Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.20 , 06:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 31264 times)
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #190 on: 13.02.20 , 23:02 »
Share

Мета - в топіку: Заліщики - Львів. З метою уникнення пересудів легко можна зробити змінний трафарет по Львову для цих вагонів, ... і зникнуть зайві запитання, мовляв "навіщо Миколаєву Заліщики". Бо звучить воно так, як "Навіщо Ужгороду Лисичанськ?". Ні для Лисичанська, ні для Ужгорода той поїзд не є зайвим. Те ж саме буде і з Заліщиками. Ні для кого не буде примусу їхати за повним маршрутом.
Logged
Philip
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #191 on: 14.02.20 , 00:02 »
Share

Дай бог щоб ти добився до того щоб воно поїхало!!!
але Даєш ПТО в Заліщиках і хоч 2 домкрати?
Нагадаю що в Заліщиках в випадку чого немає можливості провести мінімальний ремонт вагона!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #192 on: 14.02.20 , 15:02 »
Share

Згадав, що для цього проекту можна використати вагони від 606/605. Якихось 3...4 вагони вчепити до 134/133, або взагалі окремою ниткою, якщо для неї знайдеться місце у графіку і локомотив... або 143/133 зробити швидшим (без тієї великої кількості зупинок між Львовом та ІФ) з групами на Рахів та Чернівці, а на Заліщики випхати зі Львова повільним графіком з усіма (від наявного 606/605) зупинками. Теж варіант.
Щодо домкратів, то їх немає (як я здогадуюсь) і у Вижниці, і у Стефанештах, але при цьому вагони ЦМВ у складі 9хх туди багато років їздять і мають там обіг. Від Львова до Заліщиків не така критична відстань. В крайньому разі відчеплять дефектний вагон і залишать у Заліщиках.
Logged
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #193 on: 14.02.20 , 18:02 »
Share

Головне,- щоб результатом не стало скасування приміського Коломия - Заліщики...
Logged
Philip
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #194 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share

Згадав, що для цього проекту можна використати вагони від 606/605. Якихось 3...4 вагони вчепити до 134/133, або взагалі окремою ниткою, якщо для неї знайдеться місце у графіку і локомотив... або 143/133 зробити швидшим (без тієї великої кількості зупинок між Львовом та ІФ) з групами на Рахів та Чернівці, а на Заліщики випхати зі Львова повільним графіком з усіма (від наявного 606/605) зупинками. Теж варіант.
Щодо домкратів, то їх немає (як я здогадуюсь) і у Вижниці, і у Стефанештах, але при цьому вагони ЦМВ у складі 9хх туди багато років їздять і мають там обіг. Від Львова до Заліщиків не така критична відстань. В крайньому разі відчеплять дефектний вагон і залишать у Заліщиках.

Ваня Вижниця і Стефанешти не мають таких швидкостей і відстаней!
 Хоч у Рахові теж до речі нема нічого але є 1 працівник ПТО.

Головне,- щоб результатом не стало скасування приміського Коломия - Заліщики...
Не думаю що вони ризикнуть ! Так як на Заліщики не матиме зупинок по О.П!!!
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1476


View Profile
« Reply #195 on: 15.02.20 , 17:02 »
Share

Iwan, а щоб не зменшувати схему 133- му, не псувати настрою причетним та не зациклюватися на Миколаєві, ти не хотів би Заліщики та Городенку зв'язати зі Львовом якимсь коротеньким потягом Заліщики - Львів, який поєднувати з таким же коротеньким Солотвино - Львів, і далі гнати на Ковель через Рівне? Заодно реалізуються давні ідеї.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1476


View Profile
« Reply #196 on: 15.02.20 , 18:02 »
Share

Заодно реалізуються давні ідеї.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg483908#msg483908
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #197 on: 15.02.20 , 21:02 »
Share

Головне,- щоб результатом не стало скасування приміського Коломия - Заліщики...
Той єдиний уцілілий ДП Коломия-Заліщики потрібен самим працівникам ПЧ (Коломия) для обслуговування ділянки колії Коломия - Заліщики. Не повинно дійти до скасування, а тим паче, що і з пропонованим сполученням матиме майже 12-годинне рознесення в часі. Ці обидва сполучення повинні сприяти один одному. Тепер у багатьох з'явиться по обіді приїздити до Коломиї та повертатися після 20:00. На разі, через скасування короткого ДП Коломия-Городенка, різко впав попит на наявний маршрут Заліщики-Коломия. Одне без одного не може нормально існувати.

