Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.17 , 23:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 26091 times)
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #50 on: 14.11.15 , 11:11 »
Share Reply with quote

https://youtu.be/Fe1IU29pESc
идеальный вариант
З цими "Рускіньами" була трапилась цікава історія - сербські гори каменували
цей кредитований Росією поїзд десяток разів упродовж місяця
і довели до виведення із експлуатації на пів року. ))) містика?

Джерело:
Simonović je podsetio da su  "Železnice Srbije" na Dan železničara, 15. septembra prošle godine,
u saobraćaj na relaciji Požega – Kraljevo uvele novi dizel motorni voz,
ali je on za svega mesec dana kamenovan čak desetak puta i najzad oštećen toliko da više nije mogao da saobraća.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #51 on: 14.11.15 , 18:11 »
Share Reply with quote

Питання лише де знайти виробника такого рухомого складу, який би погодився продати за помірну ціну.

Попросить у чехов, пусть поднимут старые чертежи и настроят 810/814 с современным салоном и под 1520мм.
ČD Class 810 по СМЕ - https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e9/CSD_Baureihe_M_152.0.jpg
ČD Class 814 - https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Vran%C3%A9_nad_Vltavou,_n%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD,_souprava_Regionova.JPG

Можливо це і буде найдешевший варіант.

Базовий варіант ряду 810



у порівнянні з Гошею має:
- на 5 місць менше за рахунок відсутності кутових сидінь поруч із водієм, хоча, у кожній кабіні є додаткове службове місце;
- ізольовані кабіни для манішиніста (трохи втрачається відчуття автобуса ))) );
- розташування зовнішніх дверей і туалета аналогічне;
- кратність довжини вікон і кроку рядів (для комфорту це важливо).

Інші технічні дані та опис підвагонного обладнання.

Наступна модифікація - ряд 811 - отримав ізольований від "тамбура" салон
з оновленими сидіннями з індивідуальними спинками та "підголівниками":





Наступні модифікації - ряд 812 для пасажирів особливо не відрізнявся,
хоча були зміни в обладнанні





і була ще модифікація 812 LUX з двомісними сидіннями



і ще одна модифікація 812 (чеська)



Відсутність кратності рядів трохи псують інтер'єр



810 ряд не минула доля "Гоші з бамбетлем" (ряд 912-CD),
проте тут на відміну від Гоші різко зменшились місця на догоду туристам з велосипедами та іншим спорядженням:





Ряд 813
тут вже більше місць і є міжвагонний перехід





Отак і дійшли до ряду 814



моторвагон 814 поєднується з іншими вагонами у кількох варіантах



таке враження, що розмалювали аби подарувати Україні з нагоди початку безвізового режиму )))





Можна зауважити, що у причіпного безмоторного вагона збільшена відстань між рядами = 1750мм,
бо тут конструктори не так були обмежені пристосуванням до елементів старого корпусу.
Тому можна орієнтуватись на цю відстань, як на комфортну.



Зраз таких чеського у експлуатанта  RegioNova двовагонних - 210, тривагонних - 26 складів.
На сайті перевізника зазначена вся супутна інформація (в.ч. пономерний список місця дислокації).

Наступні 2- і 3- вагонні модифікації з 4 осними вагонами виходять за рамки теми, але позитивні речі можна звідти черпати.
« Last Edit: 14.11.15 , 18:11 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #52 on: 14.11.15 , 19:11 »
Share Reply with quote

Ще може становити інтерес ряд 840
на базі тягового модуля Штадлер, зі значною часткою низької підлоги та простором для туристів



Місць для сидіння: 94 + 16 (складних)
Місць для стояння: 119



прототипом цього виробу був ряд 425.95 з електричною тягою.

« Last Edit: 14.11.15 , 19:11 by Iwan » Logged
I L
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #53 on: 14.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

Рейковий автобус (автомотриса) РА1, станція Ворожба



Салон



Рейковий автобус РА-В, модифікація для Угорщини



Салон

« Last Edit: 14.11.15 , 21:11 by Hunter » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2758


View Profile
« Reply #54 on: 14.11.15 , 23:11 »
Share Reply with quote

Замечу что РА-1 одновагонный, на двух первых фото - сцепка.
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 296


View Profile
« Reply #55 on: 15.11.15 , 17:11 »
Share Reply with quote

Зачем что-то приобретать, на просторах УЗ хватает мотрис АС1А. При некоторой модернизации их можно пустить в пассажирском пригородном сообщении :)
https://www.youtube.com/watch?v=1q9kHplVX18
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2758


View Profile
« Reply #56 on: 15.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

Зачем что-то приобретать, на просторах УЗ хватает мотрис АС1А. При некоторой модернизации их можно пустить в пассажирском пригородном сообщении :)
А еще можно старые ТД-5 вспомнить :)
http://rzd-expo.ru/images/history_museums_skj/06.jpg
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #57 on: 15.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

тест
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5273


View Profile
« Reply #58 on: 17.11.15 , 18:11 »
Share Reply with quote

Зачем что-то приобретать, на просторах УЗ хватает мотрис АС1А. При некоторой модернизации их можно пустить в пассажирском пригородном сообщении :)
https://www.youtube.com/watch?v=1q9kHplVX18
Я уже с этим обращался в УЗ еще в далеком 2009 году. Покопался в ящике и нашел ответ УЗ по этому поводу:

Ваше звернення щодо змiни або вiдновлення розкладу руху примiських поїздiв,
розглянуто в службi примiських пасажирських перевезень.
Службова автомотриса типа АС-1А призначена для технологiчного процесу
структурних пiдроздiлiв сигналiзацiї та зв’язку (пiдвiз запасних частин,
матерiалiв та робiтникiв ШЧ) i не вiдповiдає технiчним умовам для
перевезення пасажирiв (не забезпечено системами освiтлення, опалення,
вентиляцiї, якi вiдповiдають вимогам дiючих санiтарних норм та правил
освiтлення, температури i чистоти повiтря незалежно вiд зовнiшнiх умов; не
обладнано засобами пожежегасiння у вiдповiдностi з дiючими нормами на
перевезення пасажирiв та автоматичною системою виявлення пожеж; не
обладнано полицями для ручної поклажi, гачками або одно типовими вiшалками
для верхнього одягу; у вiдповiдностi до встановлених норм повинно мати
санвузол, який вiдповiдає дiючим санiтарно-технiчним вимогам).
На пiдставi вищесказаного автомотриса типа АС-1А не може бути задiяна для
перевезення пасажирiв в примiському сполученi.

З повагою
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 296


View Profile
« Reply #59 on: 17.11.15 , 21:11 »
Share Reply with quote

Та да, салон там "комфортный", конечно...

Но помнится, несколько лет назад на Львовской ж/д была возможность арендовать АС1А на свадьбу или другое мероприятие... Об этом кто-то что-то слышал?
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.127 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 15.11.15 , 20:11