Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.17 , 07:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 24
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 37853 times)
Volodymyr
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #10 on: 09.10.15 , 00:10 »
Share Reply with quote

Одна з проблем цього потягу - нелогічний регресивний тариф УЗ.
Що я маю на увазі: порівняйте недільні ціни:
Львів-Чернівці 147 (0,55₴/км)
Львів-ІФ 121 (0,85₴/км)
ІФ-Че 116 (0,92₴/км)
Їхати цим потягом зі Львова до Чернівців дешевше і зручніше, ніж автобусом. Але от до/з Івано-Франківська уже не так вигідно, пара квитків Львів-ІФ + ІФ-Чернівці в 1,6 раза дорожча за прямий квиток Львів-Чернівці.

Івано-Франківськ історично мав краще сполучення зі Львовом і відносно багато людей їздять між містами (зараз переважно маршрутками). Так само є стабільний попит на поїздки ІФ-Чернівці (ті ж студенти, скажімо). Якщо УЗ зробить вартість поїздки пропорційною відстані, тобто десь 80-90грн за Львів-ІФ і десь 60-70грн за ІФ-Чернівці, то в потяга буде дуже хороша зміна пасажирів по Франківську і по п'ятницях він забиватиметься студентами вщент.

Зараз УЗ просто запустила сидячий регіональний потяг з ціновим підходом як для нічного потяга (фокус виключно на пасажирів кінцевих станцій).

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1657


View Profile
« Reply #11 on: 09.10.15 , 01:10 »
Share Reply with quote

Одна з проблем цього потягу - нелогічний регресивний тариф УЗ.
Що я маю на увазі: порівняйте недільні ціни:
Львів-Чернівці 147 (0,55₴/км)
Львів-ІФ 121 (0,85₴/км)
ІФ-Че 116 (0,92₴/км)
Їхати цим потягом зі Львова до Чернівців дешевше і зручніше, ніж автобусом. Але от до/з Івано-Франківська уже не так вигідно, пара квитків Львів-ІФ + ІФ-Чернівці в 1,6 раза дорожча за прямий квиток Львів-Чернівці.
Ну, хтось зі Львова до Франика й нічним (у даному випадку ранковим) експресом їздить (з десяток місць на суботу розкуплені), там достатньо велика аудиторія, на усі смаки та гаманці. Але твердження про неприпустимість регресивного тарифа цілком обгрунтоване, +1.
« Last Edit: 09.10.15 , 01:10 by Emblaze » Logged
opex
Active user

Posts: 10786


View Profile
« Reply #12 on: 09.10.15 , 07:10 »
Share Reply with quote

Да и пора заказчику вагонов отойти от мысли что новое сиденье автоматом 1 класс. Я помню как намучался в попугае ЭПЛ или в 620 песе. Делайте блин нормальные сидения, в Европах сидения в метро комфортнее! А у нас еще население худобой не страдает на жареной картохе с маянезиком под пивко.
Logged
Zayats
User

Posts: 120


View Profile
« Reply #13 on: 09.10.15 , 08:10 »
Share Reply with quote

Да и пора заказчику вагонов отойти от мысли что новое сиденье автоматом 1 класс. Я помню как намучался в попугае ЭПЛ или в 620 песе. Делайте блин нормальные сидения, в Европах сидения в метро комфортнее! А у нас еще население худобой не страдает на жареной картохе с маянезиком под пивко.
Повністю підтримую.Ці сідушки не відповідають навіть другому класу. В "засцянці" "Львів-Держкордон" аналогічні сидіння тільки без підголовників. Ганебно, що в першому класі навіть підлокотників немає.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5038


View Profile
« Reply #14 on: 09.10.15 , 11:10 »
Share Reply with quote

Чай и так не учитывался ;). Впрочем, в данном случае это несущественно.
Учитывался еще и как. Там же возле стоимости стоит звездочка, а ниже стоит сноска "З урахуванням усіх послуг". На этом этапе стоимость показывается с учетом постельного белья и 3 стаканов чая, независимо от стартого набора галочек. Если от всего этого отказаться и перейти к оплате сумма будет меньше аж на 33 грн. (18 грн. - постель, 5 грн. - стакан чая). 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #15 on: 09.10.15 , 12:10 »
Share Reply with quote

... Якщо УЗ зробить вартість поїздки пропорційною відстані, тобто десь 80-90грн за Львів-ІФ
і десь 60-70грн за ІФ-Чернівці, то в потяга буде дуже хороша зміна пасажирів по Франківську...
Навряд чи вартість буде складатися тільки з покілометровки.

