Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 08:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 33477 times)
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #90 on: 28.12.15 , 11:12 »
Share Reply with quote

А для Києва Електрон що продав?
От коли він поїде в постійній експлуатації, тоді і можна буде казати, що "Електрон" зробив трамвай широкої колії. Крім того не забувайте, що електрична частина трамваю ніяк не розрахована на роботу з напругою 3 кВ, і тим більше на 25 кВ змінного струму. А це ще теж добрий кусок роботи.
1. ДПКр2 теж проходив випробування... це неминучий етап перед введенням в експлуатацію.
Всі нові моделі проходять цей шлях. Тому, це все питання часу.
2. Дві сторінки до переду я вже про це згадував:
...
На тему гібридного РС у США видана книга Hybrid Rail Vehicles (104 стор.)
з викладенням електричних трактів для деяких моделей (в т.ч. з механічними акумуляторами / гіроскопами).
Там це питання досить добре висвітлено: внутрішня шина залишається 600/750 вольтова (як у звичайних трамваїв),
а для приймання енергії із контаткної мережі залізниці 3kVDC/25kVAC використовують додаткові конвертори.
КВБЗ теж декларує, що на ДПКр2 можна встановити такі конвертери... але для початку вистачатиме напруги 600VDC
у пунктах обороту/депо. Прочитайте про електронівські електробуси - в них це питання вже опрацьовано:
зарядився - поїхав - зарядився - поїхав ... і т.д.

На мою думку, потрібно підшукувати якийсь екологічний варіант рухомого складу (на акумуляторах) - під нього найбільший шанс отримати грант!
В Європі в екологію вкладають шалені кошти - це ж лише у нас хата скраю, а от вони добре розуміють, що ми на одній планеті і несем спільну
відповідальність за збереження довкілля. Тому і часто виступають спонсорами різних екопроектів і у нас.
Такий задум був від початку... потім мав сумніви, чи це ефективно/доречно (з акумуляторами)
але зрозумів, що так: акумулятори/суперконденсатор і малий дизель про всяк випадок.

Електрон декларує можливість монтування додаткових батарей:
Quote
Трамвай може рухатися без контактної мережі:
- до 1 км зі швидкістю 5 км/год, використовуючи заряд штатних акумуляторних батарей;
- до 10 км зі швидкістю 20 км/год. за рахунок додаткових акумуляторних батарей, що можуть встановлюватися на замовлення
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #91 on: 28.12.15 , 11:12 »
Share Reply with quote

Ось чергова гіпотетична модель RB1XB35 (пантографами можна знехтувати - це на пізніше):

Місць для сидіння - 35
Можливість перевезення велосипедів - 8..12..15 велосипедів
(замість 12..15 бокових складних місць)
Орієнтовна довжина (по корпусу) - 12,6 м



Складні місця за спиною у водія використовуються в останню чергу, коли всі інші вже зайняті.
Поперечні місця - складні (всі або крім середньої секції на 3 місця).

Заодно вирішилось питання із візками - стандартні з базою 1,9м.

п.м. Сидіння за спиною у водія можна втопити глибше, щоб не перешкоджали біля виходу.
Стовпці віконних рам перекомпонувати, щоб вони були у зоні стику спинок сидінь "з різних купе".
Тобто, замість 1 + 1 + 1 + 1 вікна повинно бути 1/2 + 1 + 1 + 1 + 1/2 (так інтер'єр буде значно естетичнішим).
« Last Edit: 28.12.15 , 12:12 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #92 on: 28.12.15 , 12:12 »
Share Reply with quote

На мою думку, потрібно підшукувати якийсь екологічний варіант рухомого складу (на акумуляторах) - під нього найбільший шанс отримати грант!
100% Or fuel cells.
Ideally a new regional express train should serve Lviv - VV at least twice per day.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #93 on: 28.12.15 , 12:12 »
Share Reply with quote

На мою думку, потрібно підшукувати якийсь екологічний варіант рухомого складу (на акумуляторах) - під нього найбільший шанс отримати грант!
100% Or fuel cells.
Ideally a new regional express train should serve Lviv - VV at least twice per day.
Если fuel cells, то это вообще будет современный Railbus.

А как сам концепт RB1XB35 с внутренним интерьером ?

Lviv - VV - очень сложно в таком виде (отсутствует туалет) -
этот концепт только для локальных перевозок.

Туалет оправдан для более вместимых конструкций.
Например, конструкция от PPM:



или трехсекционная - еще лучше будет.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7502


View Profile
« Reply #94 on: 28.12.15 , 12:12 »
Share Reply with quote

1. ДПКр2 теж проходив випробування... це неминучий етап перед введенням в експлуатацію.
Справа в тому, що у Електрона немає досвіду будування трамваїв широкої колії, а у КВСЗ він достатньо великий. В звязку з цим у них зараз купа проблем.
2. Дві сторінки до переду я вже про це згадував:
Справа не лише в елементах контактної мережі, а і в самих електричних машинах, розрахованих на таку напругу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #95 on: 28.12.15 , 13:12 »
Share Reply with quote

1. Згода - досвіду обмаль. Але КВБЗ теж колись починав з нуля (без досвіду).
Я і на КВБЗ зашлю інфу - нехай розглянуть.

2. З 3kVDC ще більш-менш терпимо, а от із 25kVAC - все значно складніше і габаритніше...
але для початку це все ігноруємо - буде акумуляторно-дизельний трамвай
з можливістю підзаряджання у депо та у пунктах обороту від 600VDC.
Далі час покаже... тим паче, що головне застосування - на малодіяльних ділянках,
які не мають контактної мережі. Тому ці всі конвертори відкладемо "на пізніше".
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2901


View Profile
« Reply #96 on: 31.12.15 , 03:12 »
Share Reply with quote

Обнаружил тут у Болашенко на сайте грузинскую двухвагонную (!) электричку.
Утверждается, что это якобы украинская переделка из ЭР2 по заказу грузин.

Logged
opex
Active user

Posts: 11231


View Profile
« Reply #97 on: 31.12.15 , 03:12 »
Share Reply with quote

А по моему это они сами на тбилисском электровозном сделали.
Logged
tim
Active user

Posts: 6973


View Profile
« Reply #98 on: 31.12.15 , 06:12 »
Share Reply with quote

У грузин и СР3 в один вагон, помнится, где-то каталась...
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2901


View Profile
« Reply #99 on: 31.12.15 , 13:12 »
Share Reply with quote

А по моему это они сами на тбилисском электровозном сделали.
Ну он что-то там писал про таблички на украинском про ремонт внутри.
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 29.12.15 , 13:12