Згадав, що для цього проекту можна використати вагони від 606/605. Якихось 3...4 вагони вчепити до 134/133, або взагалі окремою ниткою, якщо для неї знайдеться місце у графіку і локомотив... або 143/133 зробити швидшим (без тієї великої кількості зупинок між Львовом та ІФ) з групами на Рахів та Чернівці, а на Заліщики випхати зі Львова повільним графіком з усіма (від наявного 606/605) зупинками. Теж варіант.
Щодо домкратів, то їх немає (як я здогадуюсь) і у Вижниці, і у Стефанештах, але при цьому вагони ЦМВ у складі 9хх туди багато років їздять і мають там обіг. Від Львова до Заліщиків не така критична відстань. В крайньому разі відчеплять дефектний вагон і залишать у Заліщиках.

Ваня Вижниця і Стефанешти не мають таких швидкостей і відстаней!
 Хоч у Рахові теж до речі нема нічого але є 1 працівник ПТО.
У разі виникнення проблеми є можливість відчепити вагон у Львові, ІФ чи Коломиї. Немає потреби тягати дефектний вагон аж до Заліщиків, щоб там нарікати на відсутність домкратів. Хіба не так. Як раніше їздив Харків - Владивосток?

Iwan, а щоб не зменшувати схему 133- му, не псувати настрою причетним та не зациклюватися на Миколаєві, ти не хотів би Заліщики та Городенку зв'язати зі Львовом якимсь коротеньким потягом Заліщики - Львів, який поєднувати з таким же коротеньким Солотвино - Львів, і далі гнати на Ковель через Рівне? Заодно реалізуються давні ідеї.
Часом приємно читати архівні речі, так наче вчора ми про то писали... Щодо "псування", то питання стоїть таким чином: або ті 4..6..8 вагонів (конкретна цифра залежатиме від повної довжини складу) будуть стояти пів доби по ІФ, або кудись ще поїдуть. Звісно, вони можуть їздити на Чернівці, але згадаймо недавню статистику:

Глянув зараз квитки на завтра (п'ятницю) з Чернівців до Львова

Звідки:        Чернівці  Снятин   Коломия        ІФ
до Львова:      126       126      126           131    
до ІФ:          161       161      161
до Коломиї:     190       190
Схоже що посадка по Коломиї доволі серйозна, а от в Снятині квитки ще не купували. Також видно, що є пасажири з Чернівців до ІФ.

Ще порівняйте кількість вільних місць на завтра в сидячках Львів-ІФ
115й - ціна 117 -  відправлення  8:48 -    11 місць ( з 36 ?)
704й - ціна 131 -  відправлення 12:25 - 266 місць ( з 300 ?)
702й - ціна 131 -  відправлення 19:08 - 174 місця ( з 300 ?)

702й явно краще заповнюється, ніж 704й, але й на ранішній 115й місця є (це я щодо перспективності дзеркального потяга відправленням вранці зі Львова):



Уточнення (у зручному форматі):



Якщо "червоний помідор" висмокче пасажирів із 702/701, то Чернівці отримають омріяну свободу в салоні ДПКр2-001. В іншому випадку, залишається риторичне запитання "хто їздитиме спозаранку у 702/701 із Чернівців, коли буде нормальна альтернатива із прибуттям до Львова о 8:30 і виїздом із Чернівців близько 1-ї ночі?"

Вже було так, коли курсував покійний 608/607. Коли для ДПКр2-001 придумають щось краще (причетні мали задум віддзеркалити географію: вранці зі Львова на Чернівці, а ввечері із Чернівців на Львів), то 33/34 до Чернівців мав би хоч якийсь сенс.

Незважаючи на це все є сенс фантазувати про об'єднання із 601/602... але я не встигаю у вихорі останніх змін (у т.ч. призначення 134/133) фантазувати щось адекватне. Хіба дещо пізніше, після опрацювання теми Перемишль - Констанца.
« Last Edit: 15.02.20 , 21:02 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #198 on: 15.02.20 , 22:02 »
Share

Існуючий Коломия - Заліщики апріорі не може існувати без скасованого. Для підвищення заселеності що одного, що другого,- скасований необхідно було продовжувати також до Заліщиків, там ночувати, і вранці приблизним розкладом ще раніше скасованих або приміського вирушати назад. Причому по Коломиї має бути в обох не кінцева, а схрестивши з іншим прміським,- прямувати до обласного центру. Заперечення "нє зайдьот",- не має жодного сенсу. Скільки автобусів би не бігали, і як швидко вони б не їздили,- чомусь повільні із двома- трьома змінами напрямку приміські із заходу області до Черкас не страждають на незаселеність. В ідеалі, там має бути ( як і скрізь) мінімум три пари,- вранці, вдень, вечером.  Львів,- достатньо нормальної пересадки по Коломиї чи Франківську. Як варіант,- можливий нічний у обидва боки Львів - Чернівці через Городенку. Такі потяги є популярними, тим більше між двома пасажироутворюючими центрами, при умові прибуття на кінцеву в адекваті. 40 відсотків прямих пасажирів плюс інші на змінюваність з початкової по станціям, та з них до кінцевої. І це в обидва боки. Щоб штучно такий потяг пригальмувати,- можна його як експеремент пустити через Городенку. Але про що ми говоримо....  Якийсь потяг може знову бути споганений задля якіхось злучок, якийсь Миколаїв ( до речі, чому не Маріупіль? Констянтинівка? Лисичанськ?).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #199 on: 15.02.20 , 22:02 »
Share

