Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.04.20 , 08:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 60
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 151091 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9047


View Profile
« Reply #40 on: 14.10.15 , 11:10 »
Share Reply with quote

По поводу Солотвино соглашусь, но вот по поводу Черновиц и Ивано-Франковска уж очень сомневаюсь, что там реально нужна стыковка во Львове с утренним Хюндаем на Киев и вечерним из Киева. Неужто и вправду будут ехать таким макаром из Киева в Черновцы или Ивано-Франковск? 
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #41 on: 14.10.15 , 11:10 »
Share Reply with quote

В такому випадку і відправлення 601-го та 607-го зі Львова можна було б змістити на 23 з копійками, щоб була підв'язка з 743-го. Тоді прибуття до Чернівців та Ужгорода були б зранку. 601-ий до Солотвина доїжджав би в обід, але, не думаю, що це плачевно.
743 arrives at 2220.
601 and 607 could depart Lemberg at 2240.

Give me (not me personally) a license to do passenger train traffic, time slots and you will get more options for the passengers - feeders, Frankivsk, Bukolev - you name it. 
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1500


View Profile
« Reply #42 on: 14.10.15 , 13:10 »
Share Reply with quote

По поводу Солотвино соглашусь, но вот по поводу Черновиц и Ивано-Франковска уж очень сомневаюсь, что там реально нужна стыковка во Львове с утренним Хюндаем на Киев и вечерним из Киева. Неужто и вправду будут ехать таким макаром из Киева в Черновцы или Ивано-Франковск? 
Можливо, гостра проблема не так часто виникає, але, по суті, якщо змістити відправлення з Чернівців на півтори години назад, то прибуття до Львова не стане критично раннім, Франківськ і так посеред ночі, а з Чернівців відправлення приємніше стане. Назад також овернайт не стане зайвим. Особливо, що тепер є 701-ий, який і зможе вивезти всіх тих, кому до півночі треба в Чернівці заїхати. Тому, як на мене, дзеркальний розклад для 607/608-го з відправкою в 22:50 як зі Львова, так і з Чернівців, пасажири оцінять.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 943


View Profile
« Reply #43 on: 14.10.15 , 15:10 »
Share Reply with quote

В такому випадку і відправлення 601-го та 607-го зі Львова можна було б змістити на 23 з копійками, щоб була підв'язка з 743-го. Тоді прибуття до Чернівців та Ужгорода були б зранку. 601-ий до Солотвина доїжджав би в обід, але, не думаю, що це плачевно.
601 - це переважно місцевий пасажиропотік. Кому треба з Києва до станцій ділянки Берегово-Солотвино їздять ужгородськими поїздами до Батєва і пересідають на приміські або виходять в Мукачеві і йдуть на автобус. Та і який сенс їхати з Києва на ІС+, виїжджаючи близько 17 години, щоб потім трястися до обіду в солотвинському поїзді? Функцію овернайту на напрямку Львів - Ужгород виконує поїзд 99.

Можливо, гостра проблема не так часто виникає, але, по суті, якщо змістити відправлення з Чернівців на півтори години назад, то прибуття до Львова не стане критично раннім, Франківськ і так посеред ночі, а з Чернівців відправлення приємніше стане. Назад також овернайт не стане зайвим. Особливо, що тепер є 701-ий, який і зможе вивезти всіх тих, кому до півночі треба в Чернівці заїхати. Тому, як на мене, дзеркальний розклад для 607/608-го з відправкою в 22:50 як зі Львова, так і з Чернівців, пасажири оцінять.
607 в напрямку Львова можна трохи розтягнути, бо зараз це якийсь недоовернайт. В напрямку Чернівців функцію овернайту виконує 668, хоча 608 у вигляді нічного поїзда теж можливо буде доречним, принаймні по пікових днях. Кілька років тому так і було 2 нічні поїзди зі Львова на Чернівці: 668 і 604.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1500


View Profile
« Reply #44 on: 14.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

601 - це переважно місцевий пасажиропотік. Кому треба з Києва до станцій ділянки Берегово-Солотвино їздять ужгородськими поїздами до Батєва і пересідають на приміські або виходять в Мукачеві і йдуть на автобус. Та і який сенс їхати з Києва на ІС+, виїжджаючи близько 17 години, щоб потім трястися до обіду в солотвинському поїзді? Функцію овернайту на напрямку Львів - Ужгород виконує поїзд 99.

