Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 84114 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #360 on: 21.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

...Свидетели плохих дорог дожны понимать, что аналогичная поездка с такой скоростью хотя бы на участках Львов – Червоноград, Сокаль – Стоянов или Червоноград – Броды была бы невозможна физически и закончилась либо в кювете, либо ходовую после такого пришлось бы выбрасывать. В то же время ЛьвЖД бездарно просрала этот момент, когда можно было накатать Песу Львов – Ковель через Сокаль, которая однозначно пользовалась бы спросом.
Збігло майже 2 роки з твого допису. ЛЗ накатувала Сокальщиною і Песу і Обрій і врешті-решт відмовилась від цієї примарної затії... бо не вміла скласти нормального цінника.

Невірно, груники НЕ накатували Сокальщиною Песу. З графіком аналогічним до Львів – Ківерці і 8хх тарифом вона б прижилась.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #361 on: 21.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

ДПКр2 та Песа - цілком еквіпенісуальні.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #362 on: 21.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

ДПКр2 та Песа - цілком еквіпенісуальні.
В нашому випадку - не згоден :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #363 on: 21.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ну добре, Песа дещо просторіша/ергономічніша... більш адаптована до елементарних потреб/очікувань пасажирів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #364 on: 24.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

Знову "пікова п'ятниця"... всі побігли шопитись, тому знову вражаючі результати (40,27%):



Від ІФ до Чернівців ситуація "трохи краща":
702: С2=74
608: К=18, П=68, О=13.

Тут хіба всіх пересадити на цього "другокласного" і на цьому скінчиться історія із 608/607... нічого іншого причетні придумати не змогли :(

п.м. навіть дешевизна не зваблює пасажирів. В причетних розрив шаблонів... сподівались, що всі побіжать на 701/702.

п.м.2 залишилось перевести у 3-й клас аби причетним було легше без жодного "гризіння совісті" перекомутувати маршрут на Заліщики.
« Last Edit: 24.11.17 , 20:11 by Iwan » Logged
Jyraff
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #365 on: 25.11.17 , 00:11 »
Share Reply with quote

Iwan, тобто, на дільниці Коломия-Чернівці маємо більше сотні пасажирів у 701. На підставі чого Ви вважаєте, що Заліщики із загальним населенням 9.5 тисяч зможуть дати більше? Ще й враховуючи цінник ДПКр.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #366 on: 25.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

Iwan, тобто, на дільниці Коломия-Чернівці маємо більше сотні пасажирів у 701. На підставі чого Ви вважаєте, що Заліщики із загальним населенням 9.5 тисяч зможуть дати більше? Ще й враховуючи цінник ДПКр.
Десь на початку теми (або в суміжній темі [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес") про це згадував, але не полінуюся - трохи продублюю:
Гвіздецька агломерація + Городенка + Стефанешти/Кострижівка + Заліщики не мають жодного залізничного транспорту зі Львова, такого аби вирушав на Львів вранці, а повертався до опівночі.
Причетні раніше складали графік з прибуттям до Заліщик о 23:59 - цілком нормально... бодай через день (парні/непарні), щоб студенти могли планувати свою подорож хоча б раз на 2 тижні.

З іншого боку судіть самі:

з Городенки на Львів - щодня два автобуси з номінальним часом прямування 5:20 і 6:20 та вартістю квитка 153.57 та 166.85 грн. відповідно; поїзд відправлявся б з Городенки о 5:50 (на 30хв після автобуса), і прибував би до Львова на 50 хв раніше (реально із запізненнями автобуса може вийти різниця понад 1 год на користь поїзда), а вартість поїздом 89,хх грн - виходить на 60..70 грн дешевше... в поїзді просторніше, є туалет, розетка...



Щодо Заліщиків (показує тільки напрям зі Львова... і ще повинні бути якісь рейси... раніше бачив більше)
поїзд би коштував до 100 грн з часом прямування до 5 годин, натомість автобус прямує номінально 6:35 та 5:57 (вважайте, що це 6 годин) з ціною 185.26 та 175.47 грн відповідно; поїздом буде на 80 грн дешевше, переваги комфорту - ті ж самі, що й у прикладі з Городенкою.



Тут і без глибокого аналізу зрозуміло, що саме обере пасажир. Крім того, я не згадував про чернівецький куток (Кострижівка-Стефанеши) який відірваний від ІФ та Львова. Це Заставнівщина та Кіцманьщина.
Саме таким маршрутом курсували через Львів до Заліщиків Варшава-Заліщики та Гдиня-Заліщики до 1939 року з транзитом через Румунію. Тут нічого нового немає - це забуте старе.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21831


View Profile
« Reply #367 on: 25.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

Іване, в автобусі пасажири по І-Ф значною мірою змінюються.

А співвідношення цін наприклад для маршрута Городенка - ІФ для пари поїзд vs автобус зовсім не таке, як для цієї-ж пари для маршрута Городенка - Львів.
І до-речі з часом в дорозі не все так привабливо виходить, якщо перевести фокус з маршрута Городенка - Львів на маршрут Городенка - І-Ф.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #368 on: 25.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

Для студентов дизель на коломыю+116 должен быть в самый раз
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #369 on: 25.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Іване, в автобусі пасажири по І-Ф значною мірою змінюються.

А співвідношення цін наприклад для маршрута Городенка - ІФ для пари поїзд vs автобус зовсім не таке, як для цієї-ж пари для маршрута Городенка - Львів.
І до-речі з часом в дорозі не все так привабливо виходить, якщо перевести фокус з маршрута Городенка - Львів на маршрут Городенка - І-Ф.
Ну, тут Городенка (для сполучення Городенка-ІФ) має програш - погоджуюсь (це відомо було від початку), однак Городенка-Львів та для Заліщиків і того кутка Буковини до ІФ та до Львова було б конкурентне. Гвіздець теж плачеться... Від ІФ до Львова пасажири знайдуться. Я це питання більш як пів року не чіпаю... як буде, так і буде, бо цілком достатньо мати узгоджений дизель Коломия-Заліщики з ночівкою в Заліщиках... так є на усіх напрямках, окрім Заліщицького (з Коломиї). Була б хоч якась заміна 675/676, якого колись брали в Коломиї штурмом... Добре, не будемо по сумне. Зачекаємо результатів від нового розладу. Скасування 608/607 повинно посприяти підвищенню населеності 701/702 на ділянці Коломия-Чернівці.
« Last Edit: 25.11.17 , 18:11 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 20 queries.