Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42]
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 62402 times)
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #410 on: 05.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

це не 1-й клас, це вагон-буфет.
Он воно як. Дякую за виправлення. Якби у ДПКр верхній поверх мав би хоча б такий інтер'єр (з буфетом) то був би значно привабливим на таких ділянках як Львів-Чернівці.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #411 on: 05.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Ще раз повторюю. Напевно втретє.
Тільки п. 115/116 зробили зупинку у Здолбунові та ще декілька, як тут з'явилася черга з бажаючих у вигляді Славути & Co.
Наш випадок аналогічний. Якщо дозволять 701/702 здійснювати посадку/висадку по Букачівціх та Ходорові, то , особливо після відміни 607/608, Галич, Бупштин, Отинія...теж будут просити дозволити і їм зробити тарифну зупинку.
Стосовно Здолбунова там була геть інша ситуація. Там не було технічної зупинки, яку потім зробили тарифною. Це раз.
Якщо цей поїзд буде потрібний Галичу чи Бурштину - вони все одно будуть просити зупинку, у будь якому випадку, незалежно від того, чи будуть у Букачівцях відчиняти двері, чи ні. Це два.

Ну от, наприклад, я мер міста Бурштин, який далекий від технічних питань залізниці. Через мою станцію ходив поїзд Львів - Чернівці, який відмінили.
Але є швидкісний поїзд, який для чогось постійно зупиняється у Букачівцях, усього за 12 км від Бурштина, причому ніколи там не відчіняє дверей.
Яке буде моє звернення до УЗ?
Все вірно. Поїзд для чогось зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
« Last Edit: 05.12.17 , 14:12 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 1250


View Profile
« Reply #412 on: 05.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Стосовно Здолбунова там була геть інша ситуація. Там не було технічної зупинки, яку потім зробили тарифною. Це раз.
В Букачівцях є технічна зупинка. Але для людей вона не існує. Вони нею не користуються. І навряд вони про нею здогадуються взагалі, як і жителі Бурштина. Окрім причетних до діла (залізничників та інших задротів).

Якщо цей поїзд буде потрібний Галичу чи Бурштину - вони все одно будуть просити зупинку, у будь якому випадку, незалежно від того, чи будуть у Букачівцях відчиняти двері, чи ні. Це два.
Одне діло, коли там рівні умови. Усі усвідомлюють, що це експрес, і там не має зупинятися із-за свого статусу. Зовсім інша ситуація, коли у сусідньому селі (містечку, особливо більш меншому) є зупинка, а по райцентру немає. Тому жителі райцентру будуть "обіжені", і проситимуть для себе.


Ну от, наприклад, я мер міста Бурштин, який далекий від технічних питань залізниці. Через мою станцію ходив поїзд Львів - Чернівці, який відмінили.
Але є швидкісний поїзд, який для чогось постійно зупиняється у Букачівцях, усього за 12 км від Бурштина, причому ніколи там не відчіняє дверей.
Яке буде моє звернення до УЗ?
Все вірно. Поїзд для чогось зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
Тільки в тому випадку, якщо цим мером буде Кримчанин))). Або інший (екс-) залізничник.
Бо на докір простому чиновнику, на питання для чого
Quote
... зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
дадуть відповідь "для технологічних потреб". І на цьому ця історія і закінчиться.

І це, він дійсно може стояти "в степу" (на колії для вантажів перед початком перегона і далеко за платформою), а не біля вокзалу.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #413 on: 05.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

В Букачівцях є технічна зупинка. Але для людей вона не існує. Вони нею не користуються. І навряд вони про нею здогадуються взагалі, як і жителі Бурштина. Окрім причетних до діла (залізничників та інших задротів).
Середньостатистичний пересічний пасажир навіть не здогадується, чим відрізняється технічна зупинка від "нетехнічної". І для багатьох пасажирів, окрім тих, кому це цікаво, і саме потенційних пасажирів до Букачівців, навіть така назва станції взагалі ні про що не скаже, навіть для пасажирів поїзд Львів - Рахів, який там зупиняється у обидві сторони.
Одне діло, коли там рівні умови. Усі усвідомлюють, що це експрес, і там не має зупинятися із-за свого статусу. Зовсім інша ситуація, коли у сусідньому селі (містечку, особливо більш меншому) є зупинка, а по райцентру немає. Тому жителі райцентру будуть "обіжені", і проситимуть для себе.
Знову таки, статус поїзда, усвідомення що це експресс - це для залізничників. Пасажирам, посадовцям, ЗМІ це ні про що не говорить. Є поїзд, який не зупиняєтьсяв їхньому місті і не більше. Пасажиру байдуже що таке "регіональний експрес", "інтерсіті", на яких проміжних станціях поїзд зупиняється чи не зупиняється - йому важливо щоб його привезли швидко, комфортно, та в зручний час і бажано ближче до дому.

