Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 84121 times)
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #380 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

До речі у Ходорові у 701 (при прямуванні на Львів) технічна стоянка, яку варто зробити тарифною, щоб підвищити його заселенність, до того ж зараз він здешевшав, та у цьому є сенс.
У той же час у 702 (при прямуванні зі Львова) є техстоянка по Букачівцях - яку теж можна зробити тарифною.     
Ця техстоянка зумрвлена пропуском 115/116. При зміні розкладу 115/116 (15/16) її місцерозташування зміниться автоматично
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #381 on: 03.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

До речі у Ходорові у 701 (при прямуванні на Львів) технічна стоянка, яку варто зробити тарифною, щоб підвищити його заселенність, до того ж зараз він здешевшав, та у цьому є сенс.
У той же час у 702 (при прямуванні зі Львова) є техстоянка по Букачівцях - яку теж можна зробити тарифною.     
Ця техстоянка зумрвлена пропуском 115/116. При зміні розкладу 115/116 (15/16) її місцерозташування зміниться автоматично
Ну та й що з цього? Через рік (або раніше) якщо розклад зміниться - відмінять. У чому проблема?
До того ж По Ходорову техстоянка 701 в бік Львова є як у діючому графіка, так буде й у новому. По Букачівцям - тільки з нового розкладу.
Хоча я не розумію до чого це. Як по Букачівцях та і по Ходорову є можливість безпечної висадки пасажирів під час зхрещення, навіщо забороняти посадку/висадку пасажирів, якщо навіть це не збільшить експлуатаційних витрат?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #382 on: 03.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Хоча я не розумію до чого це. Як по Букачівцях та і по Ходорову є можливість безпечної висадки пасажирів під час зхрещення, навіщо забороняти посадку/висадку пасажирів, якщо навіть це не збільшить експлуатаційних витрат?
Єдина логіка може бути в тому, щоб не прив'язуватись до цих пунктів у разі суттєвого відхилення від графіка і схреститись "де вийде"... і вже не спинятись для тарифних зупинок, а наздоганяти графік. Їм так простіше.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #383 on: 03.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Ну та й що з цього? Через рік (або раніше) якщо розклад зміниться - відмінять. У чому проблема?
Проблема скоріш в тому, що люди звикнуть, а потім будуть вимагати зробити там постійну зупинку, та ще в обидві боки. Також не бачу сенсу робити однобоку тарифну зупинку, особливо в Ходорові, де потяг під обгін можно поставити не обов'язково біля платформи.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #384 on: 03.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Ну та й що з цього? Через рік (або раніше) якщо розклад зміниться - відмінять. У чому проблема?
Проблема скоріш в тому, що люди звикнуть, а потім будуть вимагати зробити там постійну зупинку, та ще в обидві боки.
Ну якщо люди будуть вимагати та ще й у два боки, то тоді виникає цілком резонне запитання - та зупинка дійсно їм потрібна, і навіщо її відміняти, як, саме й сталося по тому ж Ходорову з 231/232, коли спочатку була технічна зупинка для зхрещення в один бік, потім стала тарифною, а потім з нового розкладу вона стала тарифною у дві сторони.  

Також не бачу сенсу робити однобоку тарифну зупинку, особливо в Ходорові
Ну там же була двобока звичайна тарифна зупинка для цього поїзда, яку потім відмінили. Але тоді вона через тарифікацію як 1 клас не користувалася попитом. До того ж ще був 607/608. Зараз якщо 607/608 таки відмінять, то ситуація може змінитися. А встановлення хоча би однобокої тарифної зупинки у Ходорові замість технічної, це, такий собі безвитратний експеримент, чи дійсно потрібна така зупинка. Якщо буде достатня кількість пасажирів - є сенс робити зупинку у зворотному напрямку, не буде достатньої кількості пасажирів - залізниця нічого не витратить, бо це не потребуватиме додаткових експлуатаційних витрат. Навпаки, у недозавантажений 701/702 хай коли-неколи куплять пару квиточків, тим самим трохи покращивши його фінансові показники.

Стосовно Букачівців. Там зараз у дві сторони зупиняється 605/606. При тому, у бік Львова там є зхрещення із зустрічним потягом, у бік Рахова - немає, просто 1 хвилинна зупинка. Хоча особисто там спостерігав висадку з поїзда. У свою чергу у пікові сезони 605/606 йде заповнений на 100%, а 701/702 ні, тому, знову ж таки, у вигляді експерименту можна спостерігати. Якщо буде там висадка пасажирів - можливо є сенс у однобокій зупинці 701 у бік Чернівців, а 605 її скасувати, а у бік Львова залишити там зупинку 606.
      
