Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 28787 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #160 on: 06.03.19 , 14:03 »
Share

На Рахов может и меньше.
Кстати, самый большой уклон и самый малый радиус круговой кривой в Украине, не в горах, а на линии Тернополь - Залещики, так как это бывшая узкоколейка, перешитая на широкую колею.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3916


View Profile
« Reply #161 on: 06.03.19 , 16:03 »
Share

Неоднозначные ответы
1.
Уклон до 40 ‰


2
Уклоны 20-28 ‰
Із офіційної відповіді Приміського департаменту УЗ:
Проведеною експериментальною поїздкою дизель-поїзда типу ДПКр-2 на маршруті Львів – Лужани – Чортків встановлено, що із-за складного профіля колії (уклони від 20 до 28‰) на дільниці Лужани – Чортків дизель-поїздом систематично застосовувалась велика кількість піску, виникало буксування колісних пар, це призводить до понад нормованого зносу колісних пар, ходових частин дизель-поїзда та інфраструктури.

Проведя трассировку маршрута по гугл картам было определено, что уклоны там действительно достигают местами 40 ‰. И это еще хорошо, что он смог проехать. Не ведаю по ДПКр2, но по документации для ДПКр3 максимальный уклон должен составлять 30 ‰.      

З документації






Logged
sergius
Active user

Posts: 3916


View Profile
« Reply #162 on: 06.03.19 , 17:03 »
Share

На Рахов может и меньше.

Я просмотрел, насколько это возможно. Вышло следующее (в ‰)

Рахов - Ясиня: 5-15
Ясиня - о.п. Лазенщина: 12-14
о.п. Лазенщина - Вороненко: 15-27
Вороненко - Ворохта: площадка, потом 12-15 и увеличение до 20
Ворохта - Микуличин: короткий участок около 20, потом 8 - 12 с короткими "горбами" до 30
Микуличин - Яремче: 10 - 12.
Яремче - Делятин: 10
Делятин - Надворная: до перевала 15-20, после - 12-13, перед самой Надворной 25

Визуализация для участка Ворохта - Надворная

« Last Edit: 06.03.19 , 17:03 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #163 on: 06.03.19 , 17:03 »
Share


Проведя трассировку маршрута по гугл картам было определено, что уклоны там действительно достигают местами 40 ‰. И это еще хорошо, что он смог проехать. Не ведаю по ДПКр2, но по документации для ДПКр3 максимальный уклон должен составлять 30 ‰.      

Якщо біля назви теми стоїть примітка [Fantasy] , зробимо sergius'у скидочку на фантазії. Гуглу дамо право бути першими в інших сферах, а самі звернемося до фактів.
Назвемо це першою десяткою за рейтингом визначальних (керівних) спусків на дільницях Львівської залізниці.  Вона майже збігається з кількістю  дільниць, які мають спуск хоча б в одному напрямку більше 20 тисячних.

№____ Дільниця____Визначальний (керівний) спуск в тисячних з врахуванням кривих (непарний/парний напрямки)

1.  Чортків - Бучач            27/27
2.  Тернопіль - Чортків      26/27
3.  Чортків - Стефанешти  26/26
4.  Чортків - Гусятин         26/25
5.  Чортків - Іване-Пусте   17/26
6.  Лавочне - Мукачеве     26/24
7.  Чоп - Сянки                 24/7
8.  Тернопіль - Ланівці      21/20
9.  Тересин - Скала-Под.   21/16
10. Веренчанка - Вікна.Б.  13/19

Рахів в рейтинг не втрапив, як бачимо. Його показник 17/17, не малюйте дурниць, не витрачайте час.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3916


View Profile
« Reply #164 on: 06.03.19 , 18:03 »
Share

Я не маю довіри вищенаведеним даним. А мої дані може перевірити кожен самостійно.
Logged
VB
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #165 on: 06.03.19 , 18:03 »
Share

Це те саме, що Ви вирахували по тому, коли береза пустила сік, - сьогоднішню дату. А я подивився в календар. Розумієте?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #166 on: 06.03.19 , 18:03 »
Share