Бо на докір простому чиновнику, на питання для чого
Quote
... зупиняється "в степу", не відчиняючи дверей, стоїть 3 хвилини, а у нашому місті 1-хвилинну зупинку зробити нема часу?
дадуть відповідь "для технологічних потреб". І на цьому ця історія і закінчиться.
Добре, а що заважатиме так відповісти, якщо там буде паралельно проходити висадка та посадка пасажирів? Нічого.
Ну, якось так:
Шановний Валер"ян Арчібальдович!
Зупинка поїзда №701 Львів - Чернівці по ст. Букачівці у один бік при прямуванні зі Львова зумовлена технічними потребами, через зхрещення на одноколійній ділянці.
Також слід додати, що по ст. Бурштин зупинку для посадки та висадки пасажирів мають щоденно 5 пар поїздів далекого сполучення у обидві сторони, якими можна дістатися ст. Львів, серед яких поїзд №667/668 Ковель - Чернівці. На даний момент по ст. Букачівці поїзд №701 Львів - Чернівці - єдиний поїзд, яким можна дістатися цієї станції зі Львова.
У свою чергу вартість кожної додаткової зупинки поїзда коштує ..... грн. в рік. Виходячи з вищенаведеного, зупинка поїзда №701/702 Львів - Чернівці по ст. Бурштин недоцільна та потребує суттєвих додаткових витрат.
Дякуємо за небайдуже ставлення до проблем залізничного транспорту!
З повагою.


До того ж в Україні безліч станцій, на яких зупиняються ПДСи виключно з технічних причин, але там проводиться посадка та висадка пасажирів, причому у сусідніх більш великих містах ці ж поїзди не мають зупинки.

І це, він дійсно може стояти "в степу" (на колії для вантажів перед початком перегона і далеко за платформою), а не біля вокзалу.
Приклад того ж 606, коли можна одночано проводити і зхрещення із зустрічним поїздом, і висадку та посадку пасажирів по ст. Букачівці.
« Last Edit: 05.12.17 , 17:12 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Active user

Posts: 1250


View Profile
« Reply #414 on: 05.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

В Букачівцях є технічна зупинка. Але для людей вона не існує. Вони нею не користуються. І навряд вони про нею здогадуються взагалі, як і жителі Бурштина. Окрім причетних до діла (залізничників та інших задротів).
Середньостатистичний пересічний пасажир навіть не здогадується, чим відрізняється технічна зупинка від "нетехнічної". І для багатьох пасажирів, окрім тих, кому це цікаво, і саме потенційних пасажирів до Букачівців, навіть така назва станції взагалі ні про що не скаже, навіть для пасажирів поїзд Львів - Рахів, який там зупиняється у обидві сторони.
Те саме.
Знову таки, статус поїзда, усвідомення що це експресс - це для залізничників. Пасажирам, посадовцям, ЗМІ це ні про що не говорить. Пасажиру байдуже що таке "регіональний експрес", "інтерсіті", на яких проміжних станціях поїзд зупиняється чи не зупиняється - йому важливо щоб його привезли швидко, комфортно, та в зручний час і бажано ближче до дому.
Ще й як говорить. Це стереотип. Якщо він порушується, у випадку дозволу посадки/висадки у Букачівцях, то сила хотіння зупинити цей склад у іншому місці значно зростає. В рази зростає.
Quote
Добре, а що заважатиме так відповісти, якщо там буде паралельно проходити висадка та посадка пасажирів? Нічого.
Ну, якось так:
Шановний Валер"ян Арчібальдович!
Зупинка поїзда №701 Львів - Чернівці по ст. Букачівці у один бік при прямуванні зі Львова зумовлена технічними потребами, через зхрещення на одноколійній ділянці.
(...)
Виходячи з вищенаведеного, зупинка поїзда №701/702 Львів - Чернівці по ст. Бурштин недоцільна та потребує суттєвих додаткових витрат.
Дякуємо за небайдуже ставлення до проблем залізничного транспорту!
З повагою.
Цей текст дуже зарозумний для сьогоднішніх кадрів. Їм простіше написати баналну відписку на одне-два простих речення.

Quote
Приклад того ж 606, коли можна одночано проводити і зхрещення із зустрічним поїздом, і висадку та посадку пасажирів по ст. Букачівці.

Можна. Все можна. Про це знає Кримчанин, залізничники і ще з десяток активістів. Інші не вкурсах.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.09 seconds with 20 queries.