Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.17 , 21:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 35
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 49962 times)
Vert
Active user

Posts: 5356


View Profile
« Reply #150 on: 17.12.15 , 22:12 »
Share Reply with quote

Коломия - Чернівці за 10 хв до відправлення: вільно 211 місць із ххх.

Раніше я рахував 300 місць, а зараз мані здається, що там 267 місць,
то населеність сьогодні з Коломиї у бік Чернівців = 20,97%.

Крім того, 608й везе порожняком 353 П, 26 К і 33 О.

Снятын добавил людей?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #151 on: 18.12.15 , 14:12 »
Share Reply with quote

Снятын добавил людей?
Залишилось додати 701/702 станцію "Заболотів" і тоді 607/608 можна катати через Заліщики, Чортків.
Населеність 701,702 в такому разі буде відмінною, а то ходять паралельні поїзди між Коломиєю і
Чернівцями з різницею 10 хв ходу і різницею у вартості 70грн. Де логіка? Чи не простіше зробити
спеццінник з Коломиї до Чернівців на 701/702, а 607/608 - на Заліщики, Чортків, Тернопіль - Львів:
день за годинниковою / день проти годинникової. Кому до Львова чи зі Львова - щодня матиме
доїзд з/до Заліщиків та Чорткова, тільки з різним порядком проходження станцій.

Щодо рудиментарного московського вагона - нехай пересідають по ІФ чи Львову чи Києву.
До речі, цей експрес у Львові майже наздоганяє московський поїзд - бракує кілька хвилин для узгодження у бік Москви.
« Last Edit: 18.12.15 , 14:12 by Iwan » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1959


View Profile
« Reply #152 on: 18.12.15 , 17:12 »
Share Reply with quote

О, з Чернівців досі ВБС до Москви шкандибає? І наскільки це фінансово доцільно, чи причини такі самі, як у Жмеринці?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #153 on: 19.12.15 , 22:12 »
Share Reply with quote

Impressions from a #704 feeder ride

Executive summary:
Good attempt but too low powered, not addressing the Carpathian mountain  transportation needs and lacking low floor sections and a first class compartment.

Summary:
- compared to the PESA rail buses this much more of a train
- the seating comfort is not as bad as some have suggested
- but the train floor is high and the platforms are low, turning entering and exiting the train into a challenge
- the suspension system seems to be OK
-low motor power makes the acceleration veeeery slow which is a problem since the
- train makes many almost-stops deceleration from the overall line speed of around 100 km/h to minimums ranging from 58 to 37 km/h at short bad parts of the line - going through crossings, stations, bad switches and crossing an old bridge.
- tariff rules should be changed allowing for UZ to charge the same price (Hr 122) for the 141 km ride but call it second class.

Policy recommendations for reaching a 1:30 travel time and save diesel fuel:
- Identify the top 10 infrastructure obstacles (switches, poor tracks etc.) with the highest train speed-to-dollar gain, fix them
- Add a battery driven supercap to assist the acceleration of the train.

Going further the line should be upgraded to 140 km/h, where possible.
Service should be expanded to Yaremche.

Further comments:
The Lviv - Ivano-Frankivsk travel took place December 18 12:25 - 14:15 upon a IC+ morning ride from Kyiv.
The ticket was electronic.
The train was five-six minutes late on arrival on the 1:45 scheduled run. 
There was no information as to the cause and no warning.
The train stopped once to let a freigth train pass (wood).
The speed only twice was higher than 100 km/h - reaching 104 and 107 km/h.
The were 60 passengers on the ride, more than I expected of the new service.
The two toilets were in working order.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #154 on: 20.12.15 , 00:12 »
Share Reply with quote

- Add a battery driven supercap to assist the acceleration of the train.
Интересное замечание.
Сейчас в мире эту проблему решают двумя путями:
- механические накопитеми (пример с PPM);
- электрические накопители (суперконденсаторы).

