... Якщо УЗ зробить вартість поїздки пропорційною відстані, тобто десь 80-90грн за Львів-ІФ
і десь 60-70грн за ІФ-Чернівці, то в потяга буде дуже хороша зміна пасажирів по Франківську...
Навряд чи вартість буде складатися тільки з покілометровки.
Зазвичай, нормальні люди роблять невелику постійну складову (за "посадку" + КЗБ), а решту - покілометровка.
Зараз, дійсно, з кінця в кінець (267км) маємо умовну покілометрівку 55коп/км (неділя).
Це еквівалентно (для прикладу) сумі 13,35грн + 267км*0,50грн/км.
Тобто, з Коломиї до Чернівців (71км) мало б коштувати: 13,35 +71*0,50=48,85(грн),
а не 103 грн, як маємо зараз.
Висновок_1: у постійній складовій немає нічого страшного - вона повинна бути,
але її розмір повинен бути не таким відлякуючим, як є зараз.
Зараз розмір постійної складової становить (b), а покілометрівка (a):
267*a+b=146,86
71*a+b=103,02
звідси: a=
0,2237грн/км, b=
87,14грн.
Висновок_2:
87,14грн - занадто дорога платня "за посадку".
Вихід із ситуації: збалансувати "за посадку" та "покілометрівку" таким чином,
аби загальна вартість між кінцевими пунктами збереглась, а подорож між
проміжними пунктами не була такою неадекватно дорогою.
п.м. Насправді складників у вартості може бути більше,
тому обчислення є наближені але головну суть проблеми відображають:
плати 87 грн, а решту - покілометрівка.
Да и пора заказчику вагонов отойти от мысли что новое сиденье автоматом 1 класс. Я помню как намучался в попугае ЭПЛ или в 620 песе. Делайте блин нормальные сидения, в Европах сидения в метро комфортнее! А у нас еще население худобой не страдает на жареной картохе с маянезиком под пивко.
Саме так. Це манія "опершокласнення" всього, що має заводський запах.
Приклад другого класу в румунських експресах (IR):
IR 1732 Галац - Брашов (маршрутна швидкість 77,5км/год)




аналогічний IR, теж 2-ї кляси:


(перепрошую, фотограф з мене ніякий)
Отож, нехай "причетні пани" роблять висновки з того, скільки нам ще десятиліть доганяти Румунію під їх керівництвом.
Тут, однозначно, цілюща люстрація повинна допомагати.
п.м. приміські другокласні салони вагонів локомотивної тяги там трохи попростіші - вже без столиків:


Тож, самі робіть висновки чи заслуговує нинішній інтер'єр ДПКр2 на "першу клясу".