Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.17 , 23:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 26088 times)
bond
Active user

Posts: 1436


View Profile
« Reply #70 on: 22.12.15 , 09:12 »
Share Reply with quote

А наскільки фінансово затратно переробити візки трамваю під ширину карпатської вузькоколійки? Я це веду до того, що існує багато міжнародних проектів, які надають фінансову підтримку активним громадам з чіткими проектами. Та ж сама Вінниця отримала швейцарські трамваї не просто безкоштовно - була ще й оплачена їх доставка та безкоштовно надано велику кількість запчастин. При всьому неоднозначному ставленні українців до Гройсмана у Вінниці у нього дуже велика підтримка виборців так як саме він зумів прописати чітку стратегію розвитку нашої громади, де на першому місці було саме вирішення транспортних проблем і - заручившись фінансовою підтримкою міжнародних організацій - на сьогодні маємо таку ситуацію: в той час, як у більшості міст не можуть розірвати коло зношений транспорт→ значні капіталовкладення на його підтримку в робочому стані →збитковість підприємства→ відсутність коштів на оновлення - у Вінниці маємо іншу ситуацію: подаровані нам трамваї дали змогу заощадити значні кошти, які в сумі з прибутком від експлуатації великомістких трамваїв дали змогу провести КВР усіх тролейбусів, а чудові фінансові показники підприємства ВТК дозволили взяти у кредит 30 нових автобусів та 40 тролейбусів. (До того ж сам транспорт постійно розвивається: рік тому закільцювали Барське Шосе і Вишеньку, 3 дні тому запустили новий маршрут 3 Вишенька - Електромережа).Що заважає карпатським активістам, які там дійсно є і які вкладають великі сили у підтримку існування вузькоколійки, вийти з чіткою програмою розвитку на міжнародні організації і отримати в дарунок кілька трамваїв в нормальному стані? Тим більше, що закордоном часто теж в цьому зацікавлені, так як їм дешевше подарувати ці трамваї і відвезти їх, ніж утилізовувати. Зрозуміло, що самі вони не шукатимуть, але, думаю, з великою радістю підуть на співпрацю із нашими активістами. Адже існують причепні безмоторні вагони, за наявності яких, напевно, можна вирішити проблему, чим їх тягти. Головне, що для пасажирів будуть комфортні умови.
« Last Edit: 22.12.15 , 13:12 by bond » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1056


View Profile
« Reply #71 on: 22.12.15 , 11:12 »
Share Reply with quote

Самое главное, что бы они соответвовали ж/д-ным требованиям всяким.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #72 on: 22.12.15 , 14:12 »
Share Reply with quote

Самое главное, что бы они соответвовали ж/д-ным требованиям всяким.
Якщо націлитись на пошук відпрацьованих Tram-Train у Європі,
то питання відповідності відпаде само по собі - там це питання вирішено,
правда, щодо колії 1435 і європейських норм... але це багато чого вже вирішує.

Гугляніть Tram-Train (в т.ч. Вікі на різних мовах - про різні країни) - рішення досить популярне.

А наскільки фінансово затратно переробити візки трамваю під ширину карпатської вузькоколійки?
Я вже не знаю чи може переназвати тему, чи відкрити нову,
бо в першу чергу переслідую вирішення питання вибору рухомого складу для
транскордонного переїзду з Рахова до Вишівської Долини.
Щодо трамваїв 750/760мм - трохи "повікіпедив" і бачу, що в Європі були такі
але максимум дотримались до 50-60х років минулого століття,
тому навряд чи це буде актуальним.

Що заважає карпатським активістам, які там дійсно є і які вкладають великі сили у підтримку існування вузькоколійки, вийти з чіткою програмою розвитку на міжнародні організації і отримати в дарунок кілька трамваїв в нормальному стані? Тим більше, що закордоном часто теж в цьому зацікавлені, так як їм дешевше подарувати ці трамваї і відвезти їх, ніж утилізовувати. Зрозуміло, що самі вони не шукатимуть, але, думаю, з великою радістю підуть на співпрацю із нашими активістами. Адже існують причепні безмоторні вагони, за наявності яких, напевно, можна вирішити проблему, чим їх тягти. Головне, що для пасажирів будуть комфортні умови.
З РС для 750/760 в Європі трохи простіше - вони ще є, але чи віддадуть їх,
бо там вони теж виконують роль місцевих атракцій, і тамтешні шанувальники
вузькоколійок самі мають такі ж проблеми - як утримати/здобути РС.

До прикладу, "Їндржихоградецька місцева залізниця" (ЇГМЗ) у Чехії зробила собі Наутілус (гуглити Nautilus JHMD).
Десь, я вже про це згадував у темі фантомної колії.

Повернусь до питання адаптації до чинних норм.
В Чехії це питання вирішили по іншому - адаптували чинні норми до ситуації,
що виникла: на 9 сек відео "Але малі вагони вважають швидкісними трамваями
і метро, що скомпліковало залізничарську працю і вони змушені
були нашвидкоруч виправити приписи аби аби машини взагалі могли їздити
.

Кмітливість європейських залізничних адміністраторів мене приємно вражає

Світ новітніх технологій вимагає підлаштування приписів до вимог сучасності,
а не підлаштування технологій під вицвілі від часу анахронічні нормативи.
Коли це розуміння прийде до наших чиновників - не відомо.

Ще донедавна у документації, що стосувалась митної справи було написано:
"на магнітних носіях" і формально можна було знущатися з митників,
подаючи їм декларації на магнітних носіях (бо це закріплено законом право
декларанта)... бо в їхніх ПК немає урухомників для FD (FDD).
Всі ці парадокси від того, що приписи не завжди встигають за технічною
еволюцією, і добре чинять ті, хто адаптує ці приписи, а не навпаки.
« Last Edit: 22.12.15 , 15:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #73 on: 22.12.15 , 15:12 »
Share Reply with quote

п.м. В нас ще й шпали доведеться міняти, бо з такою швидкістю як на ЇГМЗ в нас точно не поїде.
Logged
bond
Active user

Posts: 1436


View Profile
« Reply #74 on: 22.12.15 , 15:12 »
Share Reply with quote

Саме зараз на дитячому каналі Карусель йде сюжет про джд, показували малу московську залізницю шириною 750, між станціями Піонерська і Юність курсує три новенькі вагончики з сидячими місцями 2+1 і новеньким локомотивчиком. На вигляд - надзвичайно гарні!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #75 on: 22.12.15 , 19:12 »
Share Reply with quote

Пропоную зосередитись на трамваї, який може ходити звичайною колією.
Маємо добрий український приклад - трамвай села Молочного.



Колія там хоч і не 1520 а 1000 мм, проте, все інше - винятково залізничне,
в т.ч. елементи контактної мережі.
Тобто, прецедент вже є і пробивати УЗ з такою ідеєю буде легше.
Як не як, а 26 років безаварійної експлуатації - добрий аргумент.

А тепер пропоную розглянути дизельно-електричні моделі трамваїв
(загугліть diesel tram-trains а також disel Light Rail).
Наприклад, канадський O-Train з Оттави/Онтаріо.
...
відтак, із цього всього потрібно вибрати найстарші - претенденти на випрошування,
як і пропонував Bond.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1056


View Profile
« Reply #76 on: 22.12.15 , 20:12 »
Share Reply with quote

А тепер пропоную розглянути дизельно-електричні моделі трамваїв
(загугліть diesel tram-trains а також disel Light Rail).
Наприклад, канадський O-Train з Оттави/Онтаріо.
...
відтак, із цього всього потрібно вибрати найстарші - претенденти на випрошування,
як і пропонував Bond.
O-train - то звичайний европейський приміський дизель. В трамваї його записали лише тому, що ще донедавна в Північній Америці будь-який пас. потяг був забов'язаний бути брутальною і тяжкою труною на колесах, щоб відповідати вимогам по незминайомості, ніякі новомодні европейські системи, при яких потяг зминається в правильних місцях, і тим рятує пасажирів просто не були передбачені місцевими нормами.
« Last Edit: 22.12.15 , 21:12 by XAN_ » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #77 on: 22.12.15 , 20:12 »
Share Reply with quote

Згода, O-train - помилка - поспіхом не встиг розібратись.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #78 on: 22.12.15 , 21:12 »
Share Reply with quote

З цими дзель-трамваями єдина "біда" - вони ще не встигли так зістарітись
аби хтось захотів їх так легко позбутися.

Є купа моделей дизель-трамваїв ... і навіть з туалетами.

На тему гібридного РС у США видана книга Hybrid Rail Vehicles (104 стор.)
з викладенням електричних трактів для деяких моделей (в т.ч. з механічними акумуляторами / гіроскопами).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2602


View Profile
« Reply #79 on: 24.12.15 , 12:12 »
Share Reply with quote

Ось де можна шукати уживані трамваї.
« Last Edit: 24.12.15 , 13:12 by Iwan » Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.121 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 23.12.15 , 17:12