Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.17 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 42
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 62250 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6115


View Profile
« Reply #170 on: 15.03.16 , 12:03 »
Share Reply with quote

Не знаю, як щодо підтримки, а от в плані змін ця пропозиція, як то кажуть, з найменшою кровю. Тобто, ми нічого не пускаємо під ніж і не випрошуємо чогось кардинально нового, що б вимагало вкладень, затрат на рухомий склад і обслуговування: все є. Просто оце "все" зараз більше стоїть, ніж пасажирів возить.
Нажаль, доти це все стоїть, воно приносить набагато менше збитків, ніж під час перевезення пасажирів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #171 on: 15.03.16 , 12:03 »
Share Reply with quote

Нажаль, доти це все стоїть, воно приносить набагато менше збитків, ніж під час перевезення пасажирів.
То оце не означає, що потрібно зупинити весь приміський рух та локальні сполучення.
Радше, необхідно сформувати і дати причетним "формулу успіху"... принаймні,
допомогти їм розібратися із ціноутворенням, а найперше із калькуляцією витрат.
Коли ми не бачимо вартість послуг прання 1 кг білизни, то що можна казати про
вартість послуги "постільна білизна" у квитку. Те ж саме стосується інших доданків у калькуляції.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #172 on: 15.03.16 , 13:03 »
Share Reply with quote

Орест Климпуш — Вівторок, 8 липня 2014

Quote
Для реалізації реформи "Укрзалізниці" слід забезпечити максимальну відкритість.
Необхідно обов'язково залучити до обговорення всіх її етапів експертне середовище,
роботодавців, українських та міжнародних консультантів. Саме такий підхід буде
відповідати світовій практиці та очікуванням інвесторів.
...
Усе це "добро" потрібно не лише привести у відповідність до сучасних вимог, а й
ефективно ним управляти. Своєю чергою, Федерація роботодавців транспорту
України готова всіляко сприяти обговоренню та реалізації реформи.

За півтора роки актуальність не зменшилась.

Зараз ціну перевезення 80 осіб у 300-місному поїзді досить легко обґрунтувати,
але з таким же успіхом можна обґрунтувати нижчу ціну для перевезення 250 пасажирів.
Головне - бажання і можливість думати/рахувати. Таке відчуття, що у тих менеджерів
цілковито відсутнє уміння будувати тримірні графіки залежностей ціни/виручки/прибутку,
аби відтак знайти області/ділянки привабливих значень прибутку.
Я не проти емпірики, навпаки, часом вона досить добре виручає, але покладатися цілком
на якісь припущення і пів року не реагувати на ситуацію 702 vs 608 - це занадто.
« Last Edit: 15.03.16 , 13:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #173 on: 17.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

На Снятин - Чернівці у пікову п'ятницю на сьогодні (четвер) залишилось 229 "першокласних" місць.
Населеність = 23,6%

п.м. Перепрошую, сьогодні ще четвер ))). Виправив. Пікова п'ятниця буде завтра )))
« Last Edit: 17.03.16 , 22:03 by Iwan » Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1889


View Profile
« Reply #174 on: 17.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

На Снятин - Чернівці у пікову п'ятницю залишилось 229 "першокласних" місць.
Населеність = 23,6%
Коллективный разум пассажиров победил дебилизм и жадность функционеров Львовской жд. Мои поздравления)
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #175 on: 17.03.16 , 23:03 »
Share Reply with quote

Without a "mirrored" service such "expresses" will always have a hard time.
And if that wasn't enough trouble - this one is even doubled by a slow train.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 102


View Profile
« Reply #176 on: 18.03.16 , 00:03 »
Share Reply with quote

Глянув зараз квитки на завтра (п'ятницю) з Чернівців до Львова

Звідки:        Чернівці  Снятин   Коломия        ІФ
до Львова:      126       126      126           131     
до ІФ:          161       161      161
до Коломиї:     190       190
Схоже що посадка по Коломиї доволі серйозна, а от в Снятині квитки ще не купували. Також видно, що є пасажири з Чернівців до ІФ.

Ще порівняйте кількість вільних місць на завтра в сидячках Львів-ІФ
115й - ціна 117 -  відправлення  8:48 -    11 місць ( з 36 ?)
704й - ціна 131 -  відправлення 12:25 - 266 місць ( з 300 ?)
702й - ціна 131 -  відправлення 19:08 - 174 місця ( з 300 ?)

