Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.21 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пасажирське сполучення на лінії Павлоград - Красноармійськ

Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Author Topic: Пасажирське сполучення на лінії Павлоград - Красноармійськ  (Read 10660 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11131


View Profile
« on: 14.11.15 , 00:11 »
Share Reply with quote

З 7 вересня 2015 року щоденно, окрім вихідних та святкових днів призначено службовий поїзд №901/902 Синельникове-1 - роз"їзд №5, складом з 1 ЦМВ ЛВД-1 та локомотиву ВЛ8 депо Синельникове. Потім йому змінили номер на №8801/8802, але суть від того не змінилася - звичайним пасажирам цим потягом користуватися не можна, навіть попри те, що на ділянці Павлоград - Слов"янка курсує лише 1 пара приміського потягу лише двічи на тиждень та ще й у нічний час. На ділянці Слов"янка - роз"їзд №5 взагалі немає пасажирскього сполучення.
В управлінні Придніпровської залізниці факт курсування данного потягу не приховують, але дозволяти продаж квитків на нього вони категорично проти, навіть не вказують причину відмови - просто пишуть, що проїзд можливий лише за наявності службового посвідчення та річного квитка форми №4. На будь які питання та пропозиції з цього приводу клеють з себе дурня та на пряме запитання щодо можливості перевезення пасажирів даним потягом відповідають, що (ясєн пєнь) квитки на нього звичайним пасажирам не продають, та проїзд людей, які не є залізничниками категорично неможливий.

При цьому начальник служби приміських пасажирських перевезень Придніпровської залізниці Черепанов І.С. прямим текстом запевняє, що просто на даний службовий потяг квитки не оформлюються, відновити курсування приміського потягу №6152/6153 Дніпропетровськ - Брагинівка  недоцільно, через низький пасажиропотік, і відверто пропонує користуватися автотранспортом.

Завтра заряджу фотоаппарат та опублікую копії листів. 
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #1 on: 14.11.15 , 00:11 »
Share Reply with quote

Черговий маразм. Той роз'їзд №5 - наче якесь зачароване місце.
Logged
Ingvard
Active user

Posts: 294


View Profile
« Reply #2 on: 14.11.15 , 10:11 »
Share Reply with quote

Как ни странно, приму сторону чиновника.

Линия для пригорода отвратительна. Места для остановок находятся на самых окраинах сёл, куда добираться дольше, чем сесть на любой проходящий через село автобус.

Единственная остановка, которая может себя хоть как-то оправдать - это Николаевка. И то, при условии грамотно организованного подвоза из Першотравенска.

А автобусы ходят, и правда, очень часто. И я бы не сказал, что и они заполнены на 100%. Разве что по пятницам из Днепропетровска/Павлограда и по воскресеньям/утром понедельника в обратную сторону
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11131


View Profile
« Reply #3 on: 14.11.15 , 10:11 »
Share Reply with quote

Как ни странно, приму сторону чиновника.
Я бы тоже ее принял если бы он предложил получение денежной компенсации на разницу между автобусным и железнодорожным тарифом при предъявлении автобусного билета, а не просто ездить автобусом за свой счет.
Если бы предлагалось запустить отдельный поезд - одно дело, но если поезд уже есть, который возит рабочих, то что мешает возить им население. На Донецкой ж.д. в большинстве рабочих поездов в свое время проезд пассажиров по пригородным билетам был разрешен.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11131


View Profile
« Reply #4 on: 14.11.15 , 10:11 »
Share Reply with quote

Черговий маразм. Той роз'їзд №5 - наче якесь зачароване місце.
Мені також це трохи незрозуміло, навіть при організації потягу службового користування. Межа Придніпровської та Донецької залізниць розташована біля відгалудження від лінії Красноармійськ - Чаплине, тобто не далі 5 км від станції Красноармійськ. У той час, як від роз"їзду №5 до Красноармійська 22 км.
Як мені відомо, що витрати на курсування даного потягу віднесені за Павлоградською дистанцією колії (за її проханням цей потяг призначили для перевезення своїх працівників на робочі дільниці). Тому дуже цікаво, якщо колійники прямують до своєї крайньої точки обслуговування - межі з Донецькою залізницею, то вони потім йдуть пішки зі всіма інструментами, домкратами та шпалопідбійками по шпалах ще 10-15 км від роз"їзду №5? 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11131


View Profile
« Reply #5 on: 10.12.15 , 21:12 »
Share Reply with quote

Добил таки с третьей попытки -:)

http://s019.radikal.ru/i618/1512/45/4b68a2d0fad9.jpg

Теперь будем добиваться, чтобы информацию о назначении данного поезда и его расписание движения довести до потенциальных пассажиров.
Сейчас его расписания нет даже на официальном сайте Приднепровской железной дороги.     
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1736


View Profile
« Reply #6 on: 10.12.15 , 21:12 »
Share Reply with quote

Добил таки с третьей попытки -:)

http://s019.radikal.ru/i618/1512/45/4b68a2d0fad9.jpg

Теперь будем добиваться, чтобы информацию о назначении данного поезда и его расписание движения довести до потенциальных пассажиров.
Сейчас его расписания нет даже на официальном сайте Приднепровской железной дороги.     
Поздравляю с успехом!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11131


View Profile
« Reply #7 on: 10.12.15 , 21:12 »
Share Reply with quote

Спасибо, Иван!

Сейчас готовлю обращение к пресс-службе Приднепровской ж.д. с просьбой хотя бы на основной странице официального сайта разместить новость о назначении для пассажиров условно нового поезда и разместить его расписание в соответствующем разделе сайта. 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6349


View Profile
« Reply #8 on: 11.12.15 , 00:12 »
Share Reply with quote

Поздравляю! А какой у него хоть график?
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #9 on: 11.12.15 , 00:12 »
Share Reply with quote

Приєднуюсь до привітань!
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 15.11.15 , 19:11