Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 06:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 102962 times)
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #370 on: 25.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Іване, поїзд дійсно привабливіший для пасажирів. Однак з потоком зараз справляються 4 автобуси, які Ви навели, це близько 110 місць. А якщо відкинути від них тих, хто їде з інших сіл, а не з Городенка/Заліщиків і не до Львова/ІФ, скільки залишиться? А ще частину людей ніяким пряником в поїзд не переманиш... Ганяти заради них поїзд на 300 місць виглядає сумнівною ідеєю.
Варіантом могло б бути щось транзитне, типу (умовний Ковель) - ІФ - Коломия - Городенка - Чернівці, але на це навряд підуть через необхідність зміни напрямку по Стефанештам. Залишається робити Чернівці-Заліщики-Тернопіль-Львів і далі кудись, як Ви десь в іншій темі писали, для Заліщиків, а Городенка /Гвіздцю узгоджений приміський.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #371 on: 25.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Посмотрите отправление 804 и прибытие 702 по ст. Львов. Вот что такое настоящее вредительство!!!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #372 on: 01.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Маємо чергову "пікову п'ятницю" ... населеність на ділянці Коломия - Чернівці підскочила аж на 5,56% до позначки 45,83%, в поїзді поїдуть аж 132 особи.



Це на 16 осіб більше, ніж минулої п'ятниці. В 608 - 219 вільних місць.

п.м. поки скріншотив, ще два пасажири покращили показники в кожному з цих поїздів.

« Last Edit: 01.12.17 , 19:12 by Iwan » Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #373 on: 02.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Маємо чергову "пікову п'ятницю" ... населеність на ділянці Коломия - Чернівці підскочила аж на 5,56% до позначки 45,83%, в поїзді поїдуть аж 132 особи.



Це на 16 осіб більше, ніж минулої п'ятниці. В 608 - 219 вільних місць.

п.м. поки скріншотив, ще два пасажири покращили показники в кожному з цих поїздів.


Чернівці-Львів-Чернівці потрібно кидати на стару вітку через Стрий,Долина,Калуш....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #374 on: 03.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

... або вагони, які вивільняться від 605/606 (якщо поїде трамвай Миколаїв/Запоріжжя - Ужгород/Рахів) задіяти замість 607/608, тільки з більш жвавим графіком, а 701/702 через день - на Заліщики. Але це варто зробити так, щоб 607/608 мав би якнайширші переваги над 701/702, для пасажирів ділянки Заболотів-Чернівці, котрі прямують у бік Львова і зворотно. Тоді напрошується асиметрія швидкості: зі Львова - швидкий з прибуттям до Чернівців до 22:45, а з Чернівців до Львова - суттєво повільніший, щоб прибував не раніше 6:30 (як зараз). Тоді на відсутність у Чернівцях та Снятині сидячого 701/702 ніхто особливо не нарікатиме. Я гадаю, що зараз більше скарг посиплеться саме на відсутність 607/608.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #375 on: 03.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

Іване, звідки у Вас таке настирливе бажання зберегти лежачий ПДС, ще й овернайт, на ділянці у 267 км? І при цьому думати, як би йому час в дорозі збільшити. Стратегію УЗ по збільшенню частки денних поїздів ніхто не відміняв, і причетні навряд Вас підтримають в ідеї вибрати з 607/608 та 701/702 перший. Та й значна кількість людей, як видно з Ваших скріншотів, вибирають швидкий і комфортніший варіант, незважаючи на більш ніж двократну різницю в ціні. Розраховуйте більше на 668,хоч підозрюю, якщо таки закуплять обіцяні дизель-поїзди, то і його, і 605/606 замінять на РЕ/ІС.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1323


View Profile
« Reply #376 on: 03.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Про збільшення частки денних поїздів реально може бути мова лише тоді, коли ДПКР можна буде підмінити. А отже, поки на Львівську залізницію не надійшов ще один ДПКР і він один-однісінький (у випадку форс-мажору його не буде змоги замінити), треба зберегти курсування 607/608 хоча б по днях тижня.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7174


View Profile
« Reply #377 on: 03.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Зараз 701/702 суттєво здешевшав та тепер там є пільги для студентів. Тому, я гадаю, що тепер причетні цим будуть козиряти. Тобто є регіональний експресс, який ми здешевили та зробили пільги для студентів. Навіщо тепер 607/608?

Я так розумію, що 607/608 ходив останнім часом тільки через московські вагони, якщо вони будуть, буде й 607/608, якщо ні, то питання, скоріш за все риторичне.

До речі у Ходорові у 701 (при прямуванні на Львів) технічна стоянка, яку варто зробити тарифною, щоб підвищити його заселенність, до того ж зараз він здешевшав, та у цьому є сенс.
У той же час у 702 (при прямуванні зі Львова) є техстоянка по Букачівцях - яку теж можна зробити тарифною.     
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #378 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Іване, звідки у Вас таке настирливе бажання зберегти лежачий ПДС, ще й овернайт, на ділянці у 267 км? І при цьому думати, як би йому час в дорозі збільшити. Стратегію УЗ по збільшенню частки денних поїздів ніхто не відміняв, і причетні навряд Вас підтримають в ідеї вибрати з 607/608 та 701/702 перший. Та й значна кількість людей, як видно з Ваших скріншотів, вибирають швидкий і комфортніший варіант, незважаючи на більш ніж двократну різницю в ціні. Розраховуйте більше на 668,хоч підозрюю, якщо таки закуплять обіцяні дизель-поїзди, то і його, і 605/606 замінять на РЕ/ІС.
Це роздуми - не пропозиції до УЗ... в даній ситуації я зберігаю нейтралітет "як буде - так буде". Жодних побажань щодо якось збереження чи зміни маршруту до ПДСів через Коломию (крім 357) до розкладу на 2017/2018 я не подавав.Мені самому цікаво чим закінчиться ця інтрига. Тим же, що і для 601/602 чи якось по іншому. Тут я більш ніж принциповий: кому потрібно, ті нехай відстоюють свої поїзди. Знову за збігом обставин Чернівці втрачають ще 1 поїзд, і не тому, що хтось вкрав вагони чи нитку, а тому, що їх це не болить... чи їм це не цікаво... чи сподіваються, що Коломия та ІФ будуть бити на сполох... навіть не знаю як там насправді. Зазвичай працівники депо самі поширюють чутки про скасування, щоб громадськість врятувала той чи інший поїзд... але поки що - тиша.

Зараз 701/702 суттєво здешевшав та тепер там є пільги для студентів. Тому, я гадаю, що тепер причетні цим будуть козиряти. Тобто є регіональний експресс, який ми здешевили та зробили пільги для студентів. Навіщо тепер 607/608?
Я так розумію, що 607/608 ходив останнім часом тільки через московські вагони, якщо вони будуть, буде й 607/608, якщо ні, то питання, скоріш за все риторичне.
До речі у Ходорові у 701 (при прямуванні на Львів) технічна стоянка, яку варто зробити тарифною, щоб підвищити його заселенність, до того ж зараз він здешевшав, та у цьому є сенс.
У той же час у 702 (при прямуванні зі Львова) є техстоянка по Букачівцях - яку теж можна зробити тарифною.     
Оці аргументи можуть стати на користь  607/608 (через Чортків) і до Луцька чи Ковеля. Можна (якщо буде 2 склади) через день Ковель і Ужгород*(через Самбір). *-у разі доцільності. Принаймні так, щоб був щоденний до Львова через Чортків.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1429


View Profile
« Reply #379 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Як на мене, незалежно від того, чи будуть вагони Чернівці - Москва, та враховуючи, що 667/668 зробили щоденним, 607/608 через Франик не потрібен. 667/668 потрібно пускати через Стрий та далі через день через Рівне/Стоянів, і щоб на лінії Львів - Чернівці в обидва боки був козирний овернайт. А Заліщикам потрібен овернайт на Чернівці та на Львів через Тернопіль. Але якщо порахувати, скільки всього "треба" - 16 вагонів на 667/668 і стільки ж на 607/608 та враховуючи, що 136 буде чернівецького формування, чи вистачить вагонів у Чернівцях (чи, може, львів'янам роботи підкинути?!).
Або просто - напросто, зробити 2 поїзда Чернівці - Ковель: 1 через день їде через Франківськ, Стрий, Львів, Стоянів; інший - Через Тернопіль, Львів, Рівне.
Також питання з поїздом Ковель - Рахів теж актуальне.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.