Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.17 , 21:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 27727 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #140 on: 24.02.16 , 12:02 »
Share Reply with quote

Заглянув до Вікі (не авторитет але... перше, що трапило під руку):
там є мінімальний питомий опір ізоляції (залежить від виду баласту) = 1 Ом/км.
Якщо так грубо апроксимувати, то 2 км вже матимуть 0,5 Ом., а 4км = 0,25.
Зважаючи, що там коло з розподіленими параметрами (+ опір ниток),
то для 4км може бути 0,3...0,4 Ом.

Тепер, аби зашунтувати опір ізоляції, то повинні мати опір шунта (колісних пар)
хоча б в 5 разів менший (або аж у 10 - все залежить від гістерезису реле), тобто
вийдемо на показник 0,03...0,08 Ом. Або 0,06...0,16 Ом/колісну пару (для двовісного корита).

Той хто мав справу із заземленням 4 Ом може уявити, що 0,06...0,16 Ом - це дуже круто.
Вихід із ситуації - роздробити перегін на блок-ділянки до 1км... але хто дасть стільки коштів
на обладнання СЦБ малодіяльного напрямку...

п.м. щойно в іншому джерелі знайшов:
мінімальна чутливість РК = 0,06 Ом, що і є в діапазоні моїх здогадок (0,03...0,08 Ом).

п.м.2 Кондрат, підкажіть, будь ласка, для тональних рейкових кіл цей параметр (0,06 Ом)
може бути вищим? Все ж таки, тональний сигнал краще проходить через іржу,
і селективні тональні фільтри мають значно менший гістерезис.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #141 on: 28.02.16 , 15:02 »
Share Reply with quote

Знайшов цікавий експонат, який, вочевидь, простоює без діла:



Якщо хтось знає, то підкажіть координати його перебування.
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4658


View Profile
« Reply #142 on: 28.02.16 , 15:02 »
Share Reply with quote

ст. Помошная
Logged
opex
Active user

Posts: 11082


View Profile
« Reply #143 on: 28.02.16 , 16:02 »
Share Reply with quote

ст. Помошная
Выход в город на юг, вокзал островной, ансамбль находится у конца надземного перехода.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #144 on: 28.02.16 , 17:02 »
Share Reply with quote

Дякую за координати. Тільки, чи зможуть вони такий цінний експонат делегувати на сезон
до Центру Європи?
Logged
opex
Active user

Posts: 11082


View Profile
« Reply #145 on: 28.02.16 , 18:02 »
Share Reply with quote

Шо ж тут цінного? Така дрезина у колійників має бути будь де.
А ця з чумаданом - це художня інсталяція а не просто так валяється.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #146 on: 22.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

Нове - давно забуте старе + не таке вже й старе:



Можливо, хтось із читачів знає що це таке. Якщо за тиждень ніхто не відповість - розкажу сам.
Підказка: причіпні вагони на 20 місць, компонування "метро".
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2760


View Profile
« Reply #147 on: 23.03.16 , 08:03 »
Share Reply with quote

Можливо, хтось із читачів знає що це таке.
Чего там знать, я на нем ездил. Это Эп-563, поезд для Новоафонской пещеры в Абхазии.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #148 on: 23.03.16 , 16:03 »
Share Reply with quote

Шо ж тут цінного? Така дрезина у колійників має бути будь де.
А ця з чумаданом - це художня інсталяція а не просто так валяється.

панове, а хто знає:
1. Де виробляються такі дрезини і чи досі взагалі
2. Технічні показники та ціна
3. Ну і для допитливих- що буде як я придбаю собі таку от дрезину та поїду по якійсь колії УЗ (скажімо, без дозволів але і без створення аварійних ситуацій) - та мене злапають. Яка стаття, які закони використовуватимуться.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11247


View Profile
« Reply #149 on: 23.03.16 , 16:03 »
Share Reply with quote

3. Ну і для допитливих- що буде як я придбаю собі таку от дрезину та поїду по якійсь колії УЗ (скажімо, без дозволів але і без створення аварійних ситуацій) - та мене злапають. Яка стаття, які закони використовуватимуться.

Сттатя 291 ККУ
Порушення чинних на транспорті правил, що убезпечують рух, а також правил, норм і стандартів виготовлення, переобладнання, ремонту транспортних засобів, якщо це спричинило загибель людей або інші тяжкі наслідки, -

карається штрафом від двохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк до п'яти років.
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 23.03.16 , 17:03