Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 63026 times)
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #410 on: 05.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

це не 1-й клас, це вагон-буфет.
Он воно як. Дякую за виправлення. Якби у ДПКр верхній поверх мав би хоча б такий інтер'єр (з буфетом) то був би значно привабливим на таких ділянках як Львів-Чернівці.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #411 on: 05.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Ще раз повторюю. Напевно втретє.
Тільки п. 115/116 зробили зупинку у Здолбунові та ще декілька, як тут з'явилася черга з бажаючих у вигляді Славути & Co.
Наш випадок аналогічний. Якщо дозволять 701/702 здійснювати посадку/висадку по Букачівціх та Ходорові, то , особливо після відміни 607/608, Галич, Бупштин, Отинія...теж будут просити дозволити і їм зробити тарифну зупинку.
Стосовно Здолбунова там була геть інша ситуація. Там не було технічної зупинки, яку потім зробили тарифною. Це раз.
Якщо цей поїзд буде потрібний Галичу чи Бурштину - вони все одно будуть просити зупинку, у будь якому випадку, незалежно від того, чи будуть у Букачівцях відчиняти двері, чи ні. Це два.

Ну от, наприклад, я мер міста Бурштин, який далекий від технічних питань залізниці. Через мою станцію ходив поїзд Львів - Чернівці, який відмінили.
Але є швидкісний поїзд, який для чогось постійно зупиняється у Букачівцях, усього за 12 км від Бурштина, причому ніколи там не відчіняє дверей.
Яке буде моє звернення до УЗ?
Все вірно. Поїзд для чогось зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
« Last Edit: 05.12.17 , 14:12 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #412 on: 05.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Стосовно Здолбунова там була геть інша ситуація. Там не було технічної зупинки, яку потім зробили тарифною. Це раз.
В Букачівцях є технічна зупинка. Але для людей вона не існує. Вони нею не користуються. І навряд вони про нею здогадуються взагалі, як і жителі Бурштина. Окрім причетних до діла (залізничників та інших задротів).

Якщо цей поїзд буде потрібний Галичу чи Бурштину - вони все одно будуть просити зупинку, у будь якому випадку, незалежно від того, чи будуть у Букачівцях відчиняти двері, чи ні. Це два.
Одне діло, коли там рівні умови. Усі усвідомлюють, що це експрес, і там не має зупинятися із-за свого статусу. Зовсім інша ситуація, коли у сусідньому селі (містечку, особливо більш меншому) є зупинка, а по райцентру немає. Тому жителі райцентру будуть "обіжені", і проситимуть для себе.


Ну от, наприклад, я мер міста Бурштин, який далекий від технічних питань залізниці. Через мою станцію ходив поїзд Львів - Чернівці, який відмінили.
Але є швидкісний поїзд, який для чогось постійно зупиняється у Букачівцях, усього за 12 км від Бурштина, причому ніколи там не відчіняє дверей.
Яке буде моє звернення до УЗ?
Все вірно. Поїзд для чогось зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
Тільки в тому випадку, якщо цим мером буде Кримчанин))). Або інший (екс-) залізничник.
Бо на докір простому чиновнику, на питання для чого
Quote
... зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
дадуть відповідь "для технологічних потреб". І на цьому ця історія і закінчиться.

І це, він дійсно може стояти "в степу" (на колії для вантажів перед початком перегона і далеко за платформою), а не біля вокзалу.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #413 on: 05.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

В Букачівцях є технічна зупинка. Але для людей вона не існує. Вони нею не користуються. І навряд вони про нею здогадуються взагалі, як і жителі Бурштина. Окрім причетних до діла (залізничників та інших задротів).
Середньостатистичний пересічний пасажир навіть не здогадується, чим відрізняється технічна зупинка від "нетехнічної". І для багатьох пасажирів, окрім тих, кому це цікаво, і саме потенційних пасажирів до Букачівців, навіть така назва станції взагалі ні про що не скаже, навіть для пасажирів поїзд Львів - Рахів, який там зупиняється у обидві сторони.
Одне діло, коли там рівні умови. Усі усвідомлюють, що це експрес, і там не має зупинятися із-за свого статусу. Зовсім інша ситуація, коли у сусідньому селі (містечку, особливо більш меншому) є зупинка, а по райцентру немає. Тому жителі райцентру будуть "обіжені", і проситимуть для себе.
Знову таки, статус поїзда, усвідомення що це експресс - це для залізничників. Пасажирам, посадовцям, ЗМІ це ні про що не говорить. Є поїзд, який не зупиняєтьсяв їхньому місті і не більше. Пасажиру байдуже що таке "регіональний експрес", "інтерсіті", на яких проміжних станціях поїзд зупиняється чи не зупиняється - йому важливо щоб його привезли швидко, комфортно, та в зручний час і бажано ближче до дому.

