Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 33318 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2333


View Profile
« Reply #120 on: 21.01.16 , 00:01 »
Share Reply with quote

(якщо ціна буде адекватна, то водії можливо дбатимуть про добрий запах).
Запах навіть у Хюндаях та Тарпанах з біотуалетами під кінець поїздки у високий сезон аж ніяк не найкращий. Особливо з урахуванням деяких дурнуватих особливостей користування ними у сімейному режимі з малими дітьми. Тож, на мою думку, це Хохланд, тобто фантастика.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #121 on: 24.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

Ще один німецький витвір - двоповерховий рейкобус класу 670 (всього випустили 6 шт):



Відсутність туалету - головна тема для нарікань з боку користувачів.

Їм зараз виповнюється по 20 років, але вони ще досить добре виглядають (відео).
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2892


View Profile
« Reply #122 on: 20.02.16 , 11:02 »
Share Reply with quote

еще о переделках, правда не пассажирских :)

Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #123 on: 20.02.16 , 12:02 »
Share Reply with quote

В Сіднеї бачив досить багато спец.техніки пристосованої для їзди по рейсах. Але наскільки я знаю, це не "переделки", а спецзамовлення.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #124 on: 21.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

еще о переделках, правда не пассажирских :)

Ґайсмар теж продукує таку гібридну техніку:









Бачив, як кілька таких гібридних одиниць вправно порались у Мойковаці (Чорногорія):



Тільки зараз звернув увагу, що ті одиниці були відряджені з Нового Саду (Сербія),
а на сторінці ZGOP згадано про наявність у них кранів Ґайсмар.
« Last Edit: 21.02.16 , 21:02 by Iwan » Logged
Megapups
Active user

Posts: 11478


View Profile
« Reply #125 on: 21.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

Ну можно еще сюда добавить ЗИМ на колесах венгерских дорог или УАЗ "Патриот" РЖД, только к перевозке пассажиров и вообще к коммерческой работе это не имеет никакого отношения.
« Last Edit: 21.02.16 , 21:02 by Megapups » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #126 on: 21.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

Дивує мене той факт, що Україна має таку велику розгорнуту протяжність колії
і не випускає аналогічну (я про маломісні мотовози/мотодрезини) техніку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #127 on: 21.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote

Ну можно еще сюда добавить ЗИМ на колесах венгерских дорог или УАЗ "Патриот" РЖД, только к перевозке пассажиров и вообще к коммерческой работе это не имеет никакого значения.
Я поки що націлений на Рахів-Держкордон, де не їздить взагалі нічого.
Ясна річ, що ці дрібні возики разом із великогабаритною технікою одночасно
використовувати не можна, бо ... різна вагова категорія при імовірному зіткненні.

Цими днями подумав про закупівлю двох польських дрезин роверових.
Почав шукати за УКТ ЗЕД... і був вражений тим, що наявна класифікація
залізничного транспорту не передбачає використання дрезин в інших цілях ніж
догляд/ремонт колії.

Ось, яка градація УКТ ЗЕД:

Група 86
Залiзничнi локомотиви або моторнi вагони трамвая, рухомий склад та їх частини; шляхове обладнання та пристрої для залiзниць або трамвайних колiй та їх частини;
механiчне (у тому числi електромеханiчне) сигналiзацiйне обладнання всiх видiв

8601 Залiзничнi локомотиви iз зовнiшнiм джерелом електроживлення або з живленням вiд електричних акумуляторiв:
...

8602 Iншi залiзничнi локомотиви; локомотивнi тендери:
...

8603 Самохiднi вагони пасажирськi залiзничнi або трамвайнi, вантажнi вагони, вагони-платформи, крiм включених до товарної позицiї 8604:
...

8604 00 00 00 Транспортнi засоби самохiднi або несамохiднi для ремонту та технiчного обслуговування залiзничних або трамвайних колiй
(наприклад, ремонтнi вагони, вагони-крани, вагони шпалопiдбивнi, вирiвнювачi колiї, вагони контрольно-випробовувальнi)

8605 00 00 00 Вагони пасажирськi залiзничнi або трамвайнi, несамохiднi; вагони багажнi, вагони поштовi та iншi спецiалiзованi вагони залiзничнi
та трамвайнi, несамохiднi (крiм вагонiв товарної позицiї 8604):
...

8606 Вагони залiзничнi або трамвайнi для перевезень вантажiв колiями, несамохiднi:
...

8607 Частини до залiзничних локомотивiв або моторних вагонiв трамвая або рухомого складу:
...

8608 00 00 00 Шляхове обладнання та обладнання для залiзничних чи трамвайних шляхiв;
механiчне (включаючи електромеханiчне) сигнальне обладнання, прилади забезпечення безпеки
чи управлiння рухом на залiзницi, трамвайних шляхах, автомобiльних дорогах, внутрiшнiх водних шляхах,
паркувальних спорудах, у портах або на аеродромах; частини перелiчених приладiв та обладнання

8609 Контейнери (включаючи ємностi для перевезення рiдин та газiв), спецiально призначенi
та обладнанi для перевезення одним або декiлькома видами транспорту:
...

Тепер маю запитання до знавців:

1) велодрезина це формально платформ/вагон чи що?

2) педальне урухомлення претендує на "самохідність"?

3) до якої товарної позиції (перші чотири цифри) УКТЗЕД можна уналежнити велодрезину,
з огляду на те, що вона призначена не для обслуги колії? 8603 годиться?

Була б для службових цілей (обслуга колії), то 8604 без вагань...
але ж тут - "пасажирська" дрезина. Ні туди, ні сюди.

З іншого боку, при митному оформленні можна вказати "для обслуги колії",
бо це переважне використання, а пасажирська атракція - нетипове використання.
Виходячи із принципу кодифікації, необхідно брати до уваги виняткове або переважне
призначення товару. Тому, нехай митники спробують довести, що та дрезина не може
бути призначена для догляду за колією. Атракція - то побічне використання.
Принаймні, я так гадаю.

Якщо хтось має досвід у митному оформленні колійної техніки і зможе підказати -
буду вельми вдячний.
« Last Edit: 21.02.16 , 22:02 by Iwan » Logged
Megapups
Active user

Posts: 11478


View Profile
« Reply #128 on: 21.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote

А чем 8603 не подходит? 8603900000 Самохiднi вагони пасажирськi залiзничнi або трамвайнi, вантажнi вагони, вагони-платформи, крiм включених до товарної позицiї 8604:
 - інші (без внешнего источника питания)
(860310.. - с внешним источником питания)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #129 on: 21.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote

А чем 8603 не подходит?
Я не кажу, що категорично не підходить... але як саме описати ту велодрезину у графі 31 МД ?
Платформа пасажирська самохідна без зовнішнього джерела живлення - велодрезина.
Так буде правильно?

Щодо переваги 8604 над 8603: все впирається в тарифне регулювання.
8603 = 10% (правда до кінця 2016 маємо преференцію від ЄС = 0%)
8604 = 0%

Але на 2017 і дальші роки, якщо вже буде прецедент із декларуванням під 8603... ,
то важко буде переконати їх на 2604 (митну статистику ніхто поки що не скасовував,
а тим паче той самий декларант з тим же товаром/виробником).

Тільки із цих міркувань я надаю перевагу 8604 над 8603.

Крім того, мушу ще вивчити нетарифне регулювання (сертифікати), яке може впливати на ввезення...
але останнім часом все дуже спростилося...
Спеціалізуюсь на групах 84-85... з групою 86 досвіду не маю. Буду вивчати.
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.098 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 26.01.16 , 10:01