Встиг трохи поміркувати на цією ретроспективою:

Також можна подумати і про 2-3 вагони, які б забезпечували сполучення Волині з Закарпаттям, та каталися б разом з ворохтянсько-чернівецькими між Львовом та Ковелем. Але тут постає ще 1 питання, до чого чіпляти ті вагони по Львову та з чим тягнути на Закарпаття. Бо якщо вранці до Львова вони могли би прибувати з 602-им, то після 22 їх нема з чим тягнути на Закарпаття (можна і замахнутися на зміщення графіка 601-му на 2-3 години пізніше, але невідомо, чи це всім би сподобалося).

У світі сучасних технологій, доступного інтернету і пов’язаного з ним говна не існує рішень, які всім би сподобались. Але, враховуючи, що 601/602 Іван хотів робити у сполученні Ковель – Солотвино, то питання, з чим тягати 6-вагонну групу з Чернівців/Ворохти, вирішується дуже смачно, на користь цього поїзда. Зміщення графіка 601-го на 23:00 зі Львова ми мусимо сподобати, бо тоді він буде ув’язаний зі столичним Хундаєм в обидві сторони, і матиме оптимальне відсипне прибуття в Берегово/Виноградів/Хуст, а не улюблене залізничне 05:хх.

І так, ядро Ковель – Солотвино і двійко причіпних ворохтуйчиків треба кров з носа встигнути обслужити по Ковелю за чотири години, інакше вся ювелірна конструкція піде по піху. Чотири вагони Ковель – Чернівці можуть обслуговуватись в Чернівцях.

Я думаю, що після того як УЗ сама відмінила солотвинський поїзд і повернула його тільки під тиском громадськості та місцевої влади, проблемами добирання залізничників можна не перейматись - адже УЗ сама показала, що ними можна знехтувати:)

таким чином:

1. Виходячи із того, що УЗ прагнула сама скасувати 601/602, то він їм для цілей "перевезення працівників УЗ" не надто сильно був потрібен. Це вже доведений факт.

2. Організуючи двосторонню узгодженість по Львову між 601/602 та ІС+ 744/743 (вранці - із Закарпаття на Київ, а ввечері - з Києва на Закарпаття), достатньо реалізувати такі зміни:
- (вранці) забезпечити більший "зазор" із наявних 2хв. до 15хв., обидва поїзди приймати при одній платформі (поруч);
- (ввечері) між 22:49 (прибуття із Києва ІС+743) до виїзду 601 повинно бути щонайменше 15хв... допустимо 20хв, отже відправлення 601 необхідно змістити на ~23:10, що забезпечить цілком прийнятне проходження Південного Закарпаття.

3. Гіпотетична група на Затернопілля могла б мати такий розклад:
Львів (...-23:30), ІФ (2:10-2:35), Коломия (3:50-3:55), Городенка (5:30), Стефанешти (6:15, якби приміський на Чернівці був швидший, то пасажири могли б поїхати на свої села у напрямку Лужан), Заліщики (6:40) ... Тернопіль (10:40-11:00), Львів (13:00). Якщо не сповільнювати на ділянці Львів - Заліщики - Тернопіль, то для куцого складу можна до 1 год нашкребти "економії". Принаймні можна вийти на показник 12:30 до Львова.
Зворотно (Львів через Заліщики та Львів на Ковель):
Львів (16:00), Тернопіль (18:00-18:25), Заліщики (22:30), Стефанешти (23:00) Городенка (23:50), Коломия (1:20-1:25), ІФ (2:40-3:05), Львів (5:45 - 6:15) -> на Ковель.
Зустріч двох складів могла б бути на двоколійній ділянці ІФ-Хриплин.

4. Із 12:30 до 16:00 поїзд матиме "відпочинок" у Львові. Якщо б пришвидшити рух (бо склад буде куцим), то по Львову матиме щонайменше 3 години для якоїсь примітивної обслуги РС.

5. Якщо б це був ужгородський склад, то можна фантазувати над:
прибув до Львова о ~12:30, а вже о 13:00 пішов на Ужгород (через Самбір) із прибуттям до Ужгорода о 18:00;
вирушив з Ужгорода о 10:30 (через Самбір), прибув до Львова о 15:30, і о 16:00 рушив далі на Тернопіль... Заліщики...

УВАГА: це КОНЦЕПТ у форматі вільної фантазії. НЕ ПРЕТЕНДУЮ на довершеність задуму.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!