Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 52
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 105147 times)
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #350 on: 23.10.17 , 16:10 »
Share Reply with quote

Вагон робився за техзамовленням АТ "НК "Казакстан Темір Жоли".
я Вам скажу більше - процитую своє звернення (з шириною - призабув що 3,5... ну нехай 3+2 і другий клас але не 3+3 і "перший" клас):

Quote
засвідчую Вам свою повагу та звертаюсь щодо вирішення такого питання. Упродовж останнього року пасажири не можуть знайти порозуміння із ПАТ «Укрзалізниця» щодо приведення у відповідність до чинного законодавства класифікацію місць у вагонах поїзда типу ДПКр2-001 виробництва КВБЗ.
Цей поїзд був виготовлений у приміському виконанні з розташуванням місць за схемою 3+3 для потреб Казахстану. З певних причин цей рухомий склад не був проданий до Казахстану, натомість його придбало ПАТ «Укрзалізниця» зі збереженням наявного компонування місць для сидіння (схема 3+3).
Керівництво Львівської залізниці було обізнане з тим, що місця у вагонах поїзда не відповідають першому класу. Це випливає з опублікованого діалогу у статті прес-центру Крюківського вагонобудівного заводу під заголовком «Прикарпатский вояж :: Репортаж с испытаний дизель-поезда КВСЗ на Львовской железной дороге», в якій подано такий діалог:
Кореспондент: Наверное, у вас есть пожелания, замечания.
Богдан Піх (керівник Львівської залізниці): Да, я бы сделал один из вагонов первого класса. Возможно, в нем будет меньше мест, но они будут более комфортным, хотелось бы откидные столики, возможно, мини-бар, чтобы люди могли перекусить в дороге. Такое возможно? – этот вопрос начальник дороги адресует Алексею Гречкину.
Олексій Гречкін (заступник головного конструктора КВБЗ): Конечно. Мы всегда готовы пойти навстречу заказчику и выполнить все его пожелания, - другого ответа и быть не могло. (кінець цитати).
Проте, з незрозумілих причин та всупереч чинним нормативно-правним актам, вагонам цього поїзда присвоїли перший клас (деталі порушень – в залучених матеріалах). Тому, я звернувся за роз’ясненням до центрального органу виконавчої влади, що є автором регуляторних актів у сфері залізничного транспорту – Мінінфраструктури, з проханням про надання роз’яснень щодо застосування норм права при класифікації місць у вагонах поїзда, та отримав підтвердження моєї позиції про те, що «Всі позначення тих чи інших послуг у Додатку 6 відносяться тільки до тих типів поїздів та вагонів (тобто до тих рядків та колонок) для яких ці позначення зазначаються, і не можуть застосовуватись до інших типів поїздів та вагонів (суміжних рядків та колонок)».
Тобто, наявність елементів комфорту/сервісу «Сидіння або дивани 3-го класу без регульованого нахилу спинки, розташовані одне навпроти одного за схемою 3 + 3» відповідно до Системи класифікації пасажирських поїздів із рекомендованим рівнем комфорту/сервісу (Додаток 6 до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України) є однозначним критерієм для присвоєння третього класу місцям у вагоні поїзда ДПКр2-001. Жодної диспозитивності, окрім явно зазначеної, при класифікації чинна норма законодавства не передбачає.
Таким чином, ПАТ «Укрзалізниця» свідомо вводить в оману пасажирів, пропонуючи проїзд на місцях першого класу, завідомо володіючи інформацію про те, що ці місця не можуть бути класифіковані як місця першого класу. Це призводить до отримання ПАТ «Укрзалізниця» значної неправомірної вигоди у вигляді різниці між тарифами для першого та третього класів.
Одне зі звернень адресоване до Мінінфраструктури було помилково переслано до ПАТ «Укрзалізниця», яке надало завідомо неправдиву інформацію про те, що «Присвоєння категорій поїзда та класу вагонів складу ДПКр2-001 здійснено до вимог діючих нормативних документів» (відповідь ПАТ «Укрзалізниця» залучена).
Зважаючи на те, що ПАТ «Укрзалізниця» займає монопольне становище на ринку залізничних перевезень, прошу Вас звернутися до Антимонопольного комітету України з метою розслідування факту умисного отримання неправомірної вигоди від продажу послуг невідповідної якості – послуга проїзду на місцях третього класу реалізується як послуга проїзду на місцях першого класу.
Прошу поінформувати мене про результати розслідування.
Принагідно зауважу, що це єдиний приклад в Україні, де сервіс «Сидіння або дивани 3-го класу без регульованого нахилу спинки, розташовані одне навпроти одного за схемою 3 + 3» пропонується пасажирам як місця першого класу.

