Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 04:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения поездов УЗ на 2015-2016 г. (обсуждение)

Pages: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 319 320
Print
Author Topic: График движения поездов УЗ на 2015-2016 г. (обсуждение)  (Read 642985 times)
sergius
Active user

Posts: 2641


View Profile
« Reply #3100 on: 27.10.16 , 23:10 »
Share

Да это точно, Обрий для ЛЬВ жд, как королева для Британии. От должности толку ноль с хвостиком, зато быть должна:)
Ну почему только негатив?) А вдруг приживется зверь. А там, глядишь, и скорости повысят на участках.
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5510


View Profile
« Reply #3101 on: 28.10.16 , 00:10 »
Share

Ну, рассуждаем здраво....В 13.40 примерно волна дизелей с Ковеля до Львова с прибытием во Львов в 19.20.
То бишь этот Ковель--Львов в 15 часов и с ценой билета свыше 100 гривен нафиг сдался.
Я лучше заплачу 30 гривен и приеду во Львов на 50 минут позже, чем выбрасывать более сотни гривен.
Назад лично мне он бы был интересен, если бы под него что-то с Ковеля уходило на Брест (пусть даже автобус) с прибытием в Брест до 18 часов, чтобы успеть добраться до Минска в районе полуночи максимум.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2641


View Profile
« Reply #3102 on: 28.10.16 , 00:10 »
Share

Может в будущем пофиксят стыкоковки.

По цене: еще нужно сравнивать уровень реального комфорта как с автотранспортом, так и с типичным ДР1А/Д1/ДПЛ ЛьвЖД
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5510


View Profile
« Reply #3103 on: 28.10.16 , 00:10 »
Share

На Волыни народ беден. Ему подешевле бы заехать. Поэтому, если 2 поезда идут друг за другом, то даже я выберу вариант подешевле.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3327


View Profile
« Reply #3104 on: 28.10.16 , 00:10 »
Share

Ну, рассуждаем здраво....В 13.40 примерно волна дизелей с Ковеля до Львова с прибытием во Львов в 19.20.
То бишь этот Ковель--Львов в 15 часов и с ценой билета свыше 100 гривен нафиг сдался.
Я лучше заплачу 30 гривен и приеду во Львов на 50 минут позже, чем выбрасывать более сотни гривен.

Еще в 668-м, который уходит в 17.15, общак есть за 34 грн., если это критично.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2641


View Profile
« Reply #3105 on: 28.10.16 , 00:10 »
Share

Посмотрим. Заполняемость покажет. Если не оправдает надежд, то нужно искать более подходящий маршрут. Но вот проблемка. Остальные годные пути частично электрифицированы. Например, Львов-Ровно-Сарны-(Рафаловка/граница/Клёсов). Но он классный тем, что позволяет реализовать весь потенциал поезда (скорость 140 км/ч до Здолбунова), имеет относительно высокие скорости (100 км/ч) на участке Ровно-Сарны и связывает облцентры с несколькими крупными городками с не особо бедным населением ;)
Но вот будет ли там поток. Знаю только то, что когда то был такой прямой поезд.
« Last Edit: 28.10.16 , 00:10 by sergius » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2377


View Profile
« Reply #3106 on: 28.10.16 , 03:10 »
Share

My mistake
« Last Edit: 28.10.16 , 12:10 by Andersen » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #3107 on: 28.10.16 , 06:10 »
Share

Цікаво, який же маршрут для "Лтави" зверху запропонували, та й цікаво що "Кремнем" буде з 4.11?
« Last Edit: 28.10.16 , 06:10 by wappoltava » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4286


View Profile
« Reply #3108 on: 28.10.16 , 08:10 »
Share

Ну, рассуждаем здраво....В 13.40 примерно волна дизелей с Ковеля до Львова с прибытием во Львов в 19.20.
То бишь этот Ковель--Львов в 15 часов и с ценой билета свыше 100 гривен нафиг сдался.
Я лучше заплачу 30 гривен и приеду во Львов на 50 минут позже, чем выбрасывать более сотни гривен.
Назад лично мне он бы был интересен, если бы под него что-то с Ковеля уходило на Брест (пусть даже автобус) с прибытием в Брест до 18 часов, чтобы успеть добраться до Минска в районе полуночи максимум.
Why are you promoting bus services after 4500 messages on this railway forum?
Do you realize that your approach will kill passenger railway transportation in Ukraine?


Де Ви там побачили рекламу автобусів?)) Гугл транслейт підвів?))
Logged
Entony
Active user

Posts: 2592


View Profile
« Reply #3109 on: 28.10.16 , 15:10 »
Share

Укрзалізниця призначила новий регіональний поїзд з Полтави та Харкова до Костянтинівки.

ПАТ «Укрзалізниця» продовжує удосконалювати пасажирське залізничне сполучення з Донбасом, яке внаслідок бойових дій зазнало значних коректив. Так, з 4 листопада 2016 року почне курсувати регіональний поїзд № 788/787 Полтава – Харків – Костянтинівка.
Регіональний поїзд № 788 Полтава – Харків – Костянтинівка зі станції Полтава-Південна відправлятиметься щоденно, окрім вівторка, о 16:27, а зі станції Харків-Пасажирський – о 19:03 та прибуватиме до Костянтинівки о 23:12.
У зворотному напрямку регіональний поїзд № 787 Костянтинівка – Харків – Полтава. вирушатиме щоденно, окрім середи, о 05:00 та прибуватиме до Харкова о 09:49, а до Полтави – о 12:17.
Маршрут поїзда пролягатиме через міста Люботин, Зміїв, Ізюм, Святогірськ, Лиман, Слов’янськ (станція Славкурорт), Краматорськ, Дружківка. Таким чином, поїзд буде зручний для жителів міст Донецької області, сумарна кількість мешканців яких перевищує 450 тисяч осіб.
Графік поїзда розроблений таким чином, щоб пасажири змогли в першій половині дня дістатися Харкова та Полтави, а після вирішення справ того ж дня ввечері повернутися додому.
По станції Харків-Пасажирський та Полтава-Південна пасажири отримують велику кількість зручних можливостей пересадок на інші поїзди для подальшої подорожі до інших регіонів України. Зокрема, пасажири поїзда № 787 Костянтинівка – Полтава зможуть на станції Харків-Пасажирський (прибуття о 09:49) зробити зручну пересадку на поїзди № 235/236 Харків – Ужгород (відправлення о 10:31), № 797 Харків – Суми (відправлення о 10:21) та на поїзд Інтерсіті+ № 723 Харків – Київ (відправлення о 13:16)
ПАТ «Укрзалізниця» і надалі працює над створенням зручних можливостей для подорожей.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 319 320
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 28.10.16 , 02:10