Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 30591 times)
Megapups
Active user

Posts: 11361


View Profile
« Reply #130 on: 21.02.16 , 23:02 »
Share Reply with quote

Не проще ли ввезти тогда по частям?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #131 on: 22.02.16 , 00:02 »
Share Reply with quote

В Сіднеї бачив досить багато спец.техніки пристосованої для їзди по рейсах. Але наскільки я знаю, це не "переделки", а спецзамовлення.
Ну на моей фото (сделано на строящемся участке восьмой линии московского метро в Солнцево) именно переделка, сделанная кустарным способом метростроевцами. слева девайс для перевозки мелких грузов, а справа - мини-бетономешалка.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #132 on: 22.02.16 , 10:02 »
Share Reply with quote

Не проще ли ввезти тогда по частям?
Якщо ввозити як частини, то дійсно все за винятком нештампованих коліс = 0%
(штамповані сталеві колеса = 0%, інші = 10%).
Проте є такі недоліки:

1) втрачається "марка виробника" і сертифікація в ЄС
(хіба тільки на частини, якщо такі сертифікації є взагалі);

2) при спільному ввезенні є ризик того, що митники зауважать, що це
комплектний виріб, який поставляється у розібраному стані,
і можуть спонукати задекларувати як комплектний виріб (те саме, що зібраний);

3) ввозити різними партіями - додаткові видатки на транспорт,
які значно більші ніж "економія" від почастинного ввезення;

Ввозити нелегально - не мій стиль, бо видатки на легалізацію будуть значно вищі,
а крім того не буде підстав для податкового кредиту 20% від митної вартості
(з урахуванням транспортування до митного кордону).

То порадьте, Megapups, що на Ваш погляд краще:

1) ввезти під 0% 8604 з описом для обслуговування колії
(наприклад, огляд колії монтерами)
з можливістю у майбутньому використовувати за неосновним призначенням -
оренда стороннім особам;

2) ввезти під 0% (з 2017 - під 10%) 8604 з описом для перевезення пасажирів?

Тут також прошу врахувати можливі проблеми у майбутньому.
Наприклад, використовувати службову техніку для перевезення пасажирів...

АС1А якось же ЛьвЗ здає в оренду і не має проблем... і це все попри те, що
Кримчанин публікував відповідь залізниці, що АС1А не пристосовані до перевезення
пасажирів, бо там відсуні: освітлення, пож.сигналізація і туалет )))
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11361


View Profile
« Reply #133 on: 22.02.16 , 11:02 »
Share Reply with quote

Краще за все звернутися зі специфікацією до митної служби. Вони зобов'язані надати відповідь, яким чином потрібно декларувати такий виріб.
Ще одне питання, чи можливий випуск на залізничну колію загального користування несертифікованої в Україні техніки?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #134 on: 22.02.16 , 12:02 »
Share Reply with quote

Так, маєте рацію, можна звернутись до ДФСУ (митники зараз у структурі ДФС - департамент (ДМС ДФСУ)
відповідно до

п.1 ч.4 ст.23 МКУ:
Quote
Стаття 23. Попередні рішення
4. Попередні рішення можуть прийматися з питань:
1) класифікації товарів (у тому числі комплектних об'єктів, що постачаються в розібраному стані декількома партіями протягом тривалого періоду) згідно з УКТ ЗЕД;


а також - підзаконного акту -

наказу Мінфіну від 30.05.2012р. за № 650
Quote
Розділ ІІ
1. ПРК (попередні рішення щодо класифікації товарів) виносяться митними органами стосовно товарів,
які є об'єктом зовнішньоекономічного договору (контракту) або іншого документа, що використовується
в міжнародній практиці замість договору (контракту), у тому числі стосовно КО (комплектних об'єктів).
...
...
5. До звернення декларанта або уповноваженої ним особи додаються:
зовнішньоекономічний договір (контракт) або інший документ, що використовується в міжнародній практиці замість договору (контракту);
...

Тобто, для подання документів для виконання ПРК необхідно надати ЗЕ-контракт.
Формально це може бути проформа-інвойс із вчиненим написом про акцепцію,
адже у Положенні про ЗЕ-контратки чітко сказано, що суб'єкти ЗЕД повинні
дотримуватись встановленої тим положенням форми контракту, "якщо сторони не домовились про інше".