Поспілкуйтеся із Олексієм Гречкіним - учасником тієї розмови, він підтвердить Вам історію тієї "першокласності".
« Last Edit: 23.10.17 , 16:10 by Iwan » Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2033


View Profile
« Reply #351 on: 24.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

Так було звернення до Антимонопольного комітету чи ні?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #352 on: 24.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

То був проект листа на Гройсмана (з літа). Робив багатократні спроби отверезити причетних. Вони в неадекваті - не реагували належним жодним чином.
Сьогодні вислав до МІУ. Це їх парафія - стежити за дотриманням норм закону. Нехай вирішують чи одразу до АМКУ чи якось полюбовно вирішать... на їх розсуд :)

п.м. За час курсування цього РС назбиралась чимала сума неправомірної вигоди, тому "ціна питання" - відповідна.
« Last Edit: 24.10.17 , 14:10 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #353 on: 17.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

...Свидетели плохих дорог дожны понимать, что аналогичная поездка с такой скоростью хотя бы на участках Львов – Червоноград, Сокаль – Стоянов или Червоноград – Броды была бы невозможна физически и закончилась либо в кювете, либо ходовую после такого пришлось бы выбрасывать. В то же время ЛьвЖД бездарно просрала этот момент, когда можно было накатать Песу Львов – Ковель через Сокаль, которая однозначно пользовалась бы спросом.
Збігло майже 2 роки з твого допису. ЛЗ накатувала Сокальщиною і Песу і Обрій і врешті-решт відмовилась від цієї примарної затії... бо не вміла скласти нормального цінника.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #354 on: 21.11.17 , 10:11 »
Share Reply with quote

Після чудотворного впливу маємо 89,75грн від Чернівців до Львова:

Quote
ПАТ «Укрзалізниця» за скеруванням Міністерства інфраструктури від 26.10.2017 № 2907/0/17-ел опрацювало Ваше звернення до Міністра інфраструктури від 24.10.2017 щодо зміни класу місць у вагонах дизель-поїзда ДПКр2-001 регіональної філії «Львівська залізниця» з першого на другий клас та повідомляє.
   Після проведення поточного ремонту ПР-2 дизель-поїзд серії ДПКр-2 з 21.08.2017 введено в експлуатацію для обслуговування поїзда категорії «Регіональний поїзд» № 702/701 сполученням Львів – Чернівці – Львів,   всі вагони другого класу, що відповідає Додатку № 6 (Система класифікації пасажирських поїздів із рекомендованим рівнем комфорт/сервісу) «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».


   З повагою

Директор з пасажирських перевезень
і сервісу                                                                                     І.П.Романків

Перший заступник начальника
Департаменту приміських
пасажирських перевезень                                                         В.В.Рядковський     

ЦРП Рибальченко 52421

Проте залишається наступне запитання до причетних: це другий клас чи все ж таки третій.
Я не писав про другий клас, а про третій, як єдиний можливий для даної конструкції. Може ще разок запустити по колу?
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 349


View Profile
« Reply #355 on: 21.11.17 , 10:11 »
Share Reply with quote

Quote
Додатку № 6 (Система класифікації пасажирських поїздів із рекомендованим рівнем комфорт/сервісу) «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».
а где этот документ можно посмотреть?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #356 on: 21.11.17 , 10:11 »
Share Reply with quote

Quote
Додатку № 6 (Система класифікації пасажирських поїздів із рекомендованим рівнем комфорт/сервісу) «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».
а где этот документ можно посмотреть?
гугль підкаже :)
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 349


View Profile
« Reply #357 on: 21.11.17 , 10:11 »
Share Reply with quote

Quote
гугль підкаже :)
да, нашел)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7228


View Profile
« Reply #358 on: 21.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Браво, Іване, щиро вітаю.

Я свого часу так намагався розжалувати ДЕЛ02 за маршрутом 869/870 Миколаїв - Керч, але його відмінили взагалі -:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #359 on: 21.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Браво, Іване, щиро вітаю.
Я свого часу так намагався розжалувати ДЕЛ02 за маршрутом 869/870 Миколаїв - Керч, але його відмінили взагалі -:)
дякую, Сергію :))) але ж скільки років пройшло і скільки зусиль та наполегливості необхідно було присвятити цьому дрібному питанню... як кажуть, вода камінь точить.
Тепер ті місця, що відповідають 3+3 можна переводити у третій клас, а другим залишаться тільки кілька спарених місці (близько двох десятків).
Але ж незважаючи на таку "привабливу" ціну при доволі швидкому русі, пасажири не квапляться його заповнювати:
на сьогодні зі Львова - 201 місце вільне (населеність менше 1/3), а з Коломиї - 235 (близько 15%)... і це за наявності вільних місць К:44, П:177 та О:15 у поїзді 608.

Досі не розумію, чому Чернівцям "усе", а Заліщикам - "нічого". Невже не можна в окремі дні той ДПКр2 посилати в Заліщики, де немає жодої залізничної альтернативи, а автобус до Львова прямує на 1 год довше. Це б вирішило і проблему сполучення Заліщик з ІФ. На Коломиї це б жодним чином негативно не позначилося б.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 52
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!