Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.18 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 84125 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #390 on: 03.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Це як в українській приказці. "Байдуже, що в мене корови нема, добре що в сусіда вчора здохла".
Так само й тут стосовно Бурштина та Галичу.
Я вже казав свою думку стосовно цього. Там потім може стояти ціла черга.
Я Вас почув та зрозумів Вашу точку зору, але я з нею категорично не згоден.
Чому - тоді треба й 765/766 по Долинській зробити технічну зупинку, бо через ен років лінію електифікують, і, за Вашою думкою, зупинку доведеться зберегти, хоча технічної потреби вже у цьому не буде. А окрім цього підтягнеться Шевченко, Курсунь, Городище, Кам"янка, які скажуть, чим ми гірше Долинської, бо у них є зупинка, а у нас нема.
Тобто краще й зараз зробити Долинську технічну, та нікого там не випускати, не на вихід, не на подихати повітрям.
Але це ж дурниці, погодьтесь?

Треба ще врахувати у які саме вагони сідає той контингент. Можливо для них ціна буде у 2-3 рази вища. Хоча...ми все-одно до цього йдемо.
Ну от доти є технічна потреба там зупинятися треба безвитратно провести наочне дослідження.
Якщо під"їхати до Івано-Франківська - може й не будуть користуватись, але якщо до/з Чернівців, то чому ні? Може після відміни 607/608 та нещодавному здешевшенню 701/702 там виявиться, що там скажений пасажирообот по Ходорову, та треба добавляти зупинку й у інший бік. А може й ні. Тому техпотреба - це якраз безкоштовний варіант поексперементувати з одного боку, та знизити хоча б "точечно" транспортну напругу у тому чи іншому населеному пункті.
Плюс додатковий дохід для УЗ з продажу квитків до/з цих станцій.     
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #391 on: 03.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Я Вас почув та зрозумів Вашу точку зору, але я з нею категорично не згоден.
Чому - тоді треба й 765/766 по Долинській зробити технічну зупинку, бо через ен років лінію електифікують, і, за Вашою думкою, зупинку доведеться зберегти, хоча технічної потреби вже у цьому не буде. А окрім цього підтягнеться Шевченко, Курсунь, Городище, Кам"янка, які скажуть, чим ми гірше Долинської, бо у них є зупинка, а у нас нема.
Тобто краще й зараз зробити Долинську технічну, та нікого там не випускати, не на вихід, не на подихати повітрям.
Але це ж дурниці, погодьтесь?
Це різні порівняння. По Долинській завжди змінюють локомотив у напрямку Миколаєва, тому і є зупинка (і з нового графіку они чисто технічно не зможуть додати зупинку без втрати категорії, якщо не прийняти радикальніших дій). А по Букачівцям "так карта лягла".

Після електрифікації ії з високою вірогідністю відмінять. На початку - так точно. УЗШК завжди так робила (робила після впровадження на маршрут своїх поїздів)
Плюс додатковий дохід для УЗ з продажу квитків до/з цих станцій.      
Дивіться, щоб після відміни 607/608 не було дифіциту місць з поточними зупинками.
« Last Edit: 04.12.17 , 00:12 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #392 on: 04.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Дивіться, щоб після відміни 607/608 не було дифіциту місць з поточними зупинками.
Це очевидно - буде дефіцит місць. Можливо 605/606 довантажать чернівецькою причіпкою? бо запхати усіх в ДПКр2 не вийде... буде занадто багато справедливих нарікань.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #393 on: 04.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

А якщо збудуться наші плани стосовно черезденних поїздів Чернівці-Франківськ-Ковель та Чернівці-Тернопіль-Ковель?! Тоді, у випадку прокладання 667-го через Стрий з овернайтним розкладом в обидва боки на лінії Чернівці - Львів (приблизно 23:00 - 07:00) частина пасажирів "Обрія" через день пересяде на 667/668. Та і на 3хх-ий Чернівці - Тернопіль-Ковель теж пересядуть.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #394 on: 04.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote


Це очевидно - буде дефіцит місць. Можливо 605/606 довантажать чернівецькою причіпкою? бо запхати усіх в ДПКр2 не вийде... буде занадто багато справедливих нарікань.
Проти такого може виступити сам Кримчанин)). По піках, хіба що.
Або адаптувати інші рейси під це діло. Не знаю, чи розумно це буде. Якщо 667/668 переведуть через Рівне і добряче прискорять (або прискорять на існуючому маршруті за рахунок модернізації колії), то рейс з Чернівців змістити на 2-3 години пізніше=> Львів буде проходити десь о п'ятій ранку. Але, знову ж таки, це один з багатьох можливих варіантів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #395 on: 04.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Це різні порівняння. По Долинській завжди змінюють локомотив у напрямку Миколаєва, тому і є зупинка (і з нового графіку они чисто технічно не зможуть додати зупинку без втрати категорії, якщо не прийняти радикальніших дій). А по Букачівцям "так карта лягла".