Бо на докір простому чиновнику, на питання для чого
Quote
... зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
дадуть відповідь "для технологічних потреб". І на цьому ця історія і закінчиться.
Добре, а що заважатиме так відповісти, якщо там буде паралельно проходити висадка та посадка пасажирів? Нічого.
Ну, якось так:
Шановний Валер"ян Арчібальдович!
Зупинка поїзда №701 Львів - Чернівці по ст. Букачівці у один бік при прямуванні зі Львова зумовлена технічними потребами, через зхрещення на одноколійній ділянці.
Також слід додати, що по ст. Бурштин зупинку для посадки та висадки пасажирів мають щоденно 5 пар поїздів далекого сполучення у обидві сторони, якими можна дістатися ст. Львів, серед яких поїзд №667/668 Ковель - Чернівці. На даний момент по ст. Букачівці поїзд №701 Львів - Чернівці - єдиний поїзд, яким можна дістатися цієї станції зі Львова.
У свою чергу вартість кожної додаткової зупинки поїзда коштує ..... грн. в рік. Виходячи з вищенаведеного, зупинка поїзда №701/702 Львів - Чернівці по ст. Бурштин недоцільна та потребує суттєвих додаткових витрат.
Дякуємо за небайдуже ставлення до проблем залізничного транспорту!
З повагою.


До того ж в Україні безліч станцій, на яких зупиняються ПДСи виключно з технічних причин, але там проводиться посадка та висадка пасажирів, причому у сусідніх більш великих містах ці ж поїзди не мають зупинки.

І це, він дійсно може стояти "в степу" (на колії для вантажів перед початком перегона і далеко за платформою), а не біля вокзалу.
Приклад того ж 606, коли можна одночано проводити і зхрещення із зустрічним поїздом, і висадку та посадку пасажирів по ст. Букачівці.
« Last Edit: 05.12.17 , 17:12 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #414 on: 05.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

В Букачівцях є технічна зупинка. Але для людей вона не існує. Вони нею не користуються. І навряд вони про нею здогадуються взагалі, як і жителі Бурштина. Окрім причетних до діла (залізничників та інших задротів).
Середньостатистичний пересічний пасажир навіть не здогадується, чим відрізняється технічна зупинка від "нетехнічної". І для багатьох пасажирів, окрім тих, кому це цікаво, і саме потенційних пасажирів до Букачівців, навіть така назва станції взагалі ні про що не скаже, навіть для пасажирів поїзд Львів - Рахів, який там зупиняється у обидві сторони.
Те саме.
Знову таки, статус поїзда, усвідомення що це експресс - це для залізничників. Пасажирам, посадовцям, ЗМІ це ні про що не говорить. Пасажиру байдуже що таке "регіональний експрес", "інтерсіті", на яких проміжних станціях поїзд зупиняється чи не зупиняється - йому важливо щоб його привезли швидко, комфортно, та в зручний час і бажано ближче до дому.
Ще й як говорить. Це стереотип. Якщо він порушується, у випадку дозволу посадки/висадки у Букачівцях, то сила хотіння зупинити цей склад у іншому місці значно зростає. В рази зростає.
Quote
Добре, а що заважатиме так відповісти, якщо там буде паралельно проходити висадка та посадка пасажирів? Нічого.
Ну, якось так:
Шановний Валер"ян Арчібальдович!
Зупинка поїзда №701 Львів - Чернівці по ст. Букачівці у один бік при прямуванні зі Львова зумовлена технічними потребами, через зхрещення на одноколійній ділянці.
(...)
Виходячи з вищенаведеного, зупинка поїзда №701/702 Львів - Чернівці по ст. Бурштин недоцільна та потребує суттєвих додаткових витрат.
Дякуємо за небайдуже ставлення до проблем залізничного транспорту!
З повагою.
Цей текст дуже зарозумний для сьогоднішніх кадрів. Їм простіше написати баналну відписку на одне-два простих речення.

