Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 19
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 32019 times)
Andersen
Active user

Posts: 1819


View Profile
« Reply #20 on: 12.11.15 , 23:11 »
Share Reply with quote

I thought the UZ hated "small" trains for 200-350 passengers. And you want one for 50? :)
Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #21 on: 13.11.15 , 01:11 »
Share Reply with quote

Относительно британского варианта - то такой вариант подойдет лишь для сверхкоротких маршрутов с очень маленьким пассажиропотоком
Для маршрута Житомир-Коростышев отличный вариант. Думаю, там это будет идеальной заменой ДР1А и позволит увеличить частоту курсирования не то что до ежедневного, а до нескольких раз в сутки без особых убытков. На 30-40-километровый маршрут можно ставить вполне, если график не тянутый. А вот насчет 50+ соглашусь, там уже нужен санузел.
Logged
VL85
Active user

Posts: 1520


View Profile
« Reply #22 on: 13.11.15 , 12:11 »
Share Reply with quote

I thought the UZ hated "small" trains for 200-350 passengers. And you want one for 50? :)
If UZ hates small trains why it bought rail buses 620M,630M,РА2 some years ago? :)
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2139


View Profile
« Reply #23 on: 13.11.15 , 12:11 »
Share Reply with quote

Для маршрута Житомир-Коростышев отличный вариант.
А обслуживаться это чудо где будет? Все же правильнее, когда несколько однотипных ПС обслуживаются в одном депо. Тут по-моему логичнее в Казатине "поселить" штук 5 РА, и катать их в Жашков и Коростышев, может еще и Уманю перепадет.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3151


View Profile
« Reply #24 on: 13.11.15 , 13:11 »
Share Reply with quote

Относительно британского варианта - то такой вариант подойдет лишь для сверхкоротких маршрутов с очень маленьким пассажиропотоком
Для маршрута Житомир-Коростышев отличный вариант. Думаю, там это будет идеальной заменой ДР1А и позволит увеличить частоту курсирования не то что до ежедневного, а до нескольких раз в сутки без особых убытков. На 30-40-километровый маршрут можно ставить вполне, если график не тянутый. А вот насчет 50+ соглашусь, там уже нужен санузел.

Тисячі маршруток, маючи маршрути 50..100 км та більше,
якось обходяться без туалетів... та навіть у тих магістральних,
де є туалети, зазвичай пасажирів туди не пускають, бо
"нащо водіям катати вперед-назад пасажирське г...но"?

Хтось може ще згадати про совковий котел з окропом )))

В даному разі необхідно створити якийсь ерзац-рейлбус,
який максимально простий у виготовленні, а за комфортом
сумісний із якоюсь типовою маршруткою.

Щодо вартості. Питома вартість ДПКр2 становить
377,3 тис грн. з ПДВ за 1 сидяче місце.
Тому комерційна ціна нашого ерзац-рейлбуса
повинна поміститись в такі рамки:

15 сидячих місць:  5,66 млн. грн. з ПДВ;
20 сидячих місць:  7,55 млн. грн. з ПДВ;
25 сидячих місць:  9,43 млн. грн. з ПДВ;
30 сидячих місць: 11,32 млн. грн. з ПДВ;
35 сидячих місць: 13,21 млн. грн. з ПДВ;
40 сидячих місць: 15,09 млн. грн. з ПДВ;
45 сидячих місць: 16,98 млн. грн. з ПДВ;
50 сидячих місць: 18,87 млн. грн. з ПДВ.

Думаю, Богдан чи інший виробник міг би зацікавитись
вигоговленням сотні таких ерзац-рейлбусів
на 20 місць за 7,5 млн. грн.
Навіть би знижку якусь зробили б. )))
... 1..2 млн. грн.

Правда, цікава математика намалювалась?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5969


View Profile
« Reply #25 on: 13.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Тисячі маршруток, маючи маршрути 50..100 км та більше,
якось обходяться без туалетів...
Саме за те я ненавиджу скотовозки (я так називаю маршрутки та маленьки автобуси типу Еталон). Я краще поїду електропоїздом ЕР1 1960 року випуску, ніж на грьобанному спринтері саме з причини наявності санвузла. І мені байдуже, що у принтері сидіння зручніші, ніж старі дерев"яні лавки в ЕР1, тому що як "придавить", то байдуже на чому дупа сидить - тоді турботи інші.
 
Я вважаю, щоб успішно конкурувати з автотранспортом треба пропонувати не тільки зручний графік та швидке пересування, але й кращі умови комфорту, а не навпаки копіювати умови перевезення у гівнобусах.

