Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 701/702 Львів-Чернівці

Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 701/702 Львів-Чернівці  (Read 104678 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3340


View Profile
« Reply #500 on: 20.08.18 , 03:08 »
Share Reply with quote

Це, як сказав би один з тутешніх дописувачів, туалет з видом на рейки.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2659


View Profile
« Reply #501 on: 09.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Общие впечатления. Отстой. Только красивый дизайн и все. Причем не только из-за того, что Груныки его юзают, а еще и многие конструкционные недостатки. И вопрос не только в компоновке салона, а еще и в туалетных дверях и кондиционерах. Если будущая партия придет с такими же багами - то это будет дерьмо, а не поезд

Про выделенное. Нужно знать были ли эти баги изначально. Т.е. может это следствие отсутствия должного обслуживания. И входит ли в обязанности КВСЗ следить за туалетом, кондюком и прочее.

Ну а за сам детальный отчет - спасибо :). Еще бы скорость фиксировали...
« Last Edit: 09.11.18 , 23:11 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7216


View Profile
« Reply #502 on: 10.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Говорю Вам как конструктор.
Любая продукция должна быть технически надёжная, проста в эксплуатации и ремонтопригодная. Если от того,  что девушка закрыла дверь чуть сильнее обычного в санузле "застрял" человек" и открыть дверь (в том числе аварийно) можно только в депо с помощью специнструмента - то это не дело и однозначно тут косяк конструкторов, если,  кончено,  Груныки не меняли полностью ту дверь, в чем я очень сомневаюсь.
Аналогично и с кондиционером. Если в этой точке вагона душно, а через два метра дубак, то это тоже просчёт в проектировании. Что мешало делать равномерный вывод воздуха из вентрешеток, а сами решётки разместить по всему потолку вагона.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2659


View Profile
« Reply #503 on: 10.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Про кондиционер. Тут в теме писали раньше, что там фильтры забиты. Может из-за этого не хватало воздуха для полноценного охлаждения.

Про дверь. Сталкивался с таким в ДП3 в Беларуси. И там не было положения аварийного открытия.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7216


View Profile
« Reply #504 on: 10.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Опять-таки. Если конструкция у аналогов ненадежна - зачем её недостатки переносить на свою продукцию. Я понимаю,  что это первый опытный образец и, возможно,  КВСЗ сделал правильные выводы,  тогда ОК, но если эти все недостатки останутся и в новых серийных дизель-поездах - это уже никуда не годится.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2659


View Profile
« Reply #505 on: 10.11.18 , 01:11 »
Share Reply with quote

К новости. По факту еще окончательно не определились, где они будут эксплуатироваться.
Quote

У нових дизель-поїздах виробники врахують зауваження залізничників та побажання пасажирів

На запрошення керівництва регіональну філію «Львівська залізниця» із робочим візитом відвідали представники ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (КВБЗ). Під час зустрічі вагонобудівники, які влітку цього року перемогли в тендері на будівництво та постачання ПАТ «Укрзалізниця» шести пасажирських дизель-поїздів ДПКр-3, обговорили зі залізничниками аспекти співпраці, зокрема обмінялися думками та пропозиціями щодо вдосконалення технічних та конструктивних характеристик нових дизель-поїздів.

--------------------------------------------------------------------------------

В ході діалогу виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот зазначив, що під час будівництва нових дизель-поїздів важливо врахувати не лише зауваження залізничників, а й пропозиції пасажирів, що накопичилися із практики експлуатації на Львівській залізниці дизель-поїзда ДПКр-2-001, який курсує у регіональному сполученні Львів–Чернівці–Львів.

Планується, що в ДПКр-3, на відміну від попередника, буде два тягові двигуни, розміщені у першому та третьому вагонах, втім сукупно вони не поступатимуться потужністю трьом агрегатам, що встановлені у кожному з трьох вагонів ДПКр-2. Новий рухомий склад буде забезпечено резервною системою опалення та розетками для під’єднання до стаціонарних джерел електрообігріву поїзда в пунктах оберту. Поряд із тим, вагонобудівники попрацюють над забезпеченням стабільної роботи систем кондиціонування повітря, модернізацією санвузла, розширенням площі для перевезення багажу, а також зручнішими сидіннями та відповідними умовами і засобами для комфортної подорожі пасажирів із обмеженими фізичними можливостями.

