Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 42
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 62432 times)
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #230 on: 23.03.17 , 22:03 »
Share Reply with quote

Є інформація про підготування наказу про перекваліфікацію ДПКр2-001 у третьокласні вагони (вагони із третьокласними місцями). Приємна новина для студентів і не тільки.
Достатньо хороша новина.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #231 on: 17.05.17 , 02:05 »
Share Reply with quote

Подивився на чинний розклад і не розумію кількох речей:

1) Чому не пустити його зі Львова на Ковель через Луцьк? Пасажиропотік з Чернівців/Франківська мав би бути більший на обласний центр? По Львову могла б бути також узгоджена електричка на Дубно/Здолбунів/Рівне.
2) Щось би йому зробити з стоянкою у Львові в два боки. Півгодини - це знущання якесь. Або вже це вікно насичувати узгодженими пересадками в різні боки.
3) Додати зупинку по Підзамче
3) Посунути відправлення з Ковеля десь на півтори години, таким чином він збирав би останніх пасажирів зі Львова на Франківськ, а в Франківську забирав би пасажирів з 749 експреса на Коломию та Чернівці
4) Подовжене вікно в Ковелі можна було б використати для рейсу в Хелм

668 тоді йде на дрова може дати склад на інші маршрути

Logged
Volodymyr
User

Posts: 102


View Profile
« Reply #232 on: 17.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

Насправді найбільш оптимальним з фінансової точки зору було б перенаправити цей потяг в Перемишль замість Ковеля.
Щось в дусі

Чернівці              06:11                      22:44
Івано-Франківськ      08:02                      20:55
Львів                 10:20                      19:08
Перемишль             12:20 (=11:20)             17:00 (=16:00)


Так з'явилася б можливість дістатися  в Польщу з багатьох міст Західної України минаючи черги на кордоні
Зі Львова  - зручне ранкове відправлення на яке встигається з пересадкою з багатьох міст області (Стрия/Дрогобича/Трускавця) і можна без довгого очікування пересідати з нічних потягів з інших міст
З Івано-Франківська     - спосіб дістатися в Польщу за 4 години (зараз така дорога автобусом займає 5 годин до кордону + 3-6 годин на кордоні)
З Чернівців       - спосіб дістатися в Польщу за 6 годин проти 11-14годин автобусом (8 до кордону +3-6 на кордоні, час - з розкладу автобуса Чернівці-Прага)

Тобто для областей, жителі яких найчастіше їздять в Польщу (ІФ, Льв) час в дорозі скоротився б на 4-6 годин і перестав залежати від черг на кордоні. За таких умов і вартості проїзду Ів-Франківськ-Перемишль близько 250грн і Львів-Перемишль порядку 150грн. Заповненість на Перемишль буде принаймі 150чоловік (по людях це приблизно 4 міжнародні автобуси, а тільки через ІФ щодня виконується порядку 15 рейсів до Польщі)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #233 on: 17.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

... тільки через ІФ щодня виконується порядку 15 рейсів до Польщі)
а хто це бачить в УЗ? Деякі причетні писаки ніколи не були в ІФ (з їх слів), але впевнено пишуть "немає потенційного паспотоку".
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #234 on: 17.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

Чернівці               06:11                      22:44
Івано-Франківськ 08:00                      20:55
Львів                   09:50                     19:05
Львів                   10:00                     15:00
Перемишль          11:08                     12:00
Krakow                 16:05                     08:20 (Plazow)
Warsaw                19:13
« Last Edit: 17.05.17 , 13:05 by Andersen » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11030


View Profile
« Reply #235 on: 17.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

Львів                   09:50                     19:05
Львів                   10:00                     15:00
А смысл? Туда прямой а обратно гуляйте?

Krakow                16:05                     08:20 (Plazow)
wtf?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #236 on: 17.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

The idea is to shorten the call in Lviv to the minimum to get the pax to Poland as quickly as possible in the morning to have as great advantage over the buses as possible.
The reasoning behind the 1200 departure from Przemysl - Lviv 1500 is to bring morning pax from Krakow to Ukraine (Lviv, Carpathians) while it is still daytime/daylight. An arrival at 1500 also provides connection to the 1545 Rakhiv "express," 606 + IC 748 + 42 + 110...
It seems to make more sense to have the train "guljat" in Lviv than in Przemysl. If the train departs from Lviv to Frank and Chernivtsi right away at around 1500, then there is no more after-work-hours express from Lviv to Frank and Chernivtsi.
The Krakow and Warsaw times in Italic refer to connecting PKP services.
« Last Edit: 17.05.17 , 13:05 by Andersen » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11030


View Profile
« Reply #237 on: 17.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

The reasoning behind the 1200 departure from Przemysl - Lviv 1500 is to bring morning pax from Krakow to Ukraine (Lviv, Carpathians) while it is still day. An arrival at 1500 provides connection to the 1545 Rakhiv "express," among others.
А смысл тогда ему ездить в Черновцы? Если нужна пересадка по Львову, то тогда проще откапитались какую-то электричку под "повышенный комфорт", например 4 вагона, и пусть себе катается целый день в Перемышль туда-сюда, рейса три получится, стыковать их с чем-то и вот решение вопроса. Но гонять туда ДПКр не вижу смысла, лучше как выше предложили пустить его в Луцк-Ковель.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #238 on: 17.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

Maybe you are right, that it can be done with elektrichkas. The more trains to Przemysl the better, considering bez-vis and the increase in speed and number of train pairs Przemysl - Krakow expected in the 2017/18 schedule in December (120/160 km/h, only 2:30 - 2:50 en route, ~10 pairs daily).
But many changes of trains (both in Lviv and in Przemysl) doesn't appeal to the travellers who are the best customers.
Short distance elektrichkas served by old rolling stock attract the bad pax - cigarette smugglers.
That would be an argument for a direct service Przemysl 1200 - Chernivtsi 1830, but what in that case about the evening regional commuter service Lviv 1900 - Chernivtsi 2240?
« Last Edit: 17.05.17 , 14:05 by Andersen » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11030


View Profile
« Reply #239 on: 17.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

Short distance elektrichkas served by old rolling stock attract the bad pax - cigarette smugglers.
Под электричками я не имел ввиду какой-то пригородный тип/ЭПК, а сделать очень хороший ремонт (для одного состава это реально) и продавать их как ИС, или дорогой РЕ. В конце концов можно заказать КВСЗ Тарпан в 4/6-ти вагонном исполнении, или рискнуть закупить Штадлер, запустив по тарифу ИС+. Если сегодня прилетит положительная новость, то Львов станет очень хорошим хабом в направлении ЕС, и всяческое его развитие будет только плюсом. Путешественники подтянутся в любом случае, особенно если это будет вариант дешевого проезда и согласованные пересадки.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 21 queries.