Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 33489 times)
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #180 on: 12.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Рейкова маршрутка



Відео_1  Відео_2
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #181 on: 12.09.17 , 19:09 »
Share Reply with quote

На АС1А похожа.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #182 on: 12.09.17 , 19:09 »
Share Reply with quote

судячи з того, який вигляд мають її колеса - вона значно меншої маси і відповідно дешевша/економніша.
« Last Edit: 13.09.17 , 10:09 by Maxy » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7502


View Profile
« Reply #183 on: 13.09.17 , 20:09 »
Share Reply with quote

Maxy, і відповідно має ще меншу шунтову чутливість, тобто буде "зникати". Звісно, для НАБ і станцій без ЕЦ з ручними стрілками це не дуже велика проблема, а ось якщо стрілка в маршруті попадеться з повертаючим механізмом... Тоді "ой" :) І більш важка техніка (мтотовози ПЧ чи ЕЧК, наприклад) можуть короткочасно "зникати" і трошки падати на таких стрілках. Ну і не тільки це. На ділянках з АБ експлуатація такої техніки пов'язана з певними складнощами.
Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #184 on: 15.09.17 , 16:09 »
Share Reply with quote

Самый экзотический поезд Канады.
 Недавно я узнал, что существует такой поезд, который может претендовать на звание самого экзотического во всей Канаде. Называется он Kaoham Shuttle, Кауамский Челнок. И выглядит этот "челнок" очень уж необычно для железных дорог Северной Америки.
 Ходит этот поезд поезд в канадской  провинции Британская Колумбия между станциями Лиллуэт(Lillooet) и Сетон Портедж(Seton Portage). Идет он по очень живописной местности. Пассажиры его могут видеть весь набор красот этого дикого края. Рыжие камни Скалистых гор, чистую, бирюзовую воду озера Сетон, сосны на крутых горных склонах. А когда машинист увидит какого-нибудь зверя - пуму, горного барана, оленя или медведя, он обязательно притормозит немножко, чтобы пассажиры достали свои фотоаппараты и сделали замечательный снимок.

https://guriny.livejournal.com/669204.html
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #185 on: 07.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

Росіяни розробили концепцію для дитячої залізниці:







Деталі проекту тут: http://www.ippiart.com/ru/proekty/poezd-dlya-detskoy-uzkokoleynoy-zheleznoy-dorogi.html

Критика тут: http://nuo.cardesign.ru/articles/projects/2014/5/15/6028/

Панорамні вагони часто можна побачити на якихось екзотичних залізницях, як-то в Перу (Perurail)



в Японії



в Швецарії (GoldenPass)



чи де-інде.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #186 on: 23.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Пів години тому мав коротку розмову з Євгеном Кравцовим... головне, що він на правильному шляху:

Quote
Вивчаємо можливості збільшення швидкості та зменшення часу курсування пасажирських поїздів на існуючій інфраструктурі. Зокрема, через  застосування так званої технології "легкої ваги".



Наприклад, за маршрутом Київ-Фастів з інтервалом 5-6 хв.
« Last Edit: 23.11.17 , 11:11 by Iwan » Logged
www3
Active user

Posts: 322


View Profile
« Reply #187 on: 23.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote



Наприклад, за маршрутом Київ-Фастів з інтервалом 5-6 хв.

Якщо Ви серйозно ставитесь до проекту, який озвучили, я б краще так не шуткував...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #188 on: 23.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

То жарт (про Фастів і про Руту саме на тому маршруті), але напрямок розвитку цікавий. 0,5-1 тонна на 1 пасажира за наявних обставин виглядає якось марнотратно.
Вже не раз згадували особливості технології... але все ж... завжди є вихід із ситуації, якщо є воля керівництва.
Logged
www3
Active user

Posts: 322


View Profile
« Reply #189 on: 23.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Я до того, що причетні можуть не зрозуміти жарту. Звичайно на ряду напрямів це краще ніж ЧМЕ3 чи Машка, але тоді вже краще РА. Бо крім Вишівської долини з обмеженною швидкісттю руху не знаю куди ще можна приткнути таке. А взагалі є десь серійне виробництво такого типу рухомого складу?

Дивлячись на новину з сайту УЗ тосовно розмов з Тальго, хочу відмітити лише позитивну нотку, а саме про бажання розглядати проекти, що вимагають мінімум можливих переробок. Коли така тенденція поширюватиметься на всі напрямки діяльності, то в наших реаліях позитивне втілення відповідних проектів є значно оптиміститчнішим (зокрема через відсутність втілення таких компромісних шляхів я не можу сприймати те, що йде з МІУ).
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 20 queries.