Після наради залізничники та фахівці КВБЗ відвідали моторвагонне депо Львів та оглянули територію і виробничі потужності підприємства на перспективу проведення на базі депо техоглядів та планових видів ремонту нового моторвагонного рухомого складу.

Нагадаємо, що влітку цього року пропозиція ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» перемогла в торгах на будівництво та постачання ПАТ «Укрзалізниця» шести пасажирських дизель-поїздів для регіональних перевезень. За результатами тендеру підприємство має виготовити шість дизель-поїздів ДПКр-3. Очікується, що нові поїзди будуть базуватися у моторвагонному депо Тернопіль, а перший ДПКр-3 надійде на Львівську залізницю на початку осені наступного року.

Варто зауважити, що цього року ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» капітально відремонтував та модернізував для Львівської залізниці електропоїзд у 10-вагонному складі, на ремонті у КЕВРЗ нині перебуває ще одна електричка. Поряд із тим, у регіональній філії «Львівська залізниця» реалізовується програма відновлення вагонів електропоїздів на базі моторвагонних депо Львів та Здолбунів. Упродовж серпня-вересня цього року фахівці депо власними зусиллями вже повернули в робочий парк 6 вагонів, що були вилучені з експлуатації через несправність колісно-моторних блоків та граничну товщину бандажів колісних пар. Впродовж жовтня-листопада програмою відновлення вагонів електропоїздів передбачено відремонтувати в умовах моторвагонних депо магістралі ще 14 вагонів. Львівські залізничники сподіваються, що підсилення парку новими дизель-поїздами та відремонтованими електропотягами дозволить забезпечити приміські пасажирські перевезення необхідною кількістю моторвагонного складу, вивільнивши при цьому тепловози, що задіяні нині у приміському русі, а також вирішить проблему вимушеної експлуатації приміських поїздів у скорочених складах.

 

>>http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2018/october/1679/
« Last Edit: 10.11.18 , 01:11 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3340


View Profile
« Reply #506 on: 10.11.18 , 02:11 »
Share Reply with quote

Что мешало делать равномерный вывод воздуха из вентрешеток, а сами решётки разместить по всему потолку вагона.
Аммендорфская школа проектирования чувствуется в этой работе отопительной/вентсистемы. Как в том анекдоте про главного инженера, директора завода, мерседес и запорожец.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7216


View Profile
« Reply #507 on: 10.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Система кондиционирования Аммендорфа на две головы выше,  чем у КВСЗ в ДПКр.
Ездил в открытых старых Аммендорфах (бывших ресторанах) в составе 171/172 Днепропетровск - Симферополь,  такой ситуации что в одной части вагона дубак, а через 2-3 метра духота не было. Температура была примерно одинаковая и комфортная во всем вагоне. И это в июле,  а не в сентябре.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4097


View Profile
« Reply #508 on: 11.11.18 , 11:11 »
Share Reply with quote

Сергію, а хочеш стати "жертвою/потерпілим" в процесі встановлення факту невідповідності цін із поверненням різниці (у порівнянні із тарифом для 3-го класу)?
Справа в тім, що заявником може особа, щодо якої було вчинені протиправні дії. Сторонні особи можуть заявляти тільки про вбивство, згвалтування, а також опікуни (чи за нотаріальним дорученням) в порядку представлення інтересів потерпілої особи. Я можу підготувати тобі звернення, однак підпис буде твій. Ти готовий на таке?
п.м. якщо ти не погодишся (я розумію, що в тебе є свої суб'єктивні обставини), то студенти чи "бабушки" тим паче не погодяться... і усі будуть потерпати від свавілля УЗ.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3340


View Profile
« Reply #509 on: 11.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

Система кондиционирования Аммендорфа на две головы выше,  чем у КВСЗ в ДПКр.
Ездил в открытых старых Аммендорфах (бывших ресторанах) в составе 171/172 Днепропетровск - Симферополь,  такой ситуации что в одной части вагона дубак, а через 2-3 метра духота не было. Температура была примерно одинаковая и комфортная во всем вагоне. И это в июле,  а не в сентябре.

YMMV. Я когда ездил в них чаще, мне ни разу не везло с воздухообменом. В особенности весной и летом.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!