Quote
Приклад того ж 606, коли можна одночано проводити і зхрещення із зустрічним поїздом, і висадку та посадку пасажирів по ст. Букачівці.

Можна. Все можна. Про це знає Кримчанин, залізничники і ще з десяток активістів. Інші не вкурсах.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #415 on: 16.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

В зв'язку з переводом 667/668 на щоденне курсування один з составів через день можна катати через Рівне, Львів, Тернопіль, Заліщики. З метою, так ссать, вивчення пасажиропотоку..
Не спорю ( Можливо і будуть пасажири) Але чим добиратися людям з роботи які працюють в Чернівцях з Снятина,Видинова,Заболотова,Матеівців    і Коломиї? так як остання Маршрутка з Чернівців відправляється о 20;00 і навіть якщо Фантастично встигнути на неї то з Снятина попасти в Видинів або в напрямку Коломиї не можливо!
ХОЧ Я ЗАБУВ ВИ Ж НЕ ВВАЖАЄТЕ ЗАЛІЗНИЧНИКІВ ЗА ЛЮДЕЙ!!!


Пропозиція тоді така Ви оплачуватимете проїзд тих працівників з вашої кишені!!! І тільки для того щоб вивчити міфічний пасажиропотік з Чернівців до Чорткова-Тернополя-Львова. Це стосується Івана і Вас Вікторе.

Також нагадаю Вам що при ваших маніпуляціях залишається без сполучення лінія Чернівці-Франківськ .

до речі з Відгуків по Чернівцях то багато невдоволених розхкладом 701\702 тому в такому графіку краще його було б запустити на Львів-Рахів а склад той в оборот 607\608 запустити таким чином мож обійтися 1 складом!
Миколо, раз ти вже згадав про мене, то скажу свою думку:
1) залізничники такі ж люди, як і інші, котрим необхідно добиратися як вранці, так і ввечері до місця праці чи навпаки - додому;
тут хибна логіка, що залізниця повинна орієнтуватися тільки на залізничників, а потім вішати усі збитки винятково на "звичайних пасажирів"... за такою логікою на м'ясокомбінаті повинні виготовляти ковбаси прямої форми завдовжки як "лікоть" щоб з рукава не виглядала, а на хлібокомбінаті булочки повинні бути не настільки великі, щоб легко вмістилися в нацицьник (+1 до звичайного розміру), якого вдягають у напрямку додому;
2) минулого сезону Чернівці-Ковель курсував через день і "ніхто не протестував", отож, якщо зараз Чернівці-Ковель стане щоденним в режимі черезденного курсування через Чортків та ІФ, то гірше не буде (в порівнянні із графіком 2016/2017);
3) чомусь ніхто з "борців за Снятин, Видинів, Заболотів, Матеївців і Коломиї" (окрім тебе) не має бажання зайти на цей форум і описати своє бачення проблеми та запропонувати шляхи її розв'язання.

Я теж наслухався подібних історій з прагненням воскресити ІФ-Шепетівку(Козятин)... а коли доходить до деталей, коли запитую, що саме Вас реально турбує, то чую "мені треба з Отинії до Ясенова, а мені - із ІФ до Кострижівки, а мені - з Гвідця до Заліщик"... тоді кажу, а навіщо згадуєте про ІФ-Шепетівку(Козятин)... бо то був такий добрий поїзд. Тому, Миколо, не варто чіплятися за якісь "трафарети" навіть і накатані. В нас є сучасний ДПКр2 з рейсом 701/702, який на ділянці Коломия-Чернівці возить повітря і трохи пасажирів... що заважає йому додати зупинку в Заболотові, і, таким чином, імітувати 607/608? Скажеш ціна... саме так, я погоджуюсь.

