Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 22:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 54469 times)
birys5
User

Posts: 96


View Profile
« Reply #260 on: 19.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

В крайньому разі - через день - на Заліщики. Це краще, ніж кількаденне перестоювання "під плотом".
Багато б людей з Галичини змогли поїхати на свої рідні землі у Холмщині та Білосточчині.
Я не думаю,що він б користувався попитом..Довго,дорого,не комфортно(якщо ціну б залишили ІС).Автобуси швидші..
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #261 on: 19.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

Чому не можна зробити щоденний Чернівці-Львів-Ковель-Хелм і назад?
Наверное потому что при отправлении в 6 утра из Черновцов, обратно он вернется в 2 ночи, и кому оно надо?

старт з Чернівців о 5:ХХ і повернення о 1:ХХ - оптимальний варіант. що 5:ХХ, що теперішні 6:11 = таксі або пішки. на стоянках у Львові теж можна заощадити сукупно 30-40 хв.

пізніше вечірнє відправлення зі Львова (виходить ближче до 22) розводить цей експрес з ранішими пасажирським на Чернівці та київським трансформером на Франківськ
Logged
Volodymyr
User

Posts: 100


View Profile
« Reply #262 on: 19.05.17 , 20:05 »
Share Reply with quote

Варіант  Чернівці-ІФ-Львів-Перемишль без зміни розкладу на ділянці Чернівці-Львів, то дуже зручний для ІФ - хороший час відправелння/прибуття і 4 години в дорозі до Перемишля. Він дозволить збільшити заповнюваність на ділянці ІФ-Львів.
Варіант Чернівці-Львів-Ковель-Холм до Холма буде зручний переважно жителям Ковеля і не сильно покращить заповненість теперішнього 701/702.
Думаю, найбільш реалістично буде:
зберегти теперішній розклад Чернівці-Львів-Ковель на пт,сб, нд, пн (ті 4 дні на тиждень коли він зараз їздить)
запровадити по вт, чт потяг Чернівці-Львів-Перемишль ниткою 701/702
Тобто просто запропонувати УЗ використати потяг, що стоїть кілька днів під парканом на новому перспеутивному напрямку.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10781


View Profile
« Reply #263 on: 19.05.17 , 20:05 »
Share Reply with quote

старт з Чернівців о 5:ХХ і повернення о 1:ХХ - оптимальний варіант.
А вы из Черновцов, или так поговорить? Неоднократно слышал жалобы о том, что текущее отправление слишком ранее и прибытие можно было бы раньше, а вы предлагаете еще хуже, никто на это не пойдет, потому что Львов для текущего графика - станция смены пассажиров, делать график для под пассажира в Польшу, надо что бы он заполнялся прямым пассажиром, и что-то предложить взамен для Черновцов с адекватным/похожим временем.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #264 on: 19.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote

старт з Чернівців о 5:ХХ і повернення о 1:ХХ - оптимальний варіант.
А вы из Черновцов, или так поговорить? Неоднократно слышал жалобы о том, что текущее отправление слишком ранее и прибытие можно было бы раньше, а вы предлагаете еще хуже, никто на это не пойдет, потому что Львов для текущего графика - станция смены пассажиров, делать график для под пассажира в Польшу, надо что бы он заполнялся прямым пассажиром, и что-то предложить взамен для Черновцов с адекватным/похожим временем.

Чернівці - західне місто і невелике, прокидається біля 7-8 ранку. Все що раніше 8 - дискомфортне.

Я базований переважно у Львові, в Чернівцях сідав на цей потяг минулого року кілька разів. 6:11 - це час, коли не працює громадський транспорт, яким можна надійно добратися на вокзал і все одно треба прокидатись раніше звичного. Сполучення на Львів постраждає мало, бо прибуття ~9 для ділового пасажира/студента краще за прибуття ~10.

На мою думку, переобладнання салону для встановлення зручніши сидінь важливіше за час відправлення. Навіть задрімати в сидячому положенні на цих лавах неможливо.

Пряме сполучення з Хелмом (фактично - з Любліном) дало би нових пасажирів з усіх станцій. Якщо пустити його маршрутом через Ківерці (навіть без заїзду до Луцька) - буде ще більше локальних пасажирів.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10781


View Profile
« Reply #265 on: 19.05.17 , 21:05 »
Share Reply with quote

Пряме сполучення з Хелмом (фактично - з Любліном) дало би нових пасажирів з усіх станцій. Якщо пустити його маршрутом через Ківерці (навіть без заїзду до Луцька) - буде ще більше локальних пасажирів.
Это уже тема для другого поезда.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 100


View Profile
« Reply #266 on: 19.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

Пряме сполучення з Хелмом (фактично - з Любліном) дало би нових пасажирів з усіх станцій.
Зараз основна маса пасажирів 701/702 їдуть з/до Івано-Франківська (і це при тому, що до ІФ виходить дуже висока вартість проїзду за 1км). Там і зручніший графік, ніж в Чернівці, і історично ІФ має більше зв'язку зі Львовом, ніж Чернівці. Для Франківчанина заїхати в Перемишль за 4 години навіть в не надто комфортному кріслі - доволі цікава перспектива (прибуття порядку 11:30 по польському часу відкриває багато можливостей для подальших подорожей). Подорож до Хелма буде нга 2,5 години довша а можливостей для подальших поїздок по Польщі з Хелма, я б сказав, навіть менше (враховуюючи пізніший час прибуття).
Так само і зі Львовом: ранішній потяг, що за 2 години доїде до Перемишля буде мати набагато більше пасажирів, ніж потяг, що їхатиме 4,5 години до Хелма.
Ну і моя суб'єктивна думака щодо "старт о 5:ХХ і повернення о 1:ХХ" : Такий графік не зможе конкурувати з автобусами. Особисто для мене прибуття потяга після 22:00 і відправлення до 7:00 - не сумісні з поняттм "комфорт" - бо добирання на вокзал/з вокзалу стає або надто дорогим, або аж зовсім не комфортним.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #267 on: 20.05.17 , 09:05 »
Share Reply with quote

Я виходжу з двох припущень:
  • рухомий склад обмежений, тому потрібно шукати синергії міжміського і міжнародного сполучення
  • пасажири потребують сполучення не "до Польщі", а в певні райони Польщі. Перемишль дає добру сполученість з південною і західною Польщею: Жешув, Краків, Вроцлав та сусідні міста. Холм - це Люблін та суттєво коротша, ніж з Перемишля дорога до Варшави

Варіант Чернівці-Франківськ-Львів-Ківерці-Ковель, ймовірно, мав би два піки заповнюваності: Франківськ-Львів і Луцьк-Хелм. Львів-Люблін зараз теж має великий трафік (в тому числі через Католицький університет в Любліні з великою кількістю украхнських студентів і аспірантів), але він зараз не обслуговується залізницею.

Але все це має сенс тільки за умови переобладнання салону потяга, в ідеалі в двокласову компоновку.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1815


View Profile
« Reply #268 on: 20.05.17 , 10:05 »
Share Reply with quote

If it is true that there is pax flow from Lviv to Lublin we might reconsider the Chernivsti - Chelm case.

IMHO it needn't had to look like 5:xx - 1:xx if minor "yamochnikh" upgrades and optimizations were to be included.
Why for instance shouldn't the train the able to travel with an average speed of 100 km/h on the Chernivtsi - Ivano-Frankivsk leg?
100 km/h in average on the whole section that is, not as top speed of a few parts, not considering a few minutes for acceleration from calls.
UZ might have to change a few switches and passings to reach a travel time of 1:25 from Chernivtsi - Ivano-Frankivsk but it seems to be doable.
And it will result in a time table with "3 oblast centers in 3 hours." Great slogan :)
All times below are departures, except from terminuses.

06:15 Chernivtsi (better than the current 6:11)
07:45 Frankivsk (1:25 en route compared to the current 1:45, but the 1:25 is merely 100 km/h plus 1-2 short calls)
09:20 Lviv (1:30 en route, just as the luks torpedo in 1930ies, optimized from current 1:40)
12:20 Kovel (optimized to 2:55 en route compared to 3:17 now)
14:20 Chelm (I haven't seen the schedule yet, but there has been talks about 2 hours en route pending border control issues, Ukrainian time)

14:40 Chelm (Ukrainian time)
16:35 Kovel (a bit faster on the way back, around 1:50 en route)
19:35 Lviv (current 19:08, optimized to 2:55 compared to 3:12 en route as of now)
21:10 Frankivsk (now 20:59)
22:35 Chernivtsi (better than the current 22:44)


I still reckon that there is a need for a morning connection from Frankivsk and Lviv to Przemysl, but if a Chernivtsi - Chelm service becomes reality based on one piece of rolling stock, then it will free up the rolling stock designated for the Kovel - Chelm connection and the latter might be used to serve Przemysl.
« Last Edit: 20.05.17 , 11:05 by Andersen » Logged
Volodymyr
User

Posts: 100


View Profile
« Reply #269 on: 20.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

Коротко про заселеність 701/702 поточного розкладу.
Зараз, в суботу вранці на завтра, неділю, вільних місць:

Чернівці → Ковель
Чернівці-Коломия         227
ІФ-Львів                      186
Львів-Сокаль               266
Сокаль-Ковель             269

Ковель → Чернівці
Ковель-Сокаль             261
Сокаль-Львів               258
Львів - ІФ                    88
Коломия-Чернівці         132

Які я бачу проблеми:
1) Висока ціна при проїзді коротких відстаней. Зараз проїзд ІФ-Львів коштує 130грн, це  0,92грн/км. Для порівняння ІС+ Львів-Київ 339грн = 0,59грн/км. Для довших поїздок, скажімо  Чернівці-Львів 158грн=0,59грн/км,  ціна вже більш помірна і стає порівняною х тарифом ІС+. Що з цього слідує - потяг (а точніше тариф) не пристосований для частої пасжирозміни, хоча тип сидінь відповідає короткочаним поїздкам.
2) Дуже довга стоянка у Львові. (Відбиває частину пасажирів, що могли б проїжджати Львів транзитом)
3) Низька заселеність на ділянці Львів-Ковель. (Можливо через доволі довгий час в дорозі, більше трьох годин)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.149 seconds with 21 queries.