Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      График движения пригородных поездов УЗ на 2015-2016 г.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 40
Print
Author Topic: График движения пригородных поездов УЗ на 2015-2016 г.  (Read 75939 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1004


View Profile
« Reply #70 on: 24.01.16 , 22:01 »
Share

А на пільговиків в міських маршрутках і по залізниці закладено хуль.
В Чернігові по залізниці практично те ж саме - 430 тис. на рік кинули, так - щоб не повний 0. З-поміж електрички і тролейбуса обрали другий. От тому й запитував. Тепер навіть не хочеться уявляти, скільки приміське за таких справ ще проживе в сучасному вигляді.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #71 on: 05.02.16 , 14:02 »
Share

Щойно з Валерієм відстрілялись на фастівській робочій групі в Південно-Західній. Зустріч пройшла в теплій дружелюбній атмосфері, за пільговиків не розмовляли. Приємно було побачити старих добрих знайомих з приміської служби та графістів.

З позитиву відзначу можливість повернення ранкового відправлення в 07:28 нашій рідній прискореній електричці 6084. По п’ятницях може додадуть один приміський рейс якого не було, шляхом рознесення ниток приміської і 819-го ригоанала.

Нитку Чорномирдця вони вже до нашої зустрічі встигли розпиляти й похоронити. Дуже дохрена ріжучих маршрутів проклали вранці, які заважають завести електричку. Причому вся ця ху*ня (223-й, 191-й) разового призначення. Вони клянуться що будуть активно їх призначати. Кажуть, згори спустили рекомендацію закладати не більше трьох годин перестою поїзда в пункті обороту. Тепер можна буде сміливо фломастірувати Нічні Експреси по кільцях типу Київ – Новоолексіївка, Новоолексіївка – Ворохта, Ворохта – Новоолексіївка, Новоолексіївка – Київ і т.п. Досягнуто принципової згоди дотягнути літні допи до Бєлгорода-Дністровського.

А от за свій тепловозний Хмільник-Старкон і за жмеринських провідників вони рішуче налаштовані стоять до конца.

Ну і тонко натякнули позицію зверху: поки буде живе протипотокове одоробло 747/748, хер вам, а не причіпну тернопільську групу до раховоза.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #72 on: 05.02.16 , 15:02 »
Share

А що там по гайворонському дизелю? Чи обговорювалася на робочій групі можливість переведення гайворонського дизеля на шоденне курсування і обслуговуванння коростенським ДР1А?

Якщо по всім напрямкам тупо відмазки про обороти (як з Одеської, так і Південно-Західної), то схоже доведеться знов робити бланки, йти на третю платформу і збирати серед пасажирів підписи за щоденне курсування дизеля. Були чутки про те, що можуть додати третій рейс у середу, але натяків на це навіть у неофіційних джерелах я поки що не бачу.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #73 on: 05.02.16 , 15:02 »
Share

Одним дизелем там не обійтись, тому прошу називати речі своїми іменами.
По-перше, ТО в Вінниці не роблять. Найближче місця, де це можна зробити - аