Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.04.18 , 06:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 44
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 72803 times)
sergius
Active user

Posts: 1653


View Profile
« Reply #290 on: 12.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

ДПКр - це дизельний поїзд. Зовсім недоцільно його ганяти електрифікованою дільницею до Перемишля.
І що з цього? Якщо його пустять на умовний Луцьк і він не матиме попиту, то це буде краще?
Такий рухомий склад потрібно задіювати там, де є потік відповідних паксів=>прибуток, а не викроювати маршрути з обов"язковим оминанням електрифікованих ділянок.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #291 on: 12.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

В ТЕО проектів є точка оптимуму (може бути кілька) в якій досягають прийнятного максимального доходу. Це стосується гнучкості тарифної політики. 25 коп/км + 85 грн за посадку... цим все сказано.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1343


View Profile
« Reply #292 on: 12.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

ДПКр - це дизельний поїзд. Зовсім недоцільно його ганяти електрифікованою дільницею до Перемишля.
І що з цього? Якщо його пустять на умовний Луцьк і він не матиме попиту, то це буде краще?
Такий рухомий склад потрібно задіювати там, де є потік відповідних паксів=>прибуток, а не викроювати маршрути з обов"язковим оминанням електрифікованих ділянок.
Тоді хіба Чернівці - Перемишль. З Чернівців вже більш-менш накатаний потік, до Перемишля ще більше. Може, і щось би з цього вийшло. Я не знаю, який напрямок був би найвдалішим, але це точно не Ковель.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #293 on: 12.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

ДПКр - це дизельний поїзд. Зовсім недоцільно його ганяти електрифікованою дільницею до Перемишля...
1) Витрати на поїздку до Львів-Перемишль будуть нижчі, ніж на поїздку Львів- Ковель, а завантаження пасажирами - в рази більше. Відповідно  економічно вигідніше їхати саме до Перемишля.
2) Є дуже великий пасажиропотік з ІФ області в Польщу, який зараз вивозиться автобусами. Прямий зручний потяг за 4 години з ІФ в Перемишль дуже сильно виграє по зручності від автобуса, відповідно продовження до Перемишля дозволить збільшити населеність також і на ділянці ІФ-Львів.
3) Час прибуття 701/702 до Львова якраз зручний для пересадки на нього з багатьох нічних потягів. Тобто з'явиться можливісь увечері виїхати, з Одеси/Вінниці/Дніпра, виспатись в потязі, до полудня потрапити в Перемишль і зручно пересісти на потяг по польщі (скажімо до Кракова). В таких поїздках цінник в 120грн на Львів-Перемишль не буде відлякуючим.
4) Зараз на Львівській залізниці майже немає нормальних нових потягів, які не соромно відправляти на маршрут в Польщу крім ДПКр і кількох ПЕСА. "Соромно" тут не чисто моральна норма, а вимога польських минтників до внутрішнього оздоблення вагонів, яке б не довзоляло їх розкручквати й ховати контпрабанду.
Так що ДПКр це, по-моєму, найкращий склад, який можна використати для ранішніх рейсів зі Львова, до Польщі, а такі рейси явно потрібні.  
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1343


View Profile
« Reply #294 on: 12.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

ДПКр - це дизельний поїзд. Зовсім недоцільно його ганяти електрифікованою дільницею до Перемишля...
1) Витрати на поїздку до Львів-Перемишль будуть нижчі, ніж на поїздку Львів- Ковель, а завантаження пасажирами - в рази більше. Відповідно  економічно вигідніше їхати саме до Перемишля.
2) Є дуже великий пасажиропотік з ІФ області в Польщу, який зараз вивозиться автобусами. Прямий зручний потяг за 4 години з ІФ в Перемишль дуже сильно виграє по зручності від автобуса, відповідно продовження до Перемишля дозволить збільшити населеність також і на ділянці ІФ-Львів.
3) Час прибуття 701/702 до Львова якраз зручний для пересадки на нього з багатьох нічних потягів. Тобто з'явиться можливісь увечері виїхати, з Одеси/Вінниці/Дніпра, виспатись в потязі, до полудня потрапити в Перемишль і зручно пересісти на потяг по польщі (скажімо до Кракова). В таких поїздках цінник в 120грн на Львів-Перемишль не буде відлякуючим.
4) Зараз на Львівській залізниці майже немає нормальних нових потягів, які не соромно відправляти на маршрут в Польщу крім ДПКр і кількох ПЕСА. "Соромно" тут не чисто моральна норма, а вимога польських минтників до внутрішнього оздоблення вагонів, яке б не довзоляло їх розкручквати й ховати контпрабанду.
Так що ДПКр це, по-моєму, найкращий склад, який можна використати для ранішніх рейсів зі Львова, до Польщі, а такі рейси явно потрібні.  
Напевно, Ви маєте рацію. От ще би переконати в цьому керівництво УЗ...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #295 on: 12.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Бурбак пробував переконати про Чернівці - Перемишль, але навіть йому це не вдалося.
Logged
vito
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #296 on: 17.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Хтось може підказати, де мржна подивитись актуальну схему місць для експреса 701/702?

Тут - погана якiсть (нiчого не видно):

Тут лише ЕКр1 "Тарпан":

Уточню: (ДПКр2: 3+3, 1-й клас, без розеток) vs (ЕКр1 3+2, 2-й клас, з розетками).
Схема ДПКр2 відсутня (можна уявити, або глянути на фото в мережі).

Ще вдалося знайти тут:
https://www.facebook.com/lviv.railway/photos/pcb.1641721926145760/1641721656145787/?type=3&theater
https://www.facebook.com/lviv.railway/photos/pcb.1641721926145760/1641721659479120/?type=3&theater
https://www.facebook.com/lviv.railway/photos/pcb.1641721926145760/1641721662812453/?type=3&theater

та тут:
https://issuu.com/kirillreznichenko/docs/5_1________________________________

Шановнi форумчани (хто подорожував "Львів-Чернівці "): це схоже на актуальнi схеми ДПКр2 (701/702)?
Чи вiрно я розумiю, що посерединi вагону - двостулковi дверi, а наприкiнцi нумерацii місць (у середньому вагонi - ще й спочатку нумерацii) - це багажний вiдсiк ящик для смiття та одностулковi дверi?
« Last Edit: 18.07.17 , 17:07 by vito » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1086


View Profile
« Reply #297 on: 17.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Так. саме це і є єдині вірні схеми ДПКр2 - інших поки і не може бути, бо він існує в єдиному екземплярі, і салон ще не разу не перебудовували.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #298 on: 18.07.17 , 09:07 »
Share Reply with quote

З тих схем видно, що наявний ДПКр2 має приміське виконання (не регіональне).
Logged
vito
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #299 on: 18.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

З тих схем видно, що наявний ДПКр2 має приміське виконання (не регіональне).
Так, wiki каже:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%9F%D0%9A%D1%802
"Незважаючи на те, що поїзд призначений для приміських перевезень, при необхідності може працювати і на міжрегіональних маршрутах."

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%9F%D0%9A%D1%802
"Дизель-поезд предназначен для перевозки пассажиров в пригородном и межрегиональном сообщении"

"Поезд ДПКр2-001 имеет компоновку сидений для пригородного исполнения."

"Несмотря на то, что по количеству и жёсткости мест поезд был изготовлен в исполнении для пригородных перевозок, его было решено использовать в качестве регионального экспресса по маршруту Львов — Черновцы."
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.098 seconds with 20 queries.