Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 06:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 20
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 46223 times)
Iwan
Active user

Posts: 4038


View Profile
« Reply #40 on: 13.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

Ще додам, що ці "Гоші" досить таки комфортні - м'які сидіння + добра амортизація
(проте, двоосність і короткі рейки військово-польової колії не дали мені відчути повноту цього комфорту)

Їх експлуатують у Центральній Європі з 1950 року до тепер (джерело - читайте різні мовні версії).



Цей рейлбус має 64 місць для сидіння - досить таки вмістима рейкова маршрутка з туалетом.

На 13 сек відео добре видно "00" (тут саме ті короткі рейки між Суботіцею і Сентою)
інші відео - за пошуком "šinobus 812"

Загалом їх випустили понад 2 тисячі одиниць.
« Last Edit: 13.11.15 , 21:11 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4038


View Profile
« Reply #41 on: 13.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

Там ще й безмоторна причіпка передбачена:



але з обогоном моторного вагона у пункті обороту, бо робочі місця машиніста тільки у моторному вагоні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4038


View Profile
« Reply #42 on: 13.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

Не впевнений, що цей теж має туалет, але ззовні більш-менш сучасно виглядає

Logged
evgeni75
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #43 on: 13.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

https://youtu.be/Fe1IU29pESc
идеальный вариант
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12037


View Profile
« Reply #44 on: 13.11.15 , 22:11 »
Share Reply with quote

это мытищинский РА.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7209


View Profile
« Reply #45 on: 13.11.15 , 22:11 »
Share Reply with quote

Симпатишные Гоши!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4038


View Profile
« Reply #46 on: 13.11.15 , 22:11 »
Share Reply with quote

https://youtu.be/Fe1IU29pESc
идеальный вариант

Їхав ним з Лапово аж до Рашки (з пересадкою у Кралєво), знаю. Дійсно, комфортний.
Туалет там для інвалідів надто просторний - з дверима, що котяться по дузі...
але ж ця "Рускіньа" має терористичне походження.

Зліпив колаж:



(темнозелений - з Люксембурга, білий - з Еквадора, а решту - з Німеччини)

Як видно, в ощадливих німців ніша одновагонного моторвагонного рухомого складу на 50-64 місця добре заповнена,
бо вони від народження вправно вміють балансувати між зручностями і видатками.

А з нас, ще совкова гігантоманія не вивітрилась.
« Last Edit: 14.11.15 , 10:11 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4038


View Profile
« Reply #47 on: 14.11.15 , 00:11 »
Share Reply with quote

Невелике уточнення: 64 місця для сидіння - в причіпці, а в моторвагоні - 60 (у сербів) або 57 (у німців).

З креслення маємо: 3х11 + 2х9 + 4(кутові) = 55 сидінь.
Тому, вочевидь, на кресленні пропущено ряд місць 3+2. Повинно бути 12 рядів для трійних сидінь.
У разі модернізації* з 3+2 на 2+2 втратимо 12 місць, але отримаємо 48 комфортних місць...
а це в умовах нашого колгоспного автобездоріжжя буде чудовою конкуренцію для маршруток,
бо це вже не 15 місць... та й туалет - в салоні... + 38 місць для стояння. Загалом - 86 місць.

Ну то як, такий прототип годиться "за основу" ... і "в цілому" ? )))

* - Як видно, в кінці салону додатково спорядили бамбетель на 4* особи (замість двох кутових місць),
а в нас би пожлобились - впхали б туди 5 або й 6 місць.

В результаті: 60 - 12 + 2 = 50 комфортних місць + туалет... у кожному вагоні такої пари,
бо за такої модернізації, очевидно, що ці моторвагони повинні курсувати парами 2х50 місць (або оборотний круг).



Сидіння після модернізації, ясна річ, роблять ширшими (ширші ніж у наших "першокласних" ДПКр2), але на ескізі це умовно не відображено.

До прикладу, 48 місць ДПКр2 коштує 18,11 млн. грн з ПДВ. Нехай -66,6% знижки за неекспресність, бо тут вона не сильно потрібна
(аби тільки колія витримала 50-60км/год)... то за 6 млн. грн. охочі випускати такі корита знайдуться.

Та й окупність (вагомий показник) таких "дешевих корит" може виявитись кращою, ніж у ДПКр2,
позаяк при вартості 6 млн. грн. і експлуатації 20 років матимемо по 17,1 грн. амортизації на 1 сидяче місце за добу,
мінус інші витрати... і повинно бути в плюсах.

Важливим є те, що люди готові платити за такий сервіс, як за автобус, то чом би не возити людей таким транспортом?
« Last Edit: 14.11.15 , 10:11 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7209


View Profile
« Reply #48 on: 14.11.15 , 10:11 »
Share Reply with quote

У разі модернізації* з 3+2 на 2+2[/b][/color][/url] втратимо 12 місць, але отримаємо 48 комфортних місць...
а це в умовах нашого колгоспного автобездоріжжя буде чудовою конкуренцію для маршруток,
бо це вже не 15 місць... та й туалет - в салоні... + 38 місць для стояння. Загалом - 96 місць.

Ну то як, такий прототип годиться "за основу" ... і "в цілому" ? )))
Я не згоден з тим, що при встановленні комфортиних сидінь будемо рахувати стоячі місця. Якщо ця мотриса буде використовуватися як приміський потяг - то навіщо тоді скорочувати кількість місць задля комфорту (все таки краще менш комфортні місця, але сидячі, замість стоячих), якщо у режимі регіонального потягу - то переобладнання доцільне, тоді навіщо враховувати стоячі місця, якщо квитки будуть продаватися лише на сидячі місця. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4038


View Profile
« Reply #49 on: 14.11.15 , 10:11 »
Share Reply with quote

Ще одне уточнення "загалом 86 місць".
Навіть не знаю як коректно прокоментувати питання комфортності та стоячих місць.

Гадаю, що це краще вже деталізувати в кожному конкретному випадку - опція на замовлення.

Цифра к-ті стоячих місць залишилась від первісної моделі. Наприклад, в ДПКр2 пишуть:
"637 осіб", але це нікому не перешкоджає возити тільки 300.

Тому, я так розумію, все ж таки варто подавати всі цифри (сидячі і стоячі) для обох опцій,
а в кожен експлуатант сам вирішуватиме, що йому краще підійде.
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 13.11.15 , 21:11