Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 15:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 51
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 102831 times)
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #120 on: 25.10.15 , 13:10 »
Share Reply with quote

Я також не розумію, навіщо їхати з Чернівців у Київ з пересадкою по Львову на ранковий ІС+? Аналогічно з Коломиї та Івано-Франківська
Як зауважив Emblaze, для деяких пасажирів може бути корисна пересадка по Львову на трускавецький ІС+, ну наприклад для тих, кто страждає від залізничного безсоння, і до речі таких людей не так і мало, або тим, яким потрібно бути у Києві увечері. А так сенсу у підлаштуванні 608 до ІС+ по Львову я особисто не бачу жодного.   
Я ще раз повторюю: моя пропозиція спричинена найперше не підлаштуванням під Хундаї, а перетворенням 607/608-го в овернайт з дзеркальним часом відправок для більш раннього відправлення з Чернівців та відправлення зі Львова не перед 701-им. А підлаштування під ІС+ - це як бонусний наслідок до цього всього.
Хто вважає, що є 667/668-ий овернайтний і не варто чіпати 607/608-ий, відповім наперед: по-перше, час відправок/прибуття для подорожей зі Львова до Чернівців і назад не такий вже й комфортний (те, що пропоную я 22:40 - 05:30 в обидва боки значно краще, ніж те, що в 667/668-го);
по-друге, 667/668-ий не щоденний;
по-третє, для чого львівські пасажири мають відбирати квитки від волинських на ковельський поїзд;
по-четверте, якщо скоро пустять другу пару поїзда (розклад вже розробляється) ДПКр, то 607/608-ий в нинішньому вигляді не залишать точно (принаймні, на щодень)! Тому, треба шукати компромісні способи його збереження.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #121 on: 25.10.15 , 15:10 »
Share Reply with quote

Бачу, почалася жвава дискусія на тему "що робити із 607/608".

Щодо пропозиції snookerok (через Моршин) і пропозиції Doobey
(стикування з ранковим Хундаєм на Київ), то бачу такі переваги:
1) однозначне покращення для пасажирів із/до станцій ділянки ІФ-Стрий -
отримають пряме сполучення із Чернівцями і Львовом, а нічний час
проходження по цих містечках - не відіграє суттєвої ролі, аби тільки було
пряме сполучення;
2) для Чернівців - значно раніше відправлення 22..23 - не так вже й погано,
бо не доведеться чекати до опівночі на вокзалі;
3) для Коломиї - теж саме, бо зараз пасажири змушені майже до 2-ї ночі
дочікуватись поїзда на вокзалі;
4) з'являється сенс навіть для ІФ, бо можна трохи подрімати до Львова;
5) зручна пересадка на ранковий Хундай до Києва в першу чергу приваблива
для пасажирів із/до станцій ділянки ІФ-Стрий, бо в них добратися на ранковий
Хундай немає іншої нормальної/прийнятної альтернативи (це не означає,
що там з'являться сотні пасажирів на Київ, але якщо буде 2 десятки, то буде добре)

Те ж саме - у зворотний бік - підв'язка під Хункдай 734 з Києва - теж нормально -
розвезе людей по селах - додасть пасажирів для Хундая. Зрештою, це не примусівка,
а вибір пасажира, який у нього повинен бути. Можливо комусь здаватиметься, що це
не буде затребуване пасажиром... ми можемо багато сперечатися... але можна
зробити і переконатися на практиці... бо все одно щось із тим 607/608 потрібно робити.

Можливо, 607/608 поглине курсування якихось ДП... які й так там часто їздять під М62.

Щодо тернопільського варіанту:

То може його проковтне Тернопілля? Чернівці - Тернопіль - Львів? (звісно, якщо це нікого не дратуватиме)
Его не проглотит ЛЖД, так как от Тернополя до Львова придётся коптить провод.
А что мешает сменить тепловоз на электровоз по Тернополю?
В Тернополе нет своих електровозов, придется в таком случае со Львова до Тернополя гнать електровоз резервом под поезд.
А що заважає задіяти той лок, який простоює без діла майже добу від раховоза? Якраз все нормально складається.

Саме так і було в давніх задумах (були окремі теми), бо зараз в Тернополі електровоз стоїть приблизно 23 години....
але із запроваженням тернопільскої ПГВ до раховоза - ситуація зміниться... але це не біда - що заважатиме ганяти
якийсь електровоз зі Львова: Львів (~21:00) - Тернопіль (~23:00) + Тернопіль (~05:30) - Львів (07:30) ?
Тобто, організація тяги не є критичною. Головне, визначитись із маршрутом: через Моршин або через Тернопіль.

Заодно, можна пофантазувати на тему, що добити із 667/668 ? Тобто, запропонувати для УЗ якесь комплексне рішення.
Наприклад, були ідеї через Здолбунів разом із Ковель-Ужгород...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #122 on: 25.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

Я також не розумію, навіщо їхати з Чернівців у Київ з пересадкою по Львову на ранковий ІС+? Аналогічно з Коломиї та Івано-Франківська
Як зауважив Emblaze, для деяких пасажирів може бути корисна пересадка по Львову на трускавецький ІС+, ну наприклад для тих, кто страждає від залізничного безсоння, і до речі таких людей не так і мало, або тим, яким потрібно бути у Києві увечері. А так сенсу у підлаштуванні 608 до ІС+ по Львову я особисто не бачу жодного.   
+1, это когда в направлении Львов-Киев вообще только одна пара Интерсити каталась, тогда, да, выбирать было не из чего. А сейчас их иногда получается три в сутки, по случаю какого-нибудь футбола или праздника.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #123 on: 26.10.15 , 12:10 »
Share Reply with quote