До того ж, нерідко зі мною трапляється ситуація, коли прохаю водія автобуса зупинитись саме для задоволення природніх потреб. Як це робити у запропонованій мотрисі - я гадки не маю. Тільки якщо робити кожні півгодини стоянку по 10 хвилин.

Хтось може ще згадати про совковий котел з окропом )))
Іване, пробачте, а що поганого, що пасажири можуть пити гарячі напої, так само як ходити справляти природні потреби коли це потребує їх організм?

Чи це треба розуміти так: "Чаю у нас нема, тому що від нього хочеться дзюрити, а вагон туалетом не обладнаний" -:)

Якщо пропонується рухомий склад без туалетів, то він повинен бути хоча б з тамбурами -:)  
« Last Edit: 13.11.15 , 17:11 by Крымчанин UA » Logged
Megapups
Active user

Posts: 11442


View Profile
« Reply #26 on: 13.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Нет, ну каждый полчаса - это чересчур. Один раз в два часа на рейсах продолжительностью более 3 часов было бы в самый раз.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3151


View Profile
« Reply #27 on: 13.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Тема действительно очень актуальная.

Тут можна ще розглядати питання з т.з. виконання "туристичних" рейсів на замовлення.
Наприклад, на тій же Боржавській ВК, де наче було досягнуто порозуміння з УЗ:
колія - державна, а РС - дрпускається приватний.

Относительно британского варианта - то такой вариант подойдет лишь для сверхкоротких маршрутов с очень маленьким пассажиропотоком. Ну, к примеру, Дрогобыч - Борислав, либо Долина - Выгода. Для маршрута хотя-бы 30-50 км он крайне неудобен, так как имеет малое число сидячих мест, неудачное их расположение и не имеет туалета.

Кількість місць для сидіння у британських варіантах варіюється від 15..20 до 80..90.
Звісно, орієнтуючись на приміський трамвай, розробники заклали 50% стоячих місць.
Для українського варіанту можна робити своє компонування місць для сидіння,
та й сам виробник теж на цьому наголошує" "залежить від специфікації замовника".

Щодо "кілометражу доцільності", то тут, радше, потрібно оперувати часом їзди пасажира.
Тому, орієнтуючись на коротких пасажирів (до 1-2 год), відсутність туалету у порівнянні із
відсутністю поїзда значно менше зло
. Про маршрутки на 3-4 години подорожі згадував вище.
Якось же люди їздять у тих маршрутках без туалета... хоча, "туалетна" версія теж має право
на життя - для багатих туристів... з кафе-баром, бо не 3 грн будуть платити за таку атракцію.

Для более дальних маршрутов нужны классические автомотрисы (типа 620М) с классическим расположением сидений (без широкого прохода и кучи пустого места), санузлом и багажными полками. Могут быть, кончено поменьше автомотрисы нежели 620М (где-то на 50-60 сидячих мест), но на 20 мест это очень мало в любом случае.
Добре, нехай буде 30+/-2 компактно розташованих місць.
В двоосних Гошах використовували хитре рішення -
перекидні спинки, що дозволяло економити простір,
а крім того - усі пасажири завше могли їхати обличчям до переду.

Также правильно заметили, что нужны не только автомотрисы небольшой вместимости на дизельном ходу, но и аналогичные "трамвайчики" на электротяге.
Ще проскакувала ідея "електромінірейлбуса" на акумуляторах...
але ... це не для України, бо тут ті акумулятори швидко здохнуть.

Щодо "електричних трамвайчиків" ... то не дуже собі уявляю високий пантограф
на низькому корпусі... якщо без маховика, то механічний резонанс пантографа
може спричинити завалення коробки на борт.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3151


View Profile
« Reply #28 on: 13.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Кримчанине UA, попереднє повідомлення написане без урахування Вашого останнього повідомлення.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5969


View Profile
« Reply #29 on: 13.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Нет, ну каждый полчаса - это чересчур. Один раз в два часа на рейсах продолжительностью более 3 часов было бы в самый раз.
Я бы хотел посмотреть на вас как вы будете 2,5 часа терпеть чтобы справить природные потребности, особенно если Вы не "здоров как боров".

По своему опыту. Когда еду из Скадовска в Херсон скотовозом (время в пути около 2 часов) - то с вероятностью 50% либо выхожу на АС Голая Пристань (если есть заезд), либо прошу водилу где-то остановиться. Отчасти поэтому и выбираю рейсы с заездом в Голую Пристань. Если удается вытерпеть до Херсона, то потом приходится пулей бежать в вокзальный туалет.
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.11.15 , 03:11