Ну це, як кажуть, на любітєля. Давайте просто порахуємо:
Можна виїхати з Києва в 15:09 99-им, приїхати в 05:11 до Мукачева і в кращому випадку маршруткою до 6 доїхати в Берегово чи Косино. Або пересісти в Батьово на дизель і бути в Берегово в 07:40. До Ужгорода 99-ий прибуває в 07:02.
А можна (кому не виходить в 15:09 виїхати) в 17:00 сісти на 743-ій, у Львові в 23:00 пересісти на 601-ий і бути в 05:00 в Ужгороді чи в 07:10 в Берегово. До обіду вже в Солотвино поїзд буде.
Тобто, ніхто не забороняє їхати 99-им і пересідати на дизель чи маршрутку, але львівським пасажирам не завжди легко взяти квитки на 99-ий. І взагалі, зміщення відправки 601-го зі Львова з 20:40 на 23:00 не повинно комусь нашкодити. Плюс прибуття до Ужгорода буде адекватнішим.
« Last Edit: 14.10.15 , 16:10 by Doobey » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #45 on: 14.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

І взагалі, зміщення відправки 601-го зі Львова з 20:40 на 23:00 не повинно комусь нашкодити.
Это вы расскажите пассажирской службе, которая уверяет, что этим поездом ездят работники жд в/из Львова, и какие либо изменения не допустимы, потому, что он подвязан под рабочий график.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1500


View Profile
« Reply #46 on: 14.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

І взагалі, зміщення відправки 601-го зі Львова з 20:40 на 23:00 не повинно комусь нашкодити.
Это вы расскажите пассажирской службе, которая уверяет, что этим поездом ездят работники жд в/из Львова, и какие либо изменения не допустимы, потому, что он подвязан под рабочий график.
Це, як на мене, взагалі брєдова відмазка: в 20:47 з приміського вокзалу їде електричка Львів - Сянки. Чи в Л хочуть сказати, що до Львова на роботу добираються з Перечина чи Доманинців???
А зворотній графік взагалі майже неторканим буде, якщо прибуття до Львова зсунути АЖ до 05:20.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #47 on: 14.10.15 , 18:10 »
Share Reply with quote

Чи в Л хочуть сказати, що до Львова на роботу добираються з Перечина чи Доманинців???
В Л хочуть сказати - не єбітє нам мозг своїми пропозиціями, воно їздить, нікому не мішає, то нехай їздить, чого чіпати. А то вдруг якась баба Маня почне скаругвати шо вона тепер змушена чекати потягу в Самборі на три години більше, а це ж негатівний імідж, то таке нельзя, ви шо.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1500


View Profile
« Reply #48 on: 14.10.15 , 18:10 »
Share Reply with quote

Чи в Л хочуть сказати, що до Львова на роботу добираються з Перечина чи Доманинців???
В Л хочуть сказати - не єбітє нам мозг своїми пропозиціями, воно їздить, нікому не мішає, то нехай їздить, чого чіпати. А то вдруг якась баба Маня почне скаругвати шо вона тепер змушена чекати потягу в Самборі на три години більше, а це ж негатівний імідж, то таке нельзя, ви шо.
Короче, все в кращих традиціях і стилях жанру:( І чому наші чиновники всіх рівнів (та й велика кількість народу-простих пасажирів також) так бояться хоча б якихось змін?! От як в 2012-му похерити срану купу поїздів, то це на раз-два, а як змістити відправку поїзда на годинку-другу, то це не дай Боже. Питання зручності, логістики чи ще якоїсь турботи про пасажирів-наповнювачів казни чомусь відкладають далеко і глибоко.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #49 on: 14.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

Ок. Потяг коштував 110 млн грн. Скільки би коштувало переобладнання салону, яке дозволило б його ефективніше експлуатувати з вищою лояльністю пасажирів і кращим фінансовим результатом? Ми говоримо про максимум кілька мільйонів грн.
З точки зору пасажира важливі сидіння, кліматизація, наявність розетки - це все не стосується експлуатаційних характеристик потяга, тобто найдорожчої його складової.

1. Розетки коштують не дорого (навіть наворочені довговічні).
Нехай буде 100 подвійних розеток (50 рядів) по 100грн з ПДВ = 10тис.грн.
+ кабель (10тис.грн) + гофра (1тис.грн) + кронштейни (3 тис.грн) +
+ 3 інвертори 3kW (3х25тис.грн) + автомати захисту... + робота.
В сумі - до 200...250тис.грн (можна навіть з автоматами на розетках, тільки потрібно знайти дешеві)

2. Сидіння 2+3 (2кл) чи 2+2 (1кл.) будуть дорожчі, але трохи зекономиться за рахунок зменшення місць.

3. Кліматизація (особливо охолодження) є актуальним.

Тому так десь і повинно вийти 1,5 мільйона +/-.

Але це все необхідно було закладати на етапі формування технічного завдання,
бо перероблення коштуватиме значно дорожче. Потрібно аби техзавдання на виготовлення
пасажирського рухомого складу узгоджували із громадськими активістами - публічно,
бо так виходить, що замовляють люди, які тими поїздами ніколи не їздять і не розуміють
потреб пасажирів.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 60
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!