Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 07:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 51
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 102805 times)
LWIEV
Active user

Posts: 514


View Profile
« Reply #270 on: 20.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

Які я бачу проблеми:
1) Висока ціна при проїзді коротких відстаней. Зараз проїзд ІФ-Львів коштує 130грн, це  0,92грн/км. Для порівняння ІС+ Львів-Київ 339грн = 0,59грн/км. Для довших поїздок, скажімо  Чернівці-Львів 158грн=0,59грн/км,  ціна вже більш помірна і стає порівняною х тарифом ІС+. Що з цього слідує - потяг (а точніше тариф) не пристосований для частої пасжирозміни, хоча тип сидінь відповідає короткочаним поїздкам.
2) Дуже довга стоянка у Львові. (Відбиває частину пасажирів, що могли б проїжджати Львів транзитом)
3) Низька заселеність на ділянці Львів-Ковель. (Можливо через доволі довгий час в дорозі, більше трьох годин)

1) Зміна салону знівелює цінові бар'єри, допускаю, що може бути спроможний попит навіть на вищу ціну з високою заповнюваністю.
2) Стоянка у Львові мусить скоротитись. Це проблема. Я б також додав коротку зупинку по ст. Підзамче, це мінус 10-30 хвилин для ділових клієнтів, це значуща величина
3) Якщо поїхати через Ківерці, заселеність зросте через появу клієнтів Львів-Луцьк, Львів-Люблін і Луцьк-Хелм чи Ковель-Хелм. Не знаю як це вплине на час в дорозі, але це попит, який зараз не задовільняється.

В момент зупинки по ст Львів добре, якби у 701/702 була узгоджена пересадка з електричками з Тернополя, Рівного та на Перемишль, Рівне і Тернопіль - вранці та з Перемишля, Рівного і Тернополя та на Тернопіль і Рівне.

Тобто схрещуємо три потоки: чернівецько-франківський/луцько-ковельський, тернопільський, рівненський + міжнародний потік на/з Перемишль з ранковим прибуттям/вечірнім відправленням.

Додатково, в це вікно можуть потрапляти пасажири з раніших потягів з Києва, Дніпра, Одеси, Стрия-Моршина-Трускавця, Закарпаття вранці і в зворотній бік - ввечері.
« Last Edit: 20.05.17 , 12:05 by LWIEV » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #271 on: 21.05.17 , 16:05 »
Share Reply with quote

Why for instance shouldn't the train the able to travel with an average speed of 100 km/h on the Chernivtsi - Ivano-Frankivsk leg?
Потому что никто не будет вкладывать деньги в обновление инфраструктуры ради одного пассажирского поезда (ускорение остальных не имеет большой необходимости).
Этот вариант будет значим, только если начнется активное развитие международного сообщения, через Львов-Черновцы, в сторону Румынии.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2540


View Profile
« Reply #272 on: 21.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Потому что никто не будет вкладывать деньги в обновление инфраструктуры ради одного пассажирского поезда (ускорение остальных не имеет большой необходимости).

Ну, не стоит забывать и про тот вариант, когда это будет чей то хотелкой ;D
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #273 on: 21.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

Ну, не стоит забывать и про тот вариант, когда это будет чей то хотелкой ;D
Пока не вижу такого варианта. Разве что Балчуна заменит какой-то Бобэйка или Сабо :)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #274 on: 21.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote

А хто підкаже, колія 1520 йде кудись вглиб Польщі за Равою-Руською? Можливо, є сенс пустити ДПКр туди?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #275 on: 21.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote

А хто підкаже, колія 1520 йде кудись вглиб Польщі за Равою-Руською?
Не идет.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #276 on: 21.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

Why for instance shouldn't the train the able to travel with an average speed of 100 km/h on the Chernivtsi - Ivano-Frankivsk leg?
Потому что никто не будет вкладывать деньги в обновление инфраструктуры ради одного пассажирского поезда (ускорение остальных не имеет большой необходимости).
Этот вариант будет значим, только если начнется активное развитие международного сообщения, через Львов-Черновцы, в сторону Румынии.
Без претензій на якісь зміни... всього лише фрагмент історії давнього 4 округу PKP:
Trasa Lwów - Stanisławów (140 km) pociągiem osobowym trzy godziny, pospiesznym dwie, a w lecie tzw. "Lux-Torpedą" za minimalną dopłatą do biletu pospiesznego tylko godzinę. W 1938 i 1939 r. dokładnie w jedną stronę 59 minut, w drugą 1 godz. i 3 min. Z krótkim postojem w Chodorowie. Długość tej trasy jest taka sama jak Gliwice-Wrocław.
Стислий переклад: "Люкс-Торпеда" між ІФ та Львовом у 1938 і 1939 році летіла за 1 годину.
http://stanislawow.net/stanislawowianie/okr_kolej.htm

Принагідно зверну увагу на попутний цікавий факт:
W pociągu nocnym relacji Warszawa -Lublin- - Rejowiec - Lwów - Stanisławów -Sniatyń, po wjeździe rannym na dworzec główny we Lwowie obowiązkowo, każdorazowo mycie wszystkich szyb we wszystkich wagonach, dwóch ludzi z peronu z zewnątrz.
Стислий переклад: в потязі Варшава-Львів-Снятин щоранку у Львові мили усі шибки в усіх вагонах.
Logged
VB
Active user

Posts: 3473


View Profile
« Reply #277 on: 21.05.17 , 23:05 »
Share Reply with quote

А хто підкаже, колія 1520 йде кудись вглиб Польщі за Равою-Руською?
Не идет.
Колись була до Башти. Перед Любачувим.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #278 on: 22.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote

Iwan, the luks-torpeda usually went some 105-110 km/h and overcame the 141 km distance Lemberg - Stanislaw in 1:31-1:33.
A PtP time of ~60 minutes would require that both the rolling stock and the entire railway section would be enabled for 160 km/h.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Luxtorpeda
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #279 on: 22.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote


Без претензій на якісь зміни... всього лише фрагмент історії давнього 4 округу PKP:
Trasa Lwów - Stanisławów (140 km) pociągiem osobowym trzy godziny, pospiesznym dwie, a w lecie tzw. "Lux-Torpedą" za minimalną dopłatą do biletu pospiesznego tylko godzinę. W 1938 i 1939 r. dokładnie w jedną stronę 59 minut, w drugą 1 godz. i 3 min. Z krótkim postojem w Chodorowie. Długość tej trasy jest taka sama jak Gliwice-Wrocław.
Стислий переклад: "Люкс-Торпеда" між ІФ та Львовом у 1938 і 1939 році летіла за 1 годину.
http://stanislawow.net/stanislawowianie/okr_kolej.htm

Принагідно зверну увагу на попутний цікавий факт:
W pociągu nocnym relacji Warszawa -Lublin- - Rejowiec - Lwów - Stanisławów -Sniatyń, po wjeździe rannym na dworzec główny we Lwowie obowiązkowo, każdorazowo mycie wszystkich szyb we wszystkich wagonach, dwóch ludzi z peronu z zewnątrz.
Стислий переклад: в потязі Варшава-Львів-Снятин щоранку у Львові мили усі шибки в усіх вагонах.

Яку країну прос*али! ©
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 51
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 20 queries.