А як їх можна перевірити коректно Гугл-картами? Гугл малює по рівню земної поверхні, а не по трасі (осі земляного полотна) залізниці. Те, що я бачу на Ваших скрінах - це поздовжній профіль земної поверхні, а не профіль траси залізниці. Тому тут VB правий на 100% - без поздовжнього профілю траси залізниці (а не місцевості по трасі залізниці) це розмова ні про що.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3916


View Profile
« Reply #167 on: 06.03.19 , 19:03 »
Share

А як їх можна перевірити коректно Гугл-картами?
Гугл карти можна перевірити за допомогою режимних карт. Я був звіряв з такими на ділянці Київ - Козятин. Співпадає +/-. Тільки не враховує мости та окремі насипи. Також порівнював ділянку КП - Ларга через Дністер, після чого показав знайомому локомотивщику. Теж співпадає.
В Карпатах не враховуються тунелі.

Визначення відбувається по фіксації зміни висоти за 0.5, 1 чи 2 км. У випадку з Рахів - Надвірна брав переважно 1-5 км
************************
Ділянка Чортків - Біла-Чортківська
Від позначки 1 км до 2 км перепад висоти 22 метри => 22 ‰.
Від позначки 4 км до 5 км перепад висоти 27 метрів => 27 ‰. Наче те, що казав один форумчанин. Але давайте розберемо детальніше
Від позначки 4.7 км до 5.2 км перепад висоти 15 метрів => 30 ‰.
Від позначки 3.5 км до 3.9 км перепад висоти 17 метрів => 42.5 ‰. Досить короткий відрізок. Але ж склади долають цю ділянку зі швидкістю 10-20 км/год
Від позначки 4.1 км до 4.5 км перепад висоти 15 метрів => 37.5 ‰
Від позначки 4.8 км до 5.2 км перепад висоти 14 метрів => 35 ‰


Тому припускаю, що приведені дані у 27 ‰ є дещо усередненими.




Ділянка Стефанешти - Тлусте
Стефанешти - Кострижівка 17-20
Заліщики - Тлусте спочатку 26-28, потім спадає до 15-17


без поздовжнього профілю траси залізниці (а не місцевості по трасі залізниці) це розмова ні про що.
То давайте режимку, і перевіримо. А не невідомо звідки взяти цифри.
« Last Edit: 06.03.19 , 19:03 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #168 on: 06.03.19 , 19:03 »
Share

Спочатку поздовжній профіль, за результатами нівелювання. Про його клас промовчу. Потім ті дані, які я навів, потім вже всілякі "режимки". Ви взагалі, маєте уявлення, що таке "режимна карта", та для чого вона слугує? Дайте визначення, будь-ласка. Можете з літератури, тільки прочитайте перед цим.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #169 on: 06.03.19 , 20:03 »
Share

Гугл карти можна перевірити за допомогою режимних карт. Я був звіряв з такими на ділянці Київ - Козятин. Співпадає +/-. Тільки не враховує мости та окремі насипи. Також порівнював ділянку КП - Ларга через Дністер, після чого показав знайомому локомотивщику. Теж співпадає.
В Карпатах не враховуються тунелі.
Тут взагалі нічого не враховується. Тут враховується лише план лінії, а профіль ви не визначите навіть за найточнішою картою.
Тут допоможе лише той самий переріз земної поверхні, який Ви навели, але з профілем траси лінії (а його тут немає). Ваш аналіз - це пальцем у небо. Або зроблений проектною організацію, або за разультатами того ж нівелювання, зробленим робітниками технічних відділів залізничних підпрємств (ПЧ, ПМС, тощо).

Спочатку поздовжній профіль, за результатами нівелювання. Про його клас промовчу. Потім ті дані, які я навів, потім вже всілякі "режимки". Ви взагалі, маєте уявлення, що таке "режимна карта", та для чого вона слугує? Дайте визначення, будь-ласка. Можете з літератури, тільки прочитайте перед цим.
Сергіус мабуть трохи не розуміє. Він думає, що проблема в точності гугл-карти, а військова "кілометрівка" чи "півкілометрівка" вирішить питання.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!