Крок 2: Що необхідно зробити, щоб місця третього класу у поїзді ДПКр2 продавали як місця 3-го класу? Правильно, звернутися до контролюючих органів. Хто це має зробити? Правильно, той кому це потрібно. Іван Шостак половину справи вже зробив: замість першого класу - є другий клас (з пільгами для студентів). Звісно, це може зробити згадуваний тобою Віктор Гарвона, але воно йому так як і мені - "трохи не в тему".

Тому, згуртуй довкола себе активних людей та подайте разом колективне звернення до АМКУ щодо зловживання УЗ монопольним становищем та здобуття неправомірної вигоди у великих розмірах. Хочеш - допоможу (організаційно)... але допоки "борці за Снятин, Видинів, Заболотів, Матеївців і Коломиї" самі не почнуть щось робити, то нічого не буде. Давно вже закінчилися ті часи, коли залізниця щось приносила пасажирам на блюдечку із золотим обрамленням. Що вирвете в УЗ, то і буде Ваше.

п.м. Я навмисне зберігав нейтралітет у справі скасування 607/608, аби побачити чим це закінчиться, чи повстануть люди так, як на Затисянщині, чи буду далі пасивно дрімати... Зараз збіжить місяць і причетні з легкістю зітхнуть і скажуть: уподовж першого контрольного місяця жодних скарг не надходило, значить пасажири безпроблемно переорієнтували на альтернативні види транспорту... значить наші припущення щодо непотрібності поїзда знайшли підтвердження. Юрій Тимошенко (депутат від Коломийщини) теж міг вийти на прес-конференції до Євгена... але не вийшов, бо, мабуть, і не знав про скасування цього поїзда.
« Last Edit: 16.12.17 , 15:12 by Iwan » Logged
Philip
User

Posts: 21


View Profile
« Reply #416 on: 16.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Ваня  Ви  самі згадали про 607\608 не я ! В дні коли Ковель не їхав люди сиділи до 607 на станції з Снятина до Видинова їх забирали знайомі машиною  так як і з Коломиї в Матеївці! Знав би я заздалегіть про ту пресконференцію я був би поїхав і спитав його про досить багато чого! Але на жаль я не знав про то !

А за відновлення 607\608 то ми зробимо попростому перекриємо рух поїздів !
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #417 on: 16.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

А що заважає наявному 701/702 додати кілька зупинок (Заболоів, Матеївці, Видинів) і зробити його третьокласним (з відповідною ціною)? Все одно він там порожній до 10 грудня ходив. Не дивився як зараз.
Крім того, намір УЗ не призначати (призначати за вказівкою) 607/608 був на цьому форумі дуже давно опублікований, але нікого це особливо не цікавило зі снятинських околиць... просто люди збайдужіли настільки, що не готові подумати про свій комфорт. Ось, до прикладу, в Первомайську... люди згуртувалися і отримали поїзд: http://mykolaiv.solydarnist.org/?p=14165
Тут повне відео: https://www.youtube.com/watch?v=aGS7X2VmiIs
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2576


View Profile
« Reply #418 on: Yesterday at 11:54 »
Share Reply with quote

А що заважає наявному 701/702 додати кілька зупинок (Заболоів, Матеївці, Видинів) і зробити його третьокласним (з відповідною ціною)?

На 29 декабря  дневных вариантов из Львова в Черновцы уже не купить.

С уважением, Ульф
« Last Edit: Yesterday at 18:49 by Ulf » Logged
byfly
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #419 on: Yesterday at 13:55 »
Share Reply with quote

А що заважає наявному 701/702 додати кілька зупинок (Заболоів, Матеївці, Видинів) і зробити його третьокласним (з відповідною ціною)?

На 29 декабря  дневных вариабнтов из Львова в Черновцы уже не купить.

С уважением, Ульф
А что вы подразумеваете под дневными вариантами? 668-й - ночью отправляется из Львова и едет, 249-й тоже, 136-й отправляется утром, а 702-й вечером. Дневных вариантов и не было. не путайте людей, пожалуйста.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.09 seconds with 20 queries.