Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.17 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 33403 times)
Kotenok
Active user

Posts: 2899


View Profile
« Reply #100 on: 31.12.15 , 13:12 »
Share Reply with quote

У грузин и СР3 в один вагон, помнится, где-то каталась...
У РЖД  вот такой одновагонный агрегат есть, причем он двухсистемный :)


Logged
tim
Active user

Posts: 6973


View Profile
« Reply #101 on: 31.12.15 , 16:12 »
Share Reply with quote

Да, но у грузин она для перемещения пассажиров, а у нас - исключительно для жд-начальства...
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2899


View Profile
« Reply #102 on: 01.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

Да, но у грузин она для перемещения пассажиров, а у нас - исключительно для жд-начальства...

Начальство тоже пассажиры :)
а если серьезно, то при объеме пассажиров "на один вагон" на РЖД выгоднее гонять РА.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #103 on: 08.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

Да, но у грузин она для перемещения пассажиров, а у нас - исключительно для жд-начальства...
А у росіян електромотриси "з метою боротьби із тероризмом" - для силовиків:
Quote
Основное назначение электромотрис – доставка сотрудников милиции, военизированной охраны,
частных охранных предприятий в труднодоступные районы железной дороги для проведения
оперативной работы по предотвращению вмешательства посторонних лиц в деятельность
железнодорожного транспорта и других противоправных действий.

З проблисковими маячками ))) і "приміщенням для затриманих":



Джерело

Як не як, нафтовий бюджет попередніх років дозволяв їм робити такі витрати на охорону колії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #104 on: 10.01.16 , 17:01 »
Share Reply with quote

12 років тому (у 2004) у японському місті Тояма з'явилися ось такі трамопоїзди:





Інтер'єр

Серія TLR0600 (GT4K-ZR), виготовлено на Niigata Transys Co. Ltd за ліцензією Bombardier Transportation.

За концепцією близький до того, що на першій сторінці теми - з асиметричними дверима.

Кілька відео:
https://www.youtube.com/watch?v=xfAv51yjji8
https://www.youtube.com/watch?v=39X19IshR-g
https://www.youtube.com/watch?v=o4GXqhIzJFE
https://www.youtube.com/watch?v=vO5AEQ9PSjE

п.м. Niigata Transys Co. Ltd не гребує навіть виготовляти звичайні автомобільні роторні снігоочисники.
« Last Edit: 11.01.16 , 13:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #105 on: 11.01.16 , 15:01 »
Share Reply with quote

Презентую Вам досвід бельгійців, який можна запровадити на відтинку від Рахова до Вишівської Долини,
або на будь-яких інших забутих поїздами коліях.

Їх проект Tramway Touristique de l'Aisne / Aisne Tourist Tramway
заснований 1964 року і базований на використанні дизель-трамваїв (ширина колії = 1м) для організації туристичних атракцій.
Раніше були і паровози, але то вже історія.

Довжина траси з 2015 року = 11,2 км (в сезонах 2008-2014 = 6км).
Максимальна швидкість до 20..30 км/год відео_1  відео_2

Рухомий склад (детальний опис у французькій версії Вікі, посилання на початку допису):

Моторвагон-ресторан чотириосний "на 6 вікон" (34 (або 36) місць для сидіння, схема 2+1)
(на ілюстрації, мабуть, не моторизований, але для загальної уяви - годиться)





відео


Моторвагон двоосний "на 3 вікна" (24 місць для сидіння, схема 2+2)




Причіпний відкритий вагон (24 місць для сидіння, з внутрішнім проходом, схема 2+1)




Інші




Ціни досить помірковані, як для Західної Європи.
« Last Edit: 11.01.16 , 18:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #106 on: 12.01.16 , 01:01 »
Share Reply with quote

На базі уніфікованих частин від ZAZ I-VAN A07A3



можна зліпити таку конструкцію на 26 або 23 (боковий варіант) місць для сидіння:



Можна ще спробувати:
1) витягнути по довжині "на 4 вікна";
2) втопити двигун і посадити водія/машиніста по центру;
3) додати по одному складному сидінню у зоні дверей (спинкою до переду);
4) водію/машиністу залишити класичні бокові двері.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #107 on: 12.01.16 , 12:01 »
Share Reply with quote

Варіант "на 4 вікна".

Місць для сидіння:
34 - для схеми 2х (2+2)
або
30 - для схеми 2х2 +3.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #108 on: 12.01.16 , 15:01 »
Share Reply with quote

Ще одна (укорочена рівно на 10 пікселів) модифікація.

Місць для сидіння - 30.



"Нижній" варіант компонування сидінь є компромісний між усіма іншими:
є дві групи по 3 відкидних сидіння;
є два півторачних сидіння для "батьків з дитиною";
шахматне розташування вертикальних поручнів
забезпечує рівномірне розташування стоячих пасажирів
і зводить до мінімуму незручності від вузького проходу.

Середнє вікно може бути аварійним.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 732


View Profile
« Reply #109 on: 13.01.16 , 09:01 »
Share Reply with quote

А чому не богдан або еталон?:)
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.129 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 27.01.16 , 04:01