Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.21 , 09:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 209898 times)
Kraft
User

Posts: 52


View Profile
« Reply #590 on: 13.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

А кто скажет, этот поезд во Львове уходит с Центрального вокзала как и раньше?
С Центрального головного пасажирського  вокзалу.
Його декілька раз намагалися пустити на приміський, але зрозуміли, що то дурня і лишили його в спокої

Отправлено с моего HRY-LX1T через Tapatalk

Logged
ako
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #591 on: 13.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

Я вот помню, что он ходил некоторое время с пригородного. На всякий случай переспрашиваю, чтобы потом не метаться по городу.

Спасибо за ответ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4571


View Profile
« Reply #592 on: 27.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

Quote
Крім того, за словами Євгена Кравцова, наразі Укразалізниця та Міністерство інфраструктури вивчають можливість електрифікації ділянки до самого аеропорту для запуску електропоїздів. «Електрифікація напрямку до аеропорту дозволить задіяти рухомий склад, який зараз використовується на маршруті, задіяти для перевезень у регіонах. Наприклад, цей новий поїзд ми запустимо на маршруті Чернівці — Львів, де зараз спостерігається чималий попит», — зауважив керівник компанії.
У цьому реченні порушено засновко-висновкову конструкцію... але хід думок журналіста більш-менш зрозумілий.
Джерело: https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/508633/
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6425


View Profile
« Reply #593 on: 27.12.19 , 23:12 »
Share Reply with quote

Якщо склади докуплять та вивільнять, то обслуговувати маршрут Львів – Чернівці можна і з базуванням у Києві.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2739


View Profile
« Reply #594 on: 28.12.19 , 10:12 »
Share Reply with quote

И с кем собирается сводить несчастный 170 мест?
Logged
Зрадоманов
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #595 on: 06.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

В кінці грудня дожав та поставили нормальну схему поїзда на букінгу.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6425


View Profile
« Reply #596 on: 06.08.20 , 15:08 »
Share Reply with quote

Может, кто знает. Вот тут https://youtu.be/ljrvSp8XzAw?t=208 сабж едет под 120 км/ч. Вчера проехался, драйвовал не более 100. Это проблема в дизеле или пути и тут ухайдокали?
Logged
VSK
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #597 on: 04.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Чи не спробувати ще раз подовжити до Ковеля через Володимир-Червоноград. Для початку по суботах-неділях.Зараз, єдине що курсує за маршрутом  Львів-Ковель, це 141/142 раз на три дні. А так буде курсувати адекватний РЕ в найбільш пікові дні +часткова компенсація за відмінений 668. Приміське сполучення на ділянці Львів-Ковель представлене однією парою Ковель-Червоноград та однією парою Львів-Сокаль, за графіком вони і близько не будуть дублювати ДПКр.До того ж зараз різниця в ціні з автобусами буде не така суттєва.
Львів-Червоноград +-100 грн проти 75 автобусом.
За маршрутами Львів-Ковель та Львів - В. В. ціни майже такі ж як і на Дпкр.
« Last Edit: 04.02.21 , 18:02 by VSK » Logged
Entony
Active user

Posts: 5550


View Profile
« Reply #598 on: 04.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Пан П. в недавній розмові розповів, що хотів би бачити ДПКР-3 саме на маршруті Ковель - Чернівці. Але, як завжди, УЗ очікує якихось гарантій від місцевих ТГ.
Подивимось, що з цього вийде.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #599 on: 04.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Пан П. в недавній розмові розповів, що хотів би бачити ДПКР-3 саме на маршруті Ковель - Чернівці. Але, як завжди, УЗ очікує якихось гарантій від місцевих ТГ.
Подивимось, що з цього вийде.
Маршрут регіональний 700ї номерації і з далеко не соціальним тарифом. Тому такий підхід досить дивний.

Але якщо це компенсація за пільговиків, то враховуючи обєм перевезень, зараз це смішні суми, якщо говорити про Червоноград та Володимир Волинський. Але навіть серед цієї частини пільговиків, десь  половина це пільговики '' за десяточку до Львова'' + нульовий квиток.
« Last Edit: 04.02.21 , 18:02 by VSK » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!