Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.18 , 19:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]
Reply | Print
Author Topic: Маломісні рейкові автобуси на просторах УЗ: доцільність та перспектива  (Read 42168 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6813


View Profile
« Reply #190 on: 23.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Я думаю, що Татра-Юг може щось цікаве запропонувати на базі трамвайного вагону. Бо цих Часів Ярських рут тільки на залізниці не вистачало.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #191 on: 23.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Я думаю, що Татра-Юг може щось цікаве запропонувати на базі трамвайного вагону. Бо цих Часів Ярських рут тільки на залізниці не вистачало.
З Татра-Югом мав розмову кілька років тому... як і з Електроном, але щось то все таке якесь гниле болото... так наче мені воно найбільше потрібно. Мого громадсько-активістського запалу тоді не вистачило на якусь повноцінну співпрацю.
До речі, трамвайовиробники можуть почати з проекту трамопоїзда (наприклад, для маршруту Троєщина-Святошино чи Київ-Пас - а.п. Бориспіль)...

Я до того, що причетні можуть не зрозуміти жарту. Звичайно на ряду напрямів це краще ніж ЧМЕ3 чи Машка, але тоді вже краще РА. Бо крім Вишівської долини з обмеженною швидкісттю руху не знаю куди ще можна приткнути таке. А взагалі є десь серійне виробництво такого типу рухомого складу?
Та... причетні взагалі лінуються читати ці теми, але коли прочитають, то з моїх попередніх дописів достатньо добре зрозуміло, що я підтримую такий розвиток подій.
Тут вже треба як боксерів ділити на вагові категорії: Легкий та Надлегкий (чи на більше).
Ті надлегкі (часовоярські) саме для Рахів-В-Д. Можливо ще десь є такі закутки... в першу чергу міжнародні: Вадул-Сірет - Сучава... там де є потреба в малих обсягах перевезень.
))) можливо, невдовзі до РФ такий курсуватиме, зараз важко щось передбачувати далеко на перед. Знайду свою статтю в журналі з далекого 2007 року, де ще тоді вказував на необхідність диверсифікації комплектації (для бойових ракет) з РФ, бо ракети можуть летіти в інший напрямок. Тоді мені телефонували із запитанням "як Ви таке можете писати?"... зараз згадують і мовчать.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #192 on: 23.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

.
« Last Edit: 01.02.18 , 16:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #193 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

Львівська залізниця зацікавлена у співпраці задля збереження та розвитку Боржавської вузькоколійки
Що їм заважає замість громіздкого локомотива запустити туди кілька легкомоторних дрезин, як на CFF Viseu? ... і "не скігліті" про мільйонні збитки. В Румунії на цьому мають добрі доходи. На Приборжавській з-ці (на відміну від Рахів-ВД) навіть готові віддати на баланс Закарпатської ОДА... а ті не хочуть брати. Колумбійці, до прикладу, проблем з цього не роблять:
https://youtu.be/Y38l75jKbMM?t=720
https://youtu.be/_TxLy6wh0gM?t=165
https://youtu.be/_TxLy6wh0gM?t=95
деревини там не бракує, тож нехай роблять собі мотолавки і ... вперед.

Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8389


View Profile
« Reply #194 on: 28.11.17 , 23:11 »
Share Reply with quote

До речі, трамвайовиробники можуть почати з проекту трамопоїзда (наприклад, для маршруту Троєщина-Святошино чи Київ-Пас - а.п. Бориспіль)...
Це Вам до Сагайдака треба, він відсипе своєї трави :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #195 on: 25.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Дискусія про "Рахівські велодрезини" вийшла на публіку. Знайшлися волонтери для публічної сторони проекту на ФБ. Долучайтеся, будь ласка. Долучайте своїх друзів.
Румунських колег також запросив.
« Last Edit: 25.02.18 , 22:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #196 on: 02.03.18 , 20:03 »
Share Reply with quote

Якось не звернув увагу на одну пікантну деталь:
як саморобна дрезина "Пшемислянка" їздила УЗ-коліями до Нижанкович без українського сертифікату відповідності? Як їм це вдалося?
Це може слугувати добрим прецедентом для "Рахівських велодрезин".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #197 on: 14.03.18 , 20:03 »
Share Reply with quote

Каталонська велодрезинна атракція EcoRail

    

Відео на 3,5хв

Ціни досить демократичні. Їх сайт: http://www.ecorail.cat
« Last Edit: 14.03.18 , 20:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #198 on: 16.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Румунські чіклодрезіни (Ciclodrezina також Velodrezina) на 7-кілометровій ділянці Корнацель - Хосман вузькоколійної лінії Сібіу - Аґніта
відео
велодрезинна сторінка на сайті вузькоколійки



 

Супутні відео:

Дні паровоза в Корнацелі

Флешмоб на підтримку ВК Сібіу - Аґніта

Румунські волонтери відновлюють ВК

Кінохроніка ВК Сібіу - Аґніта
Logged
Tags: railbus railcar 
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.111 seconds with 20 queries.