівці. Так що цей варіант через Чернівці стане проміжним кроком, і Заліщики можуть забрати місця у Чернівців до Львова, що наочно продемонструє актуальність проблеми.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1245


View Profile
« Reply #97 on: 14.12.18 , 04:12 »
Share

Коли він встигне обернутися по Чорткову? Десь так о 2:00 - 2:10?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3680


View Profile
« Reply #98 on: 14.12.18 , 19:12 »
Share

То треба знати хоча б поточний стан колії, щоб мати можливість припустити час руху.
Найпростіше, це взяти останній розклад 117/118 Чернівці - Київ на ділянці Чернівці - Заліщики перед переведенням на маршрут через КП, и додати поточний час 357/358 від Заліщик до Чорткова. І саме раховоза, бо зараз максимальні швидкості тій ділянці стали більші (80 км/год), ніж у 2014 році.

117/118_2014 Чернівці - Заліщики із зупинкою по Кіцмань: 1:38/1:36
357/358_2018 Заліщики - Чортків із зупинкою по Товсте: 1:38/1:43
З урахуванням зупинки 2 хвилини по Заліщикам загальний час руху складе не більше ніж 3:16/3:23. Не більше, по дизель-крюк напевно ж шустріше буде долати круті підйоми проти графіка для поїзда у 12-14 вагонів під 2М62у. Гадаю, буде у діапазоні 2:45-3:00.
А поки що так
||
\/
    -  - 18:09 ЛЬВІВ            09:51  -     -
19:06  1 19:07 ХОДОРІВ          08:58  3 09:01
20:06  4 20:11 ІВАНО-ФРАНКІВСЬК 07:58  4 08:02
20:56  3 20:59 КОЛОМИЯ          07:08  4 07:12
21:23  2 21:25 СНЯТИН           06:39  2 06:41
21:58 20 22:18 ЧЕРНІВЦІ         05:47 20 06:07
22:51  2 22:53 КІЦМАНЬ          05:11  2 05:13
--:--  - --:-- СТЕФАНЕШТИ       --:--  - --:-- 
--:--  - --:-- КОСТРИЖІВКА      --:--  - --:-- 
23:56  2 23:58 ЗАЛІЩИКИ         04:09  2 04:11
00:51  2 00:53 ТОВСТЕ           03:18  2 03:20
01:36          ЧОРТКІВ                   02:26


При додаванні зупинок по 2 хвилини для Стефнешти та Кострижівка умовно додати 8 хвилин ходу.
Logged
Philip
User

Posts: 143


View Profile
« Reply #99 on: 14.12.18 , 23:12 »
Share

Хвати фантазувати з ДПКРом ви за Чернівці його не витягнете по тій причині що будуть порушені години ЛБ! А на цілий оборот 1ЛБ ніхто не пустить !!!
« Last Edit: 14.12.18 , 23:12 by Philip » Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 14.10.16 , 02:10