702й явно краще заповнюється, ніж 704й, але й на ранішній 115й місця є (це я щодо перспективності дзеркального потяга відправленням вранці зі Львова):
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #177 on: 18.03.16 , 12:03 »
Share Reply with quote

Глянув зараз квитки на завтра (п'ятницю) з Чернівців до Львова

Звідки:        Чернівці  Снятин   Коломия        ІФ
до Львова:      126       126      126           131    
до ІФ:          161       161      161
до Коломиї:     190       190
Схоже що посадка по Коломиї доволі серйозна, а от в Снятині квитки ще не купували. Також видно, що є пасажири з Чернівців до ІФ.
Дякую за аналітику. Якщо це можливо, то більш зручніше для читача подавати в такому викладі:
К-ть вільних місця на ділянках:
Чернівці - ???* - Снятин - 190 - Коломия - 161 - ІФ - 131 - Львів

* - у Вас не викладено дані про вільні місця Чернівці-Снятин, можливо усі 110 сіли у Снятині,
тому Ваша думка про Снятин - не обгрунтована аналітикою.
З того, що є зрозуміло, що на ранок п'ятниці (станом за пів доби до відправлення)
Коломия та ІФ у бік Львова генерують однаковий пас.потік.
Для такого формату достатньо пройтися у пошуку вільних місць по перегонах.
« Last Edit: 18.03.16 , 13:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #178 on: 20.04.16 , 12:04 »
Share Reply with quote

http://www.0342.ua/news/1197129

"Кидалово" від Укрзалізниці: замість швидкісного експресу — совковий паровоз

Іванофранківець Віталій Гаврилюк, який сьогодні до Львова добирався старим паровозом по квитках швидкісного чудо-експресу висловив своє "фе" Укрзалізниці.

Про це чоловік написав на своїй ФБ-сторінці, інформує 0342.ua.

"Сьогодні хочеться показати "унікальність" нашої залізниці. Супер-чудовий Міжрегіональний експрес Чернівці-Львів сьогодні виглядав, як звичайний поїзд з минулого століття. Причина — очевидна: поламався "Експрес". Відповідно і запустили паровоз, бо Експрес у нас ОДИН!!! Ну і нічого, скаже багато-хто, якби не ціна на квиток — 121 грн. Звичайно, ніхто нікому грошей не повернув, не зважаючи на різницю в комфорті, і часі прибуття — +40 хв. Таке собі "кидалово" по-нашому".

Франківець закликає всіх "обдурених" пасажирів сьогоднішнього рейсу Чернівці-Львів зібратися й подати колективний позов до суду.

"Поодинці пошлють, треба, щоб 200 пасажирів вимагали різницю у 80 грн!!!+ моральна шкода... Може тоді б в Укрзалізниці усвідомили, що возять не "глядачів", а людей, які купили послугу" — додав Віталій.

Коментар: "...не зважаючи на різницю в комфорті, і часі прибуття — +40 хв. ..." - тобто, розрахунковий час руху для маршруту Чернівці-Львів складом м62+вагони  4:15.
Цікаво, які то були вагони, з якою щільністю розсадили пасажирів і скільки тих вагонів було взагалі. Для трьох-чотирьох вагонів 4:15 під страхом звільнення причетних - досить так не погано вийшло.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1249


View Profile
« Reply #179 on: 20.04.16 , 12:04 »
Share Reply with quote

http://www.0342.ua/news/1197129

"Кидалово" від Укрзалізниці: замість швидкісного експресу — совковий паровоз

Іванофранківець Віталій Гаврилюк, який сьогодні до Львова добирався старим паровозом по квитках швидкісного чудо-експресу висловив своє "фе" Укрзалізниці.

Про це чоловік написав на своїй ФБ-сторінці, інформує 0342.ua.

"Сьогодні хочеться показати "унікальність" нашої залізниці. Супер-чудовий Міжрегіональний експрес Чернівці-Львів сьогодні виглядав, як звичайний поїзд з минулого століття. Причина — очевидна: поламався "Експрес". Відповідно і запустили паровоз, бо Експрес у нас ОДИН!!! Ну і нічого, скаже багато-хто, якби не ціна на квиток — 121 грн. Звичайно, ніхто нікому грошей не повернув, не зважаючи на різницю в комфорті, і часі прибуття — +40 хв. Таке собі "кидалово" по-нашому".

Франківець закликає всіх "обдурених" пасажирів сьогоднішнього рейсу Чернівці-Львів зібратися й подати колективний позов до суду.

"Поодинці пошлють, треба, щоб 200 пасажирів вимагали різницю у 80 грн!!!+ моральна шкода... Може тоді б в Укрзалізниці усвідомили, що возять не "глядачів", а людей, які купили послугу" — додав Віталій.

Коментар: "...не зважаючи на різницю в комфорті, і часі прибуття — +40 хв. ..." - тобто, розрахунковий час руху для маршруту Чернівці-Львів складом м62+вагони  4:15.
Цікаво, які то були вагони, з якою щільністю розсадили пасажирів і скільки тих вагонів було взагалі. Для трьох-чотирьох вагонів 4:15 під страхом звільнення причетних - досить так не погано вийшло.
Враховуючи звіт користувача Easttripper (про поїздку на НЕ від Франика до Львова)
The Kharkiv bound NEX was late on departure from Frankivsk by 19 minutes (no explanation was given).
The two old M62's managed to make the 141 km in 1:58, which compares to the schedule of 2:10.
А також, що стоянка по Франківську могла бути 2 хв. (умовно), то час руху 2:15 на ділянку Чернівці-Франк. - це ой як забагато.
« Last Edit: 20.04.16 , 12:04 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 19.03.16 , 02:03