Львівська Залізниця на своїй сторінці в Фейсбуці вже питає пасажирів про доцільність другого рейсу https://www.facebook.com/lviv.railway/posts/1506922976292323.
"За приблизним наразі графіком поїзд вирушатиме зі Львова о 12.24 та прибуватиме до Івано-Франківська о 14.10. Зворотно відправлятиметься о 14.35 та прибуватиме до Львова о 16.30."
Logged
rost
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #124 on: 26.10.15 , 22:10 »
Share Reply with quote

Я також люблю пересадки, і з задоволенням ними користуюся, но я транспортний фанат, а якщо бути чесним, то більшість, звичайно, за прямий маршрут. В Україні, на жаль, дуже ще далеко до хоча б 2-годинних тактових графіків, тому гнати цілий поїзд, щоб 10-15 чоловік в 6-й ранку пересіли на Хюндай недоцільно. А як ви дивитесь на варіант не такий затратний, і цікавий, на мій погляд. УЗ, або УЗШК, заключає договори з якимись нормальними АТП, і ті з Хюндая розвозять мікроавтобусами, з лейблом УЗ, єдиним білетом, пристойним сервісом, мінімумом зупинок, по основним містам Львів-Франківськ, чи Трускавець, Моршин, Червоноград..Також можна таке придумати до Чернівецького ДПКР : Коломия- Косів-Вижниця, можливо та ж Городенка. Мені здається і попит буде, і підзаповняться..
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2331


View Profile
« Reply #125 on: 26.10.15 , 22:10 »
Share Reply with quote

Now that LZ is offering a IC+ feeder, discussion here is fading. It shows that a great part of the discussions would not be needed if UZ would take its transport obligation more serious.

The single train is still far too little and connections to Yaremche and Tatariv and Yasinya are still needed, but something is changing. Even here.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 514


View Profile
« Reply #126 on: 26.10.15 , 23:10 »
Share Reply with quote

Now that LZ is offering a IC+ feeder, discussion here is fading. It shows that a great part of the discussions would not be needed if UZ would take its transport obligation more serious.

The single train is still far too little and connections to Yaremche and Tatariv and Yasinya are still needed, but something is changing. Even here.

Indeed
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7167


View Profile
« Reply #127 on: 27.10.15 , 00:10 »
Share Reply with quote

А як ви дивитесь на варіант не такий затратний, і цікавий, на мій погляд. УЗ, або УЗШК, заключає договори з якимись нормальними АТП, і ті з Хюндая розвозять мікроавтобусами, з лейблом УЗ, єдиним білетом, пристойним сервісом, мінімумом зупинок, по основним містам Львів-Франківськ, чи Трускавець, Моршин, Червоноград..Також можна таке придумати до Чернівецького ДПКР : Коломия- Косів-Вижниця, можливо та ж Городенка. Мені здається і попит буде, і підзаповняться..
Сама ідея цікава та достойна, але не у тому форматі, який Ви пропонуєте. Я, особисто не впевнений, що УЗ і одночасно  пасажиру (за умови повної рентабельності) буде потрібне узгодження пересаджувати пасажира з дорогого ІС+ на не менш дорогий мікроавтобус до Івано-Франківська.
А ось, наприклад, ідея підвозу безпосередньо до курортів з основних потягів (наприклад підвезення у Залізний Порт з Херсону мікроавтобусом арендованим УЗ з поїзду №101 Київ - Херсон у літній період - це дійсно цікаво. Там буде пасажир, якому буде байдуже, якщо автобус від УЗ буде вдвічі дорожче звичайного рейсового.
Logged
rost
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #128 on: 27.10.15 , 11:10 »
Share Reply with quote

Я за Херсон і всю Україну. Але тут постійно пишуть, як потрібен ІС з Києва до Франківська, а 16 пасажирів мікроавтобуса-фідера для проби вже не набереться? Не вірю! Заодне би й перших клієнтів накатали. А коли ІС+ підуть зі Львова через Тернопіль, а рано чи пізно це станеться, можна буде той мікроавтобус гнати в Тернопіль, і буде ще виграш по часу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #129 on: 27.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

... А як ви дивитесь на варіант не такий затратний, і цікавий, на мій погляд. УЗ, або УЗШК, заключає договори з якимись нормальними АТП, і ті з Хюндая розвозять мікроавтобусами, з лейблом УЗ, єдиним білетом, пристойним сервісом, мінімумом зупинок, по основним містам Львів-Франківськ, чи Трускавець, Моршин, Червоноград..Також можна таке придумати до Чернівецького ДПКР : Коломия- Косів-Вижниця, можливо та ж Городенка. Мені здається і попит буде, і підзаповняться..

В загальному це позитив. Сусідня Польща має великий досвід у цьому напрямку.
Погугліть  Zastępcza komunikacja autobusowa (замісне автобусне сполучення)
в т.ч. фотки.

В Польщі їх використовують з кількох причин:
1) при несподіваних (аварійних) ситуаціях;
2) коли є потреба у сполученні, але найбільш доцільно використати автобус;
3) коли колія закрита на плановий ремонт чи модернізацію:
http://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/dzial-prasowy/utrudnienia/zastepcza-komunikacja-autobusowa-krakow-zakopane/makow-podhalanski-oraz-krakow-%E2%80%93-przemy%C5%9Bl.html
http://www.poranny.pl/wiadomosci/bialystok/gal/4920885,bialystok-warszawa-busem-lub-autobusowa-komunikacja-zastepcza-pociag-tylko-do-malkini-zdjecia,7733867,id,t,zid.html

Так, що все теоретично можливе... хто буде просувати цю ідею до главку?
« Last Edit: 29.10.15 , 12:10 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 51
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 27.10.15 , 04:10