Зазвичай, нормальні люди роблять невелику постійну складову (за "посадку" + КЗБ), а решту - покілометровка.
Зараз, дійсно, з кінця в кінець (267км) маємо умовну покілометрівку 55коп/км (неділя).
Це еквівалентно (для прикладу) сумі 13,35грн + 267км*0,50грн/км.

Тобто, з Коломиї до Чернівців (71км) мало б коштувати: 13,35 +71*0,50=48,85(грн),
а не 103 грн, як маємо зараз.

Висновок_1: у постійній складовій немає нічого страшного - вона повинна бути,
але її розмір повинен бути не таким відлякуючим, як є зараз.

Зараз розмір постійної складової становить (b), а покілометрівка (a):
267*a+b=146,86
71*a+b=103,02

звідси: a=0,2237грн/км,  b=87,14грн.

Висновок_2: 87,14грн - занадто дорога платня "за посадку".

Вихід із ситуації: збалансувати "за посадку" та "покілометрівку" таким чином,
аби загальна вартість між кінцевими пунктами збереглась, а подорож між
проміжними пунктами не була такою неадекватно дорогою.

п.м. Насправді складників у вартості може бути більше,
тому обчислення є наближені але головну суть проблеми відображають:
плати 87 грн, а решту - покілометрівка.

Да и пора заказчику вагонов отойти от мысли что новое сиденье автоматом 1 класс. Я помню как намучался в попугае ЭПЛ или в 620 песе. Делайте блин нормальные сидения, в Европах сидения в метро комфортнее! А у нас еще население худобой не страдает на жареной картохе с маянезиком под пивко.
Саме так. Це манія "опершокласнення" всього, що має заводський запах.
Приклад другого класу в румунських експресах (IR):

IR 1732 Галац - Брашов (маршрутна швидкість 77,5км/год)




аналогічний IR, теж 2-ї кляси:



(перепрошую, фотограф з мене ніякий)

Отож, нехай "причетні пани" роблять висновки з того, скільки нам ще десятиліть доганяти Румунію під їх керівництвом.
Тут, однозначно, цілюща люстрація повинна допомагати.

п.м. приміські другокласні салони вагонів локомотивної тяги там трохи попростіші - вже без столиків:



Тож, самі робіть висновки чи заслуговує нинішній інтер'єр ДПКр2 на "першу клясу".
« Last Edit: 09.10.15 , 12:10 by Iwan » Logged
opex
Active user

Posts: 10786


View Profile
« Reply #16 on: 09.10.15 , 12:10 »
Share Reply with quote

В Тарпане мне кстати нравится - 1 класс, 2 и нищебродский - хочешь - теснись. А тут же никакой альтернативы.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2472


View Profile
« Reply #17 on: 09.10.15 , 12:10 »
Share Reply with quote

Підлокітники у нинішньому виконанні ДПКр2 зменшать поперечний простір пасажира до 35см,
тому їх побоялися класти, бо це тільки підкреслить увесь маразматично-першокласний дизайн 3+3.

А про столики на кожну "четвірку" (як на фото вище) - я промовчу.
« Last Edit: 09.10.15 , 12:10 by Iwan » Logged
Alex_I
Active user

Posts: 720


View Profile
« Reply #18 on: 09.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

За 2 ч до отправления 702 Львов - Черновцы свободных 30 мест и продолжают раскупать на глазах, думаю до отправления все разберут.
На завтра 701 Черновцы - Львов - 25 свободных мест.
Logged
opex
Active user

Posts: 10786


View Profile
« Reply #19 on: 09.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

Це зрада чи перемога?:)
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 24
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.161 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 09.10.15 , 03:10