де потяг під обгін можно поставити не обов'язково біля платформи.
Я розумію, що інколи дуже зручно диспетчеру ставити під зхрещення поїзд не навпроти пасажирської будівлі - а біля вихідного світлофора.
« Last Edit: 03.12.17 , 21:12 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #385 on: 03.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Не варто забувати про 2 речі:
- додаючи зупинку в Ходорові та Букачівцях, існує висока вірогідність вимагання цієї зупинки в Галичі, Бурштині, Отинії...
- при реалізації першої тези, 701/702 втратить свою головну перевагу: більш швидке пересування між облцентрами.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #386 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

- додаючи зупинку в Ходорові та Букачівцях, існує висока вірогідність вимагання цієї зупинки в Галичі, Бурштині, Отинії...
По-перше, ніхто нічого зараз додавти не буде. Ці зупинки вже є зараз.
По-друге, Ходорів вузлова станція. Не знаю, як на Чернівці, а от на Рахів там посадка достить відчутна, у той час як по Бурштину та Галичу по суті лише висадка.
По-третє. Букачівці я взагалі не пропонував додавати. Напаки, якщо у 701 ця станція (де зараз технічна зупинка) буде користуватися попитом більше ніж у 605 у бік Рахова (у якого немає "технічної" потреби там зупинятися) то у бік Рахова зупинку для 605 там можна відмінити.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #387 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

По-перше, ніхто нічого зараз додавти не буде. Ці зупинки вже є зараз.
Ну так не тарифні. Їх набагато легше відмінити при потребі, як вже було сказано.
По-друге, Ходорів вузлова станція. Не знаю, як на Чернівці, а от на Рахів там посадка достить відчутна, у той час як по Бурштину та Галичу по суті лише висадка.
Там мега-хаб?)
По-третє. Букачівці я взагалі не пропонував додавати. Напаки, якщо у 701 ця станція (де зараз технічна зупинка) буде користуватися попитом більше ніж у 605 у бік Рахова (у якого немає "технічної" потреби там зупинятися) то у бік Рахова зупинку для 605 там можна відмінити.
Логічно тільки з точки зору енерговитратності. Але це +3-5 хвилин часу.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #388 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Ну так не тарифні. Їх набагато легше відмінити при потребі, як вже було сказано.
Це як в українській приказці. "Байдуже, що в мене корови нема, добре що в сусіда вчора здохла".
Так само й тут стосовно Бурштина та Галичу.
Коли ми просили замість технічних зупинок по станціям Кагарлик та Трипілля-Дніпровське зробити тарифні - відповідь була така: "Добре, ми зробимо їх тарифними, але при відсутності потреби у зхрещенні або обгону при зміні граіку руху ми їх відмінимо". Ну вже три роки пройшло, а така потреба є й надалі.
Там мега-хаб?)
Не знаю, хай місцеві скажуть.
Просто на 605 на Рахів є три станції на маршруті де є відчутна посадка пасажирів: Львів, Ходорів та Івано-Франківськ.
На мою думку - мега не мега, але все-таки пересадковий пункт, з тих же приміських поїздів.
Логічно тільки з точки зору енерговитратності. Але це +3-5 хвилин часу.
І де це +3-5 хвилин часу? Для 701 це +0 хвилин 0 секунд, для 605 - навпаки - 3-5 хвилин, а не +.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #389 on: 03.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Це як в українській приказці. "Байдуже, що в мене корови нема, добре що в сусіда вчора здохла".
Так само й тут стосовно Бурштина та Галичу.
Я вже казав свою думку стосовно цього. Там потім може стояти ціла черга.
Коли ми просили замість технічних зупинок по станціям Кагарлик та Трипілля-Дніпровське зробити тарифні - відповідь була така: "Добре, ми зробимо їх тарифними, але при відсутності потреби у зхрещенні або обгону при зміні граіку руху ми їх відмінимо". Ну вже три роки пройшло, а така потреба є й надалі.
Не було коригувань - діяв "...устоявшийся годами график". А в нашому випадку це відносно новий поїзд, що сильно залежить від стану колії (обмежень) та локомотивів (було 140, стало 120 - переклали, потім може бути 140. Або взагалі 100, якщо усе буде погано).
Не знаю, хай місцеві скажуть.
Просто на 605 на Рахів є три станції на маршруті де є відчутна посадка пасажирів: Львів, Ходорів та Івано-Франківськ.
На мою думку - мега не мега, але все-таки пересадковий пункт, з тих же приміських поїздів.
Треба ще врахувати у які саме вагони сідає той контингент. Можливо для них ціна буде у 2-3 рази вища. Хоча...ми все-одно до цього йдемо.
І де це +3-5 хвилин часу?
На кожну зупинку :)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 20 queries.