Після електрифікації ії з високою вірогідністю відмінять.
Ну а яка різниця? Що заважатиме відмінити однобоку зупинку по Букачівцям у 701 з нового графіку на 2018-2019 роки, при відсутності технічної потреби, а тому ж 605 її знову впровадити?
Дивіться, щоб після відміни 607/608 не було дифіциту місць з поточними зупинками.
Згоден, теоретично таке можливо, так само як і зараз з 605/606 та раніше постійно було з 607/608 (коли не було 701/702, а схема 607/608 складалася з 7-9 вагонів).
Але тут Букачівці погоди не зроблять з одиничними виходами пасажирів.
Хоча я би так не стверджував би однозначно. Поживемо побачимо.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #396 on: 04.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Блін!
Quote
Ну а яка різниця? Що заважатиме відмінити однобоку зупинку по Букачівцям у 701 з нового графіку на 2018-2019 роки, при відсутності технічної потреби, а тому ж 605 її знову впровадити?
Натиск людей. Будуть волати "В нас забирають експрес!", "Чим ми гірші Снятина (Коломиї, Ходорова...)", та інше.
Quote
Але тут Букачівці погоди не зроблять з одиничними виходами пасажирів.
Почуття власної важливості заставить людей зупиняти його і у інших містах. Особлив, після відміни 607/608. Згадайте долю 115/116 після його запуску.

"Забуття минулого загрожує його повторенням!"
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #397 on: 04.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Пусте. Той же 77 періодично мав тарифну однобоку зупинку по Яблунцю у зимовий період, а на літній через перевід стрілки та суттєву зміну розкладу проходив цю станцію на ходу.
Блін!
Quote
Ну а яка різниця? Що заважатиме відмінити однобоку зупинку по Букачівцям у 701 з нового графіку на 2018-2019 роки, при відсутності технічної потреби, а тому ж 605 її знову впровадити?
Натиск людей. Будуть волати "В нас забирають експрес!", "Чим ми гірші Снятина (Коломиї, Ходорова...)", та інше.
Quote
Але тут Букачівці погоди не зроблять з одиничними виходами пасажирів.
Почуття власної важливості заставить людей зупиняти його і у інших містах. Особлив, після відміни 607/608. Згадайте долю 115/116 після його запуску.

"Забуття минулого загрожує його повторенням!"
З 115/116 та зупинками по тому ж Кривину ті іншим станціям була геть інша історія. Не варто її сюди приплітати.
Тоді спочатку була "Слобожанщина" через Коростень, потім її перекинули на Вінницю, і саме тоді це почалося. Тоді вимагали повернути "Слобожанщину", але зробили зупинки НЕ.
Потім "Слобожанщину" розділили на 111/112 та 131/132 та у 115/116 зупинки знову повідміняли, і ніхто там особливо не панікував.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #398 on: 04.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Той же 77 періодично мав тарифну однобоку зупинку по Яблунцю у зимовий період, а на літній через перевід стрілки та суттєву зміну розкладу проходив цю станцію на ходу.
- Яблонець мав рівнозначну альтернативу+77 - не "наворочений сарай" (не є такою собі цяцькою).
З 115/116 та зупинками по тому ж Кривину ті іншим станціям була геть інша історія. Не варто її сюди приплітати.
...
- Як це інша? Так, після відміни 111/112. Як і в нашому випадку з можливою відміною 607/608.
Згадаймо реакцію соцмереж після заведення 115/116 до Здолбунова
||
\/
Quote
Соцсети просто взрывает....
Quote
СлавутаNEWS
"Для забезпечення перевезення пасажирів Рівненської, Житомирської та Хмельницької областей з 15.08.2015 року поїзду № 115/116 Харків – Івано-Франківськ призначено зупинки на станціях Здолбунів, Шепетівка, Дубно та Новоград-Волинський", - повідомили в Укрзалізниці.
Тепер ми, мешканці Славути і Нетішина повинні добитися того, щоб поїзд зупинявся і в нас!!!
Продовжуємо й надалі писати листи Укрзалізниці з вимогою зробити зупинку у Славуті та Кривині!!!

=> http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=27340.msg405233#
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6804


View Profile
« Reply #399 on: 04.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

- Як це інша? Так, після відміни 111/112. Як і в нашому випадку з можливою відміною 607/608.
Згадаймо реакцію соцмереж після заведення 115/116 до Здолбунова
||
\/
Quote
Соцсети просто взрывает....
Quote
СлавутаNEWS
"Для забезпечення перевезення пасажирів Рівненської, Житомирської та Хмельницької областей з 15.08.2015 року поїзду № 115/116 Харків – Івано-Франківськ призначено зупинки на станціях Здолбунів, Шепетівка, Дубно та Новоград-Волинський", - повідомили в Укрзалізниці.
Тепер ми, мешканці Славути і Нетішина повинні добитися того, щоб поїзд зупинявся і в нас!!!
Продовжуємо й надалі писати листи Укрзалізниці з вимогою зробити зупинку у Славуті та Кривині!!!

=> http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=27340.msg405233#
Ну так а причому тут техстоянка? Галич або Бурштин може вимагати зупинку 701/702 у обидва боки як компенсацію за відміну 607/608, який там зупинявся. І наявність або відсутність тарифної, або технічної, або взагалі ніякої зупинки по Букачівцях тут немає ніякого значення.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.113 seconds with 20 queries.