Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.17 , 06:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 41122 times)
Andersen
Active user

Posts: 1609


View Profile
« Reply #160 on: 04.03.16 , 17:03 »
Share Reply with quote

Detailed account from a #704 feeder ride

Kilometers per hour from Lviv to Frankivsk.
A pretty "bumpy ride" for a "non stop" train.
A clear case for changing of a few switches, save diesel and time.
There might be mistakes in spelling etc., the point is to show the need to improve the infrastructure :)

Lviv slowly acc. to     85
Sihiv                      50
-line-                     100
Davidiv                   60
-line-                    100
Stare Selo               57
Budkiv                   78
Vel. Khlibov            100
-line-                     107
......                      60
-switch-                  35
Vybranivka               0 (a freight train passing)
towards Chizhychi   100
-switch-                  60
Other line joining     75
Hodoriv                  60
-switch-                  35
-line-                    100
Zhuriv switces         80
-line-                    100
Bukachiv                80
-line-                     90
-line-                    100
ГРЕС                      57
Бовшiв
-line-                     100
-wet lands, brigde?-   56
Halich                     45
Dnistr bridge             85
-straight line-           105
Dubivsti switch          75
-line-                       90
Dnistr bridge             40 (south of Vochyky)
Yezynil                     80
-line-                       96
Ямница                    80
« Last Edit: 04.03.16 , 18:03 by Easttripper » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5112


View Profile
« Reply #161 on: 08.03.16 , 00:03 »
Share Reply with quote

Нарешті для проїзду у дизель-потягах №701/702 Львів - Чернівці та №703/704 Львів - Івано-Франківськ з"явилася можливість оформляти ЕПД через Інтернет, без звернення у касу. Донедавна це був тільки квиток з відкладеним друком у автматизованій залізничній касі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2527


View Profile
« Reply #162 on: 14.03.16 , 17:03 »
Share Reply with quote

Наступним покращенням повинно бути перехід від С1 до С2,
бо возити повітря якось не годиться. Ненаселенсть 702 на сьогодні:

Львів - Чернівці = 231 місце
Коломия - Чернівці = 246 місць
спад по Коломиї 15 пасажирів.

Невже наїздились усі буковинці охочі спробувати львівську першокласність?
Може вже настав той час, аби через день завернути "хвіст" маршруту на Заліщики/Чортків?

Кому потрібно на Чернівці - матиме можливість по Коломиї пересісти на 608.
Наприклад, на сьогодні місць там достатньо:
К39
П176
О58

І це все можна провернути "на тлі відставки лисого" і виходом на пенсію Піха,
які були офіційними авторами/першовідкривачами 701/702.

Чом не нагода?

п.м. Невже у ЛЗ немає тямлячих людей, які зможуть знайти таке значення "ціна",
за якого значення функції "виручка" буде максимальним ?
Чи їх тішить 25% населеність при вдаваній першокласності?
« Last Edit: 14.03.16 , 19:03 by Iwan » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2105


View Profile
« Reply #163 on: 14.03.16 , 17:03 »
Share Reply with quote

І це все можна провернути "на тлі відставки лисого" і виходом на пенсію Піха,
які були офіційними авторами/першовідкривачами 701/702.

Чом не нагода?

Та там треба не "ганяти лисого", а шось думати куди б його завернути, або переробити графік, бо 607/608 - його прямий конкурент, бо і коштує дешевше, і комфортніше їхати.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3241


View Profile
« Reply #164 on: 14.03.16 , 18:03 »
Share Reply with quote

Може вже настав той час, аби через день завернути "хвіст" маршруту на Заліщики/Чортків?

Не настав.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2527


View Profile
« Reply #165 on: 14.03.16 , 19:03 »
Share Reply with quote

Мандрівників "за Коломию" побільшало на 3 особи.

Може вже настав той час, аби через день завернути "хвіст" маршруту на Заліщики/Чортків?

Не настав.

Тоді чекатимемо на двосистемник (дизель & ~25 кВ), який може нарізати кола:
Львів - ІФ - Коломия - Заліщики - Чортків - Тернопіль(05:00-05:10) - Львів(07:20)
або у зворотному порядку або через день в різні боки.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #166 on: 14.03.16 , 20:03 »
Share Reply with quote

Щось, напевно, мутять з тим ДПКРом:  7 березня він розминався з 114 поїздом десь на перегоні Борщовичі - Задвір'я. Куди і чому його ганяли на електрифікований краснянський напрямок?! Може, на ТО в депо приписки Тернопіль. Але ПЕСИ ніби туди ніколи не ганяли, хоча в них також тернопільська приписка.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #167 on: 14.03.16 , 20:03 »
Share Reply with quote

І це все можна провернути "на тлі відставки лисого" і виходом на пенсію Піха,
які були офіційними авторами/першовідкривачами 701/702.

Чом не нагода?

Та там треба не "ганяти лисого", а шось думати куди б його завернути, або переробити графік, бо 607/608 - його прямий конкурент, бо і коштує дешевше, і комфортніше їхати.
А тут багато не надумаєш: або 701 переробити графік, щоб він виїжджав вранці зі Львова і після обіду з Чернівців, або залишити як є і задуматись над цим: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=121391.0
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2527


View Profile
« Reply #168 on: 15.03.16 , 08:03 »
Share Reply with quote

...або залишити як є і задуматись над цим: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=121391.0
Якось вишукаю час і накидаю в ту нову тему посилання на усі наявні фантазії, аби якось їх зібрати в одне місце,
а то багато чого писали в різний час, але крім видовження 601/602 до Ковеля наче нічого не знайшло підтримки
потенційних пасажирів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #169 on: 15.03.16 , 09:03 »
Share Reply with quote

...або залишити як є і задуматись над цим: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=121391.0
Якось вишукаю час і накидаю в ту нову тему посилання на усі наявні фантазії, аби якось їх зібрати в одне місце,
а то багато чого писали в різний час, але крім видовження 601/602 до Ковеля наче нічого не знайшло підтримки
потенційних пасажирів.
Не знаю, як щодо підтримки, а от в плані змін ця пропозиція, як то кажуть, з найменшою кровю. Тобто, ми нічого не пускаємо під ніж і не випрошуємо чогось кардинально нового, що б вимагало вкладень, затрат на рухомий склад і обслуговування: все є. Просто оце "все" зараз більше стоїть, ніж пасажирів возить.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.092 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 10.03.16 , 03:03