Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 104552 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #470 on: 01.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote


якщо сайт не знає компоновки місць

А почему он вдруг не знает компоновки? Раньше он вполне реально отображал компоновку мест в этом поезде.
мені здається Ви помиляєтесь. Бувало таке, що схема малювалась, але була від іншого вагона (від Ху здається).
Logged
Entony
Active user

Posts: 2604


View Profile
« Reply #471 on: 04.07.18 , 12:07 »
Share Reply with quote

А ось і "геніальна" відповідь Львівської залізниці щодо видовження 701/702 до Рівного через Луцьк. Особливо смішно виглядає пояснення про 8 годин для обслуговування, а також 40 хвилин по Львові для зміни лок. бригад. Напевне потрібно Львівським прибиральникам піти на якісь курси підвищення кваліфікації :)

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
“УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ”
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ “ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ”

ПІДРОЗДІЛ “СЛУЖБА ПРИМІСЬКИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ”

79000 м. Львів, вул.Гоголя, 1                                    тел.: (032) 226-48-05; факс 226-48-80

  "___02__" ________07________2018                                                      № НРП-15/_1019_____

               
Ваше звернення щодо можливості продовження курсування регіонального поїзда №702 сполученням Львів – Чернівці до ст. Рівне розглянуте в службі приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця».
Повідомляємо Вас, що вказаному поїзду, який обслуговується дизель-поїздом ДПКР-2 001 потрібно приблизно 5,5 годин для подолання цієї відстані при існуючій інфраструктурі, а також встановлених дільничних швидкостях. Ще 40 хвилин згідно нормативного часу потрібно на зміну локомотивних бригад по Львову та Рівному, у підсумку, щоб зробити повний оборот Львів - Луцьк - Рівне потрібно приблизно 12,5 годин. В результаті чого вказаний поїзд прибувши до Львова о 09.51 після зміни локомотивних бригад зможе відправитись не раніше 10.31, прибуде у Львів орієнтовно о 23.20, та не забезпечить дотримання графіку руху поїзда №702/701 з часом відправлення зі Львова о 19.05 (прибуттям до Чернівців о 22.48).
Крім цього, зазначимо, що зазначений Вами «збільшений простій у депо» є технологічним, тривалістю до 8 годин, під час якого проводиться технічне обслуговування, вологе прибирання салонів, чистка сидінь, зовнішня обмивка та заміна наповнювача вакуумних санвузлів.
Враховуючи вищенаведене та відсутність підмінного рухомого складу на цей час задовольнити Ваше звернення не має можливості.

З повагою

Начальник служби                                                                С.В. Перерва

Головний інженер служби                                                         П.М. Грущак

65568, Кудляк
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2380


View Profile
« Reply #472 on: 04.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

They are living in another world, on another planet. Change of guard takes five minutes. Get real or go away.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2645


View Profile
« Reply #473 on: 04.07.18 , 18:07 »
Share Reply with quote

Quote
Повідомляємо Вас, що вказаному поїзду, який обслуговується дизель-поїздом ДПКР-2 001 потрібно приблизно 5,5 годин для подолання цієї відстані при існуючій інфраструктурі, а також встановлених дільничних швидкостях. Ще 40 хвилин згідно нормативного часу потрібно на зміну локомотивних бригад по Львову та Рівному
Це вже якесь трололо. Міняти бригаду для умовного рейса Львів-Здолбунів не доїжджаючи 12 км (15 хвилин) до кінцевої. Написали б вже Луцьк чи Ківерці))

Що маємо зараз:
- рейс 811/812 Ківерці-Львів складом 620м їде в середньому 3.5 год роблячи дві зупинки по Луцьку та Підзамче;
- рейс 751/752 Здолбунів-Хелм складом 630м долає ділянку Здолбунів-Ківерці за 1:18 роблячи зупинку у місті Рівне тривалістю 8 хвилин.
Результуючий час руху біля 4:50.
« Last Edit: 04.07.18 , 18:07 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2645


View Profile
« Reply #474 on: 04.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

І при такому часі руху до Здолбунова буде складно довести. Потрібно буде вкорочувати до Рівне та/або совати рейс 701/702.
Ну, або намагатись ще більше прискорити (ставка на кращу динаміку, кап. ремонт колії).

Logged
Traffic
Guest
« Reply #475 on: 04.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

Якщо вже хочете подовжити 701/702 то треба не забути  про зупинки в Камянці Бузькій ;Радехові ;Марянівці;Сенкевичівці(зайве можна викреслит).З тих зупинок буде пасажир як на Львів-Чернівці так і на Рівне
Logged
tera
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #476 on: 04.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

Якщо вже хочете подовжити 701/702 то треба не забути  про зупинки в Камянці Бузькій ;Радехові ;Марянівці;Сенкевичівці(зайве можна викреслит).З тих зупинок буде пасажир як на Львів-Чернівці так і на Рівне

На Ківерці-Львів та зворотньо цих зупинок нема.І скарг на їх відсутність теж.

Quote
Ще 40 хвилин згідно нормативного часу потрібно на зміну локомотивних бригад по Львову та Рівному
А чому Р-Л і Л-Р 16 хвилин хватає?І який час до зміни тих бригад?

П.С. Andersen може заспокоїтись,ніхто нікуди не їде.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2645


View Profile
« Reply #477 on: 05.07.18 , 12:07 »
Share Reply with quote

Без изменения графика 701/702 будет около 9 часов для осуществления поездки Львов-"город назначения"-Львов.
До Ровно через Луцк в одну сторону ехать в среднем 4:30 (впритык).
В то же время до города Сарны через Ровно время хода будет 3:30-3:40...ну явно не больше 4 часов. До Пше-/Перемышля ИС+ доезжают за 2 часа +/- 10 минут.
Logged
Traffic
Guest
« Reply #478 on: 05.07.18 , 14:07 »
Share Reply with quote

Якщо вже хочете подовжити 701/702 то треба не забути  про зупинки в Камянці Бузькій ;Радехові ;Марянівці;Сенкевичівці(зайве можна викреслит).З тих зупинок буде пасажир як на Львів-Чернівці так і на Рівне

На Ківерці-Львів та зворотньо цих зупинок нема.І скарг на їх відсутність

Зупинки потягам треба робити не на підставі кількості скарг а на підставі реальних пас потоків. Не в кожному ж місті є активіст/и які будуть писати десятками скарг до уз.
Що до конкретно 701/702 та преспективи його зупинок на вищепепрелічених станціях. До Рівного-зі всіх цих станцій буде пасажир -співвідношення ціна -швидкість в нього однакове з автотранспортом(+-)  А виходяси з кількості автобусів паспотік там є .   У напрямку Чернівців-Івано Франківська поїдуть ті хто не хоче товктися цілу ніч в Ковель-Чернівці. А враховуючи те що в недалекому майбутньому 668 переведуть через Рівне-Броди тож 701 буде прекрасною заміною.
Logged
Traffic
Guest
« Reply #479 on: 05.07.18 , 15:07 »
Share Reply with quote

Зупинки потягам треба робити не на підставі кількості скарг а на підставі реальних пас потоків. Не в кожному ж місті є активіст/и які будуть писати десятками скарг до уз.
Що до конкретно 701/702 та преспективи його зупинок на вищепепрелічених станціях. До Рівного-зі всіх цих станцій буде пасажир -співвідношення ціна -швидкість в нього однакове з автотранспортом(+-)  А виходяси з кількості автобусів паспотік там є .   У напрямку Чернівців-Івано Франківська поїдуть ті хто не хоче товктися цілу ніч в Ковель-Чернівці. А враховуючи те що в недалекому майбутньому 668 переведуть через Рівне-Броди тож 701 буде прекрасною заміною
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!