Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.18 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 94317 times)
Tr_Temp
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #430 on: 03.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Було повідомлення, що Дпкр на ремонті. Вже відремонтували? Чи чимсь підміняють?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6972


View Profile
« Reply #431 on: 03.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Ведь обычно нечётные места у окна (ну либо нижние).
Ну то Ви шось нафантазували. Навіть у Вашому третьому вагоні з одного боку біля вікна усі непарні, з іншого боку - усі парні.
+1,
Навіть у Хундаї в 1 класі з одного боку біля вікна місця парні, а біля проходу непарні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #432 on: 03.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

(это ряд в 2 кресла, не в 3).
ДПКр має ряди в два крісла? о_О
Кілька таких двійних місць є. Наголошував причетним, що їх би могли позиціонувати як 2-й клас, а усі інші - 3-й клас.
Однак, з точки зору компонування, їх (спарені сидіння) теж би варто було зробити третім класом,
бо вони або навпроти туалету, або поруч з дверима на перехідну міжвагонну площадку.

Ведь обычно нечётные места у окна (ну либо нижние).

В даному випадку місця занумеровані наскрізною нумерацією. При схемі 3+3 (в ряду) маємо 6 місць. Тому, як не крути, біля одного вікна будуть парні, а біля іншого - непарні.
15 місце (відповідно до поданої на Букінгу схеми) - в ряду з двома місцями, акурат навпроти туалету. Не знаю, як саме там з нумерацією "в натурі"... можливо хтось переконав Вашого сина, що 15 місце, не біля вікна, а в проході... і він в це повірив. Як саме Ваш син дізнався, що 15 місце - "в проході"? Побачив номер на спинці сидіння, чи так вирішив його сусід, що впевнено зайняв місце біля вікна?
Logged
ako
User

Posts: 112


View Profile
« Reply #433 on: 03.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Отвечу сразу нескольким.
Во-первых, ДПКр имеет несколько рядов по 2 места. И да, они возле туалета.
По поводу нечётных возле окна. Не обратил внимание на схеме, но таки да, с одной стороны получаются чётные, с другой нечётные.
Но вот по схеме именно место 15 указано возле окна.
В вагоне имеются наклейки с нумерацией мест. Есть фото, которое не могу сюда приклеить. На нём ясно нарисовано окно возле 16-го места. Напротив места 17 и 18. Они помечены как и на схеме в букинге - 17 окно/18 проход. Также и с местами за спиной, 13 - окно/14 - проход. Всё как на букинге.


P.S. Попробую приклеить ссылку.
https://drive.google.com/file/d/1L5MybfpoNxF_qJ06WrODqLrTtKcUhbge/view?usp=sharing
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #434 on: 03.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Тоді виставляйте вмотивовану претензію до УЗ. Однак, вони можуть сказати "ми надали послугу перевезення". Максимум чого можна досягнути - привести схему Букінга у відповідність до реального розташування місць.
Якщо Ви у своєму зверненні попросите УЗ вказати контакти особи, чия помилка спричинила Вам (Вашому сину) дискомфорт, пов'язаний з некоректним відображенням в Букінгу реальної нумерації місць, то це впливає на причетних, і вони швидше виправлять помилку і скажуть "наведені факти не відповідають дійсності". Тому готуйте доказову базу бодай у вигляді скріншотів. Додаткова фото та відеофіксація цьому сприятиме. Відзніміть відео, як це виглядає на Букінгу і як це виглядає в салоні поїзда. Але найперше, співставте чи заморочки з УЗ варті Ваших ресурсів (часу, коштів, здоров'я тощо).
Logged
ako
User

Posts: 112


View Profile
« Reply #435 on: 03.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Последняя фраза про заморочки - это таки да!!!
Ради интереса написал сегодня в поддержку букинга.

Получил следующий ответ
На сайте отображаеться актуальная схема размещения мест в вагонах. Но перевозчик оставляет за собой право изменять состав поезда до отправления.
Для уточнения более детальной информации по Вашемо вопросу рекомундуем обратиться на Горячую правительственную линию Укрзализныци по номеру телефона: 0800-50-31-11, либо напишите письмо по адресу электронной почты service@uz.gov.ua.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #436 on: 03.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

... Но перевозчик оставляет за собой право изменять состав поезда до отправления. ...
ага... перевізник щоразу перед кожним рейсом наліплює нові шильдики, надаючи нову квест-послугу "відшукай своє місце". УЗ, я так підозрюю, відішле Вас до Букінга. Циклічні посилання - їх улюблена справа.
Років 12 тому у Львові мене так посилали між собою "черговий помічник нач. вокзалу" і "довідка", їх вікна були в різних кінцях касової зали... пройшовся кілька разів, а тоді змусив ЧПНВ зателефонувати в довідку і пояснити, що то вона має оформити ту телеграму (повідомлення про посадку). Врешті решт, повідомлення оформили, але ЛНП так нічого не отримав, тому я повернув свої кошти. Корисний досвід. Спробуйте ще в УЗ написати... побачимо, що вони Вам порадять.
Logged
Ruslan
Active user

Posts: 1080


View Profile
« Reply #437 on: 25.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Все привет. 12 мая планирую обкатать 702 из Черновиц до Львова.

УЗ не показывает наличие билетов ни в этот день, ни в любой другой на той неделе, хотя на ближайшие несколько дней он выдает свободные места. Это почему так? Можно купить онлайн только за неделю или меньше до отправления?

Как сам поезд? Кто ездил? Какие впечатления? Лучшие места, буфет?

Спасибо.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11940


View Profile
« Reply #438 on: 25.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Плохие впечатление.
Если позволяет время возьмите лучше "традиционное" купе.
А в таких "нетрадиционных" поездах пускай кто-то другой поедет.
Теснота, в туалете насрано, буфета нема.
Logged
Ruslan
Active user

Posts: 1080


View Profile
« Reply #439 on: 25.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Плохие впечатление.
Если позволяет время возьмите лучше "традиционное" купе.
А в таких "нетрадиционных" поездах пускай кто-то другой поедет.
Теснота, в туалете насрано, буфета нема.

Вот это да... не ожидал такого. Время не позволяет. Планирую выехать рано утром, чтоб весь день погулять по Львову, закупиться всякой вкусняшкой и сувенирами, а вечером на Могилевском уехать в Минск.

Если все так плохо с 702ым, наверное лучше мне будет на Бла -Бла каре добраться. Движение там хорошее, машин много.

За день до этого я планирую также Бла бла каром добраться из И-Франковска в Черновцы. Прибываю Киевским из Новограда в 5.40 утра. Думаю доберусь быстрее Бла бла каром чем Белгород-Днестровским в 7.50 утра выезда. В свое время меня Бла-бла кар в Украине очень выручил, когда я со Львова на нем до Пшемысла за 1.30 со всеми остановками!!!
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.