Iwan, тобто, на дільниці Коломия-Чернівці маємо більше сотні пасажирів у 701. На підставі чого Ви вважаєте, що Заліщики із загальним населенням 9.5 тисяч зможуть дати більше? Ще й враховуючи цінник ДПКр.
Десь на початку теми (або в суміжній темі
[Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес") про це згадував, але не полінуюся - трохи продублюю:
Гвіздецька агломерація + Городенка + Стефанешти/Кострижівка + Заліщики не мають жодного залізничного транспорту зі Львова, такого аби вирушав на Львів вранці, а повертався до опівночі.
Причетні раніше складали графік з прибуттям до Заліщик о 23:59 - цілком нормально... бодай через день (парні/непарні), щоб студенти могли планувати свою подорож хоча б раз на 2 тижні.
З іншого боку судіть самі:
з Городенки на Львів - щодня два автобуси з
номінальним часом прямування 5:20 і 6:20 та вартістю квитка 153.57 та 166.85 грн. відповідно; поїзд відправлявся б з Городенки о 5:50 (на 30хв після автобуса), і прибував би до Львова на 50 хв раніше (реально із запізненнями автобуса може вийти різниця понад 1 год на користь поїзда), а вартість поїздом 89,хх грн - виходить на 60..70 грн дешевше... в поїзді просторніше, є туалет, розетка...

Щодо Заліщиків (показує тільки напрям зі Львова... і ще повинні бути якісь рейси... раніше бачив більше)
поїзд би коштував до 100 грн з часом прямування до 5 годин, натомість автобус прямує
номінально 6:35 та 5:57 (вважайте, що це 6 годин) з ціною 185.26 та 175.47 грн відповідно; поїздом буде на 80 грн дешевше, переваги комфорту - ті ж самі, що й у прикладі з Городенкою.


Тут і без глибокого аналізу зрозуміло, що саме обере пасажир. Крім того, я не згадував про чернівецький куток (Кострижівка-Стефанеши) який відірваний від ІФ та Львова. Це Заставнівщина та Кіцманьщина.
Саме таким маршрутом курсували через Львів до Заліщиків Варшава-Заліщики та Гдиня-Заліщики до 1939 року з транзитом через Румунію. Тут нічого нового немає - це забуте старе.