Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 30590 times)
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #110 on: 13.01.16 , 13:01 »
Share Reply with quote

А чому не богдан або еталон?:)
Руки не доходять до всього одразу ))) Постараюсь накинути упродовж місяця.

п.м. Хоча, у всіх цих автобусів єдиний концепт, бо єдиний розробник (якщо я не помиляюсь).
... і базоване все на шасі Tata Motors.
« Last Edit: 13.01.16 , 13:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #111 on: 13.01.16 , 13:01 »
Share Reply with quote

Краще ризикну - додам ще "одне вікно", що повинно додати 4 місця і омріяний багатьма форумчанами туалет.
Це ризиково, бо:
- видовжується колісна база (зайві механічні навантаження);
- втрачається оглядова панорамність салону;
- ризик мандрівки
... у наскрізь пропахлому сечею вагоні ...
(якщо ціна буде адекватна, то водії можливо дбатимуть про добрий запах).
Принаймні, наявність туалета відкине частину претензій чиновників з УЗ.
« Last Edit: 13.01.16 , 13:01 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #112 on: 13.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

О, нет!!!!!
Дофига этой дряни (Богданов, Эталонов, И-ванов) на резиновых шинах, ее еще на рельсах не хватало -:(((
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #113 on: 13.01.16 , 22:01 »
Share Reply with quote

О, нет!!!!!
Дофига этой дряни (Богданов, Эталонов, И-ванов) на резиновых шинах, ее еще на рельсах не хватало -:(((
тут не йде мова про "взяти автобус і покласти на рейки",
а про "створити легкий рейковий автобус з використанням наявних серійних деталей".
Габарити дверей, вікон, салонна фурнітура, якісь деталі механічних агрегатів...
все це повинно здешевити готовий виріб. Не бачу в цьому нічого поганого.
Щодо ширини, то 2+2 у наявні 2,2х м явно мало... і ніхто не заважає розсунути поперечний розмір.

Я вже рахував, що 30 місць у наявному ДПКр1 будуть коштувати 11,32 млн. грн. з ПДВ,
в той же час, як новий (для формального прикладу) коштує близько 0,5 млн. грн. з ПДВ,
а з урахуванням "рейковості" можна вийти на цифру 1..2 млн грн з ПДВ,
що як мінімум у 5 разів буде дешевше, ніж у класичному важкому виконанні.
Хіба це не аргумент? Тим паче, що Ви самі писали,
... що у принтері сидіння зручніші, ніж старі дерев"яні лавки в ЕР1 ...

... Для маршрута хотя-бы 30-50 км он крайне неудобен, так как ... не имеет туалета. ...

саме з причини наявності санвузла
пропоную до Вашої уваги чергову модифікацію з позначенням можливих місць його розташування.



Пропоную обговорити де той туалет найкраще розташувати.
1 - якось занадто близько до входу - доведеться зрізати кут біля умивальника
(до того ж колесо - у центральній частині - одразу все розмелюватиме ))) )
2 - ароматний компроміс між усіма пасажирами
3 - з підрізаним кутом теж може бути.

Сам автобус при цьому починає перетворюватись на чехословацьку модель 810 та похідні від неї.
« Last Edit: 13.01.16 , 22:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #114 on: 14.01.16 , 13:01 »
Share Reply with quote

Наступна модифікація на 40/38 місць для сидіння:



Опція з туалетом матиме 36/35/34 місця для сидіння
(залежить від місця розташування).
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11361


View Profile
« Reply #115 on: 14.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

.
« Last Edit: 14.01.16 , 19:01 by Megapups » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #116 on: 14.01.16 , 19:01 »
Share Reply with quote

Картинка по теме.
Вже було )
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #117 on: 14.01.16 , 22:01 »
Share Reply with quote

Наступна модифікація на 48/45 місць для сидіння:



Опція з туалетом матиме 44/42/41 місця для сидіння (залежить від місця розташування).
Далі витягувати вже нікуди - колісна база досягла значення 8м (як і в 810 ряду та похідних від нього).
« Last Edit: 14.01.16 , 22:01 by Iwan » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #118 on: 15.01.16 , 03:01 »
Share Reply with quote

Далі витягувати вже нікуди - колісна база досягла значення 8м (як і в 810 ряду та похідних від нього).
Короче, надо не изобретать велосипед, а как я говорил кучей страниц раньше - купить у чехов чертежи 810 и прицепного вагона к ней и запустить в производство.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #119 on: 20.01.16 , 21:01 »
Share Reply with quote

Далі витягувати вже нікуди - колісна база досягла значення 8м (як і в 810 ряду та похідних від нього).
Короче, надо не изобретать велосипед, а как я говорил кучей страниц раньше - купить у чехов чертежи 810 и прицепного вагона к ней и запустить в производство.

810 трохи важкуватий для трухлявих шпал Центрально-європейської залізниці (там 10 років ніхто не міняв жодної шпали).
Нехай спочатку велодрезини освоять ту цілину, а далі - буде видно.

Можливо, щедрі благодійники з Німеччини чи Австрії подарують якогось антикварного трамвая з панорамним дахом



або більш приземленішого дизеля VT98



... з отаким причепом для перевезення велосипедів:



Виглядає досить цікаво і провокативно водночас.

п.м. одразу додам: це не моя вигадка, а реальна річ.
« Last Edit: 20.01.16 , 22:01 by Iwan » Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.116 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 15.01.16 , 12:01