Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.17 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 54285 times)
Iwan
Active user

Posts: 2940


View Profile
« Reply #300 on: 18.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

... его было решено использовать в качестве регионального экспресса по маршруту Львов — Черновцы."
при цьому компонування змінювати передумали, хоча Піх цікавився, чи можна середній вагон зробити з першокласним компонуванням? Це означає, що воно (компонування) не було першокласним... але з невідомих причин офіційно стало "першокласним".
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2142


View Profile
« Reply #301 on: 18.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Ну, швидкість 49.8 км/год також не вкладається в норматив, але завдяки математичним хитрощам може бути успішно заокруглена до 50 км/год, problem solved.
Logged
vito
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #302 on: 18.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

вдалося знайти тут:
https://www.facebook.com/lviv.railway/photos/pcb.1641721926145760/1641721656145787/?type=3&theater
https://www.facebook.com/lviv.railway/photos/pcb.1641721926145760/1641721659479120/?type=3&theater
https://www.facebook.com/lviv.railway/photos/pcb.1641721926145760/1641721662812453/?type=3&theater

та тут:
https://issuu.com/kirillreznichenko/docs/5_1________________________________

Шановнi форумчани (хто подорожував "Львів-Чернівці "): це схоже на актуальнi схеми ДПКр2 (701/702)?
Чи вiрно я розумiю, що посерединi вагону - двостулковi дверi, а наприкiнцi нумерацii місць (у середньому вагонi - ще й спочатку нумерацii) - це багажний вiдсiк ящик для смiття та одностулковi дверi?
Так. саме це і є єдині вірні схеми ДПКр2 - інших поки і не може бути, бо він існує в єдиному екземплярі, і салон ще не разу не перебудовували.
Дякую!

Ще таке питання у зв'язку з одним цiкавим спостереженням: на http://booking.uz.gov.ua/ такi мiсця завжди (незалежно вiд дати) недоступнi для продажу (сiрого кольору - "зайняте місце"):
Вагон 3: мiсця 19 - 24: зрозумiло - то спецiально обладнанi мiсця для перевезення пасажирiв з обмеженими фiзичними можливостями в iнвалiднх вiзках - то ясно, нема питань;

А також:
Вагон 1: мiсце 89 (останнiй ряд)
Вагон 2: мiсце 114 (останнiй ряд)
Вагон 3: мiсце 80 (останнiй ряд)

Власне, питання:
Хтось може вiдповiсти, чому саме цi 3 мiсця (по одному в кожному вагонi: вагон 1 мiсце 89, вагон 2 мiсце 114, вагон 3 мiсце 80) завжди недоступнi для продажу?
Це якiсь спецiально зарезервованi мiсця (для провiдникiв, чи для когось ще)?

Дякую за будь-яку iнформативну вiдповiдь.
« Last Edit: 31.07.17 , 11:07 by vito » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2940


View Profile
« Reply #303 on: 18.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Ходить 4 дні в тиждень, напівпорожній. Жлобству немає меж: на ділянках Чернівці-Коломия та Іваничі-Сокаль на наступні 4 дні (пт, сб, нд, пн) по 20-30 проданих місць, між Львовом та ІФ - не дотягує до 1/3, але вони вперто його ганяють по лінії де крім нього є купа альтернатив... Заліщики, Кострижівка та Городенка готові платити по 156грн аби через Коломию доїжджати до Львова за 5..4 годин але їм цього поїзда принципово не дають. Навіть через день для проби. Там немає жодної нормальної альтернативи... але в причетних немає здорового глузду. Не можна обманювати пасажирів "першокласністю".
Logged
Doobey
Active user

Posts: 964


View Profile
« Reply #304 on: 18.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Треба щось робити з 607/608, який забирає всіх пасажирів, і про це вже багато сказано.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1716


View Profile
« Reply #305 on: 18.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

Це ще не факт, якщо 607/608 відмінять (чи змінять йому маршрут/розклад ітд.), то 701/702 почне добре заповнюватись.
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #306 on: 18.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Треба щось робити з 607/608, який забирає всіх пасажирів, і про це вже багато сказано.
Це з якої точки зору сказано? Причетного?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5775


View Profile
« Reply #307 on: 18.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Треба щось робити з 607/608, який забирає всіх пасажирів, і про це вже багато сказано.
Це з якої точки зору сказано? Причетного?
Це щось треба робити з 701/702.
На Львівській залізниці багато неелектрифікованих залізниць, де можна було би застосувати цей склад, проте вибір очевидно невдалий.
Стосовно 607/608 - то в нього є імунітет - міжнародні ВБСи.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 964


View Profile
« Reply #308 on: 18.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Треба щось робити з 607/608, який забирає всіх пасажирів, і про це вже багато сказано.
Це з якої точки зору сказано? Причетного?
Це щось треба робити з 701/702.
На Львівській залізниці багато неелектрифікованих залізниць, де можна було би застосувати цей склад, проте вибір очевидно невдалий.
Стосовно 607/608 - то в нього є імунітет - міжнародні ВБСи.
Якщо 608 в бік Чернівців зробити овернайтом, то вочевидь 702 буде краще заповнюватись. А так зараз вони плентаються один за другим, тому і пасажири мають альтернативу.
Навіть якщо перекинути 607/608 через Тернопіль, то ці ВБСи можна перечіпляти у файному місті. Або в Здолбунові за умови перекидання туди поїзда Чернівці - Ковель. Франківські ВБСи до Москви хай їздять з Раховозом.
Варіантів чимало, треба однозначно щось робити. Бо сказати, що Чернівці для ДПКра - невдале рішення було б невірно. Не раз бачив, скільки людей вилазить з нього вранці по Львову. А от щодо Ковеля - то тут прокол. Може, Луцьк ще би дав більше толку. Песа он їздить забита.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5775


View Profile
« Reply #309 on: 18.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Івано- Франківським ВБСам залишилося менше двох тижнів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 20 queries.