Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 30589 times)
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #80 on: 24.12.15 , 13:12 »
Share Reply with quote

В Україні є чудовий виробник трамваїв - "Татра-Юг",

який має більш-менш подібну модель К-1М6



яку можна пристосувати до суміщеної електро-дизельної тяги (це питання попередньо вже погоджено).

Залишається написати проект і здобути євро-грант на україно-румунський трамвай,
який курсуватиме за маршрутом Рахів - Вишівська Долина - Сигіт - Тересва - Королево.
Logged
I L
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #81 on: 24.12.15 , 13:12 »
Share Reply with quote

Татра-Юг -- производитель морально устаревшего барахла, а К1М6, который они обещали показать осенью, видимо, так и остался в рендере.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #82 on: 24.12.15 , 14:12 »
Share Reply with quote

Для початку там швидкість буде до 20 км/год (а реально - 10-15).
Це, насамперед, - туристична атракція, тому повинно бути мінімум наворотів.

В чому саме полягає "застаріле барахло"?
Можливо, для якихось інших застосувань потрібно щось технологічніше,
але для Рахова цього повинно цілком вистачити.
Logged
I L
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #83 on: 24.12.15 , 17:12 »
Share Reply with quote

В чому саме полягає "застаріле барахло"?

Трамваи по космической цене
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #84 on: 27.12.15 , 22:12 »
Share Reply with quote

"Мінімалка" на базі Електрона з умовною назвою RB1B18 виглядатиме якось так:



Електрон має досвід виготовлення електротранспорту з автономним ходом на АБ.
Низькопідлоговість тут не вимагається - вона краде простір.
3-4 сходинки за аналогією до маршруток не повинні завадити атракції.

п.м. Звісно, не завадило б:
- розсунути колісну базу;
- перекомпонувати місця віконних стовпців (розмістити "між спинками").
Все інше - дуже нагадує модель класу 139xxx з першої сторінки цієї теми.
« Last Edit: 27.12.15 , 23:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #85 on: 28.12.15 , 00:12 »
Share Reply with quote

Більш поміркована модель на базі Електрона - RB1X26



Принаймні, вже не цілуватиме мордою рейки )))

26 сидячих місць - це вже привабливіше ніж 18.

п.м. Кількість сидячих місць можна збільшити на 7 (до 33)
завдяки використанню додаткових складних сидінь.
В такому разі (при задіяних 33 сидячих місцях)
використання стоячих місць не передбачено.

Таким чином, трамвай-електричка може перевозити групу туристів до 33 осіб.
При вартості екскурсійного трансферу з Рахова до Центру Європи і зворотно ~99грн,
виручка від одного рейсу на 30 км становитиме 3267грн.

При виконанні 4х рейсів у день каса буде близько 13 тис. грн...
і це все на електричній тязі (дизель може бути на резерві).

За рік - близько 4,5 млн. грн.

За умови продовження маршруту до Вишівської Долини
можна сміливо брати по 199грн - воно того варте.
« Last Edit: 28.12.15 , 00:12 by Iwan » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7352


View Profile
« Reply #86 on: 28.12.15 , 06:12 »
Share Reply with quote

У Электрона еще и обычного трамвая на широкую колею нету, а Вы уже какую-то фантасмагорию предлагаете :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #87 on: 28.12.15 , 09:12 »
Share Reply with quote

У Электрона еще и обычного трамвая на широкую колею нету, а Вы уже какую-то фантасмагорию предлагаете :)
А для Києва Електрон що продав?

Трамвайні 1524 легко адаптуються до залізничних 1520.
Заодно обточать поверхню кочення під рекомендований шаблон залізниці.

Попередньо вони не відмовляються навіть від наявності дизеля - це їх не відлякує.
За кошти покупця вони готові на будь-який доречний мікс.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7352


View Profile
« Reply #88 on: 28.12.15 , 09:12 »
Share Reply with quote

А для Києва Електрон що продав?
От коли він поїде в постійній експлуатації, тоді і можна буде казати, що "Електрон" зробив трамвай широкої колії. Крім того не забувайте, що електрична частина трамваю ніяк не розрахована на роботу з напругою 3 кВ, і тим більше на 25 кВ змінного струму. А це ще теж добрий кусок роботи.
« Last Edit: 28.12.15 , 09:12 by ЛиС » Logged
bond
Active user

Posts: 1459


View Profile
« Reply #89 on: 28.12.15 , 09:12 »
Share Reply with quote

На мою думку, потрібно підшукувати якийсь екологічний варіант рухомого складу (на акумуляторах) - під нього найбільший шанс отримати грант! В Європі в екологію вкладають шалені кошти - це ж лише у нас хата скраю, а от вони добре розуміють, що ми на одній планеті і несем спільну відповідальність за збереження довкілля. Тому і часто виступають спонсорами різних екопроектів і у нас. Розуміючи, яка тут  корупція і куди підуть їх кошти, вони стараються співпрацювати напряму з громадами, на умовах співфінансування, іноді за чисто символічної частки місцевих громад. Так регулярно чую про такі проекти у нас на Вінничині: то по селі світлодіодні ліхтарі на сонячних батареях встановлять, то школу чи лікарню переведуть на енергію сонця, вітру чи Землі. Навіть у Вінниці є проект утеплення багатоповерхівок за співфінансування швейцарців.
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.124 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 26.12.15 , 14:12