Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 62692 times)
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #400 on: 04.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Ой, ну знову. Ми балакаємо на різних мовах.
Ну так а причому тут техстоянка?
Після розтехнічування зупинки по Букачівцях та/або Ходорові з відміною 607/608, Галич з Бурштин з високою вірогідністю будуть вимагати зробити і у них зупинку. Саме від цього я і застерігаю.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #401 on: 05.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

Ой, ну знову. Ми балакаємо на різних мовах.
Ну так а причому тут техстоянка?
Після розтехнічування зупинки по Букачівцях та/або Ходорові з відміною 607/608, Галич з Бурштин з високою вірогідністю будуть вимагати зробити і у них зупинку. Саме від цього я і застерігаю.
Розтехнічування, або нерозтехнічування цих зупинок по суті ніяк на це не вплине. Місцеві будуть, або не будуть вимагати зупиники і їм байдуже наявність, або відсутність та класифікація зупинок на інших станціях.
Це зовсім не пов"язані між собою речі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #402 on: 05.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

Quote
Розтехнічування, або нерозтехнічування цих зупинок по суті ніяк на це не вплине.
Вперто не хочете бачити кореляції з минулими прикладами. "Поживемо - побачимо" (с) К.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #403 on: 05.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Quote
Розтехнічування, або нерозтехнічування цих зупинок по суті ніяк на це не вплине.
Вперто не хочете бачити кореляції з минулими прикладами. "Поживемо - побачимо" (с) К.
Я не пам"ятаю жодних прикладів, коли тільки після переведення зупинки зі статусу "технічна" в статус "для посадки та висадки пасажирів" посався масовий галас "дайте й нам, зупинки, бо десь у Кривопопівці стали відчиняти двері для посадки пасажирів".

Єдиний аргумент навів Іван
Єдина логіка може бути в тому, щоб не прив'язуватись до цих пунктів у разі суттєвого відхилення від графіка і схреститись "де вийде"... і вже не спинятись для тарифних зупинок, а наздоганяти графік. Їм так простіше.
Але що це за два швидкісні поїзди, якщо УЗ наперед страхується, що вони будуть регулярно запізнюватись.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #404 on: 05.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Ще раз повторюю. Напевно втретє.
Тільки п. 115/116 зробили зупинку у Здолбунові та ще декілька, як тут з'явилася черга з бажаючих у вигляді Славути & Co.
Наш випадок аналогічний. Якщо дозволять 701/702 здійснювати посадку/висадку по Букачівціх та Ходорові, то , особливо після відміни 607/608, Галич, Бупштин, Отинія...теж будут просити дозволити і їм зробити тарифну зупинку.
Цього робити не треба, бо:
- можливе утворення дифіциту місць (вирішується у випадку наявності другого складу, коли їх можна об'єднати по СБО);
- 701/702 перетвориться з умовно швидкого засобу пересування на трамвай, що буде їхати довше від Львова до Чернівців за той же 115/116.

Чи ще декілька раз повторити?

Але що це за два швидкісні поїзди, якщо УЗ наперед страхується, що вони будуть регулярно запізнюватись.
Щоб це розуміти, треба цікавитись справами у тому регіоні. П. 115 та 749. І навіть не із-за частих поломок локомотивів САМЕ ЦИХ составів, а інших. Зокрема вантажних, що інколи не встигають заїхати на станцію для схрещення. Запізнюється умовний 749 => змінюється місцк схрещення з 701.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #405 on: 05.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Заболотів теж проситиме зупинки, якщо 607/608 не курсуватиме.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #406 on: 05.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

3,5 років тому про РА до ... Городенки: https://youtu.be/wsiazVA0-q4?t=154 з уст "трохипричетних".... і де вони зараз?
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #407 on: 05.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

В продовженні дискусії з Кримчанином...
Зупинки для такого рухомого складу будуть. Рано чи пізно, але будуть, бо звичні ПДСи поступово будуть перетворюватися на металобрухт. Але тоді, коли таких дизелів буде два або більше (навіть правильніше буде сказати рейсів Львів - Чернівці/Яремче/Заліщики/.../місто Х)... щоб був вибір між "експресивними" маршрутами та орієнтованими на часту змінюваність паксів по містечкам типу того Бурштина чи Отинії. Якось так.
« Last Edit: 05.12.17 , 13:12 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #408 on: 05.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Взірець першокласності в редакції 1961 року у Львові:



Джерело
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #409 on: 05.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

це не 1-й клас, це вагон-буфет.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 20 queries.