На це "інше" мало хто звертає увагу, але я цим успішно користуюсь.

Тому доведеться просити проформу... а для цього - робити ордер...
і тільки через 30 днів мені скажуть як я маю класифікувати.

Щодо другої частини вашого запитання. Теж не раз розмірковував над цим,
чи проходили сертифікацію в Україні локомотиви і вагони CFR, які заїжджають до Вадул-Сірета...
чи локи і вагони MAV - до Чопа?
Формально ці велодрезини можна приписати до Румунії, яка визнає сертифікати ЄС.
Так наче повинно бути Ок. З чиновниками з УЗ потрібно діяти їх же методами.

Може ще якісь обхідні варіанти запропонуєте.
Здоровий глузд повинен перемагати тупорилість чиновників,
які посилаються на обмеження в документах, авторами яких є вони самі.
Logged
Кондрат
User

Posts: 95


View Profile
« Reply #135 on: 23.02.16 , 17:02 »
Share Reply with quote

В Украине успешно используется рельсосварочная машина КСМ


Главная опасность небольших дрезин - их малый вес, они плохо шунтируют рельсовую цепь, из-за чего может возникнуть "ложная свободность" пути. Поэтому использование таких маленьких дрезин у нас запрещено, а тем более для перевозки пассажиров.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #136 on: 23.02.16 , 19:02 »
Share Reply with quote

Главная опасность небольших дрезин - их малый вес, они плохо шунтируют рельсовую цепь, из-за чего может возникнуть "ложная свободность" пути. Поэтому использование таких маленьких дрезин у нас запрещено, а тем более для перевозки пассажиров.
Інша річ ділянка Берлибаш - Держкордон, де досі експлуатується електрожезлова система,
якій зовсім байдуже який опір шунтування у колісних пар велодрезини.

Мова йде винятково про катання таких дрезин і нічого іншого (не про сумісне катання).
Для технологічних потреб при закритому русі потенційно можна, але хто потім дасть
гарантію, що якийсь Вася не забуде дрезину на колії, а рейкове коло покаже вільність.
Кондрат, дякую Вам за компетентне пояснення.

п.м. шунтуючі міліоми колісної пари мені більш зрозуміліші, ніж якесь абстрактне "нє положено".
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1069


View Profile
« Reply #137 on: 23.02.16 , 19:02 »
Share Reply with quote

А если кинуть на шунтирование проводник потолще - это не выход? или проблема именно в колесах?
Logged
Кондрат
User

Posts: 95


View Profile
« Reply #138 on: 23.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote

Проблема в плохом электрическом контакте рельса и колеса из-за малой нагрузки на ось, особенно когда колеса или рельсы покрыты ржавчиной, что часто бывает на малодеятельных линиях.
Даже на детских железных дорогах те же правила, что и на магистральных (с учетом другой ширины колеи, конечно). Никто не будет делать исключение для одного участка, пока он принадлежит УЗ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #139 on: 24.02.16 , 12:02 »
Share Reply with quote

А если кинуть на шунтирование проводник потолще - это не выход? или проблема именно в колесах?
Наштовхнули мене на думку: дообладнати такі "коляски" двома додатковими лижами з графітними накладками.
Тільки от аби той графіт не виявився надто дорогим, бо м'який і швидко стирається.

Проблема в плохом электрическом контакте рельса и колеса из-за малой нагрузки на ось, особенно когда колеса или рельсы покрыты ржавчиной, что часто бывает на малодеятельных линиях.
Даже на детских железных дорогах те же правила, что и на магистральных (с учетом другой ширины колеи, конечно). Никто не будет делать исключение для одного участка, пока он принадлежит УЗ.
Якщо ми про Берлибаш-Держкордон, то там рейкові кола відсутні взагалі - електрожезлова система,
тому там можна зробити виняток, якщо його ще немає в нормативних доках.
А взагалі, можна порахувати, який максимально допустимий опір повинен мати двоосний транспорт,
аби забезпечити гарантоване відпускання приймального реле.
Зрештою, я Вам довіряю... сам не раз бачив іскри під колесами трамваю.
Там, правда, тяговий струм, але, все ж таки, достатньо яскравий приклад підвищеного опору колесо-рейка.
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 20 queries.