Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения пригородных поездов УЗ на 2015-2016 г.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 40
Print
Author Topic: График движения пригородных поездов УЗ на 2015-2016 г.  (Read 75940 times)
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #100 on: 27.02.16 , 10:02 »
Share

Підозрюю, що при спільному обороті бригаду будуть змінювати в Овручі. Там зміна напрямку, а отже і зупинка довша. Коростенська бригада приїде в Овруч в якості пасажира, та бригада яка приїхала з Вінниці, поїде назад на Коростень в якості пасажира.
« Last Edit: 27.02.16 , 10:02 by K-91 » Logged
bond
Active user

Posts: 1466


View Profile
« Reply #101 on: 27.02.16 , 10:02 »
Share

Сумніваюсь: там не настільки напружений графік, аби в такому випадку не посунути возляківський ще на + 5 хвилин для нормальної зміни бригад. Тому, швидше за все, вінницький і возляковський просто узгоджені по часу, але виконуються різними складами.
Logged
opex
Active user

Posts: 11203


View Profile
« Reply #102 on: 27.02.16 , 13:02 »
Share

І якщо я не плутаю то і в Коростені зміна напрямку при русі дизеля з Житомира на Овруч.
Logged
RVR
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #103 on: 27.02.16 , 14:02 »
Share

Возляковский дизель шестивагонный, винницкий трёхвагонный.
Logged
bond
Active user

Posts: 1466


View Profile
« Reply #104 on: 27.02.16 , 21:02 »
Share

І якщо я не плутаю то і в Коростені зміна напрямку при русі дизеля з Житомира на Овруч.
Так, там дійсно зміна напрямку. Хоча в даному випадку це ролі не грає, так як за службовим розкладом Вінниця - Коростень - Песа, а Песа Вінниця - Хмельницький  (насправді там вже близько року лише ДР катається) міняє напрямок по Варшиці за ті ж 5 хвилин.
Logged
RVR
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #105 on: 27.02.16 , 21:02 »
Share

Винница-Коростень трёхвагонный ДР1А.
Коростень-Возляково шестивагонный ДР1А.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #106 on: 02.03.16 , 13:03 »
Share

Електропоїзд Львів-Мостиська - найбільш неадекватний вид транспорту, який можна тільки придумати.
подали на посадку за 4 хвилини.
Роз'їзні касирки один раз пробіглися після Львова, потім ще раз після Судової Вишні.
Спілкувалися  з гіперувічливістю, показово гіпертрофованою львівською вимовою. Голоси в обох як у писклявих мишей.
Пенсіонерок, які не взяли пенсійні, просили дати по 1-2 грн.
На кожній зупинці гурт баб здійснював репетицію, як швидко виходити з поїзда і бігти на маршрутку. Помічник машиніста терпляче чекав, поки вони це завершать. Регулярно виходив в салон та розказував свої враження від їхніх успіхів і балакав за життя.
На якійсь зупинці половина з цих баб виходила, і він говорив у гучномовець,,скільки там стоїть маршруток
Унітаз в туалеті взагалі не закріплений, коли натискає на педаль він ледь не заввлюється.  Звісно, жодних попереджень про це немає.
« Last Edit: 02.03.16 , 13:03 by olvit1 » Logged
ПЧ
Active user

Posts: 372


View Profile
« Reply #107 on: 06.03.16 , 20:03 »
Share

С чем связана остановка 4 минуты для всех пригородных поездов Казачья Лопань -- Харьков по станции Дергачи?
Logged
maksimka
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #108 on: 07.03.16 , 00:03 »
Share

С тем, что в РПЧ-1 для того, чтоб спихнуть всю ответственность на локомотивную бригаду придумали осмотр токоприёмников помощником машиниста (который всё-равно там ничего не увидит с платформы), такая же стоянка 4 минуты по Лозовеньке в чётную сторону... Скорые, пожарные стоят на переезде по 10 минут (4 минуты+ подкрадываемся/отправляемся 20 км/час)- пофиг... Причём эти дэбилы ещё и искаверкали график до охренения- от Харькова до Дергачей едешь 25-40 км/час- и раньше графика приезжаешь (12 км-30 минут, при том, что после выезда с тупика минимальное ограничение 70 км/час по Сев.посту), вообще у  графистов на ЮЖД по ходу с математикой туговато- тянешься 3-4 перегона, потом прёшь как угарелый. Мерефа- Харьков, к примеру- всю жизнь 40 минут ездили, при желании раньше приезжали, теперь 50 минут... Выбачаюсь, эмоции
Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #109 on: 12.03.16 , 21:03 »
Share

Панове, а чи є шанси з нового графіку добитися прямого дизеля Тернопіль-Шепетівка, з огляду на те, що і Тернопіль-Ланівці, і Ланівці-Шепетівка виконує тернопільський ДР1А. Та й відстань від Тернополя до Шепетівки аж ніяк не космічна.
« Last Edit: 12.03.16 , 22:03 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 40
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 07.03.16 , 04:03