Производители суперконденсаторов уверяют, что срок окупаемости - один год.
Quote
Экономический эффект от внедрения нового тепловоза при сроке эксплуатации 10 лет
составит 1 млн. руб. в год. Конденсаторная система окупится за один год эксплуатации.

Мне больше нравится электрическое направление,
хотя бы потому, что в элементе накопления нет движущихся частей,
и этот элемент может иметь произвольную форму
(его можно разместить в любом свободном пространстве).
С другой стороны - электрические накопители не совсем дешевое удовольствие.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #155 on: 20.12.15 , 00:12 »
Share Reply with quote

Презентация по суперконденсаторам от конкурирующего производителя.

Как мне рассказывали раньше украинские ученые, наше государство не выделяет деньги
на внедрение суперконденсаторных проектов, хотя есть хорошие разработки.

п.с. и еще немного сравнительного анализа.
« Last Edit: 20.12.15 , 00:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #156 on: 21.12.15 , 12:12 »
Share Reply with quote

Тут ми заторкували тему ширина сидіння (міжосьова відстань сидінь).

Виявляється, що фахівці УкрНДНЦ синхронно з нами (2015 рік)
теж опрацьовують це питання але для трамваїв:



Джерело:
пр ДСТУ 4070 (перша редакція)
НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ
Вагони трамвайні пасажирські
ВИМОГИ ЩОДО ПАСИВНОЇ БЕЗПЕКИ   
ДСТУ 4070:ХХХХ

Саме десь так інтуїтивно закладав (навіть трохи більше - 50см замість 45см на розташовані поруч сидіння),
коли рисував свою рейковоавтобусну фантазію.

Щодо ДПКр2: сидіння за схемою 3+3 за трамвайними мірками повинні займати ширину 6*45=270 (см) і
при внутрішній ширині 3м для проходу залишиться ще 30 см, що дуже малоімовірно,
тобто сидіння для 3,5 годинної подорожі зроблені з гіршими показниками,
ніж вимагає ДСТУ для трамваїв, у якому пасажир перебуває всього лише 30-40-50 хв
(залежить від швидкості).

Напрошується запитання:
кого люструвати за погодження технічного завдання на проектування
та погодження замовлення на виготовлення ДПКр2
?

Чи для УЗ продали те, що Казахстан замовив і не викупив?
Так би мовити, неліквід для казахської антропометрики.
Logged
Вінні
Active user

Posts: 875


View Profile
« Reply #157 on: 23.12.15 , 14:12 »
Share Reply with quote

Во всех ли вагонах ДПКр места мирда в мирду?
Есть где-то схема расположения мест?
Интересно, что глубина продаж - всего 10 дней. Мне нужно на 2 января, продажи еще нет.
Буду брать 3-й вагон в надежде на низкую заселенность.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #158 on: 23.12.15 , 15:12 »
Share Reply with quote

Во всех ли вагонах ДПКр места мирда в мирду?
Есть где-то схема расположения мест?
Интересно, что глубина продаж - всего 10 дней. Мне нужно на 2 января, продажи еще нет.
Буду брать 3-й вагон в надежде на низкую заселенность.
Маю до Вас велике прохання - виміряйте рулеткою міжосьові поперечні відстані на суміжних сидіннях,
а також:
поперечну ширину горизонтальної частини сидіння;
поздовжній простір для ніг між групами сидінь в "одному купе";
крок "купе".
Можна із фотографуванням цифр (фотодоказ для чиновників).
Наперед вдячний.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #159 on: 27.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

Щось забуваємо стежити за населеністю нашого помпезного псевдопершокласного експреса.
Отож, зі Снятина до Чернівців зараз 195 вільних місць = 30% (на око).
З Коломиї провтикав - не встиг перед виїздом глянути.

За ним "по п'ятах" біжить 608 і везе порожніми:
К 75
П 306
О 35
Це нормально? Чи щось повинно змінитись?
Свої пропозиції можете писати сюди - профільна тема для такої дискусії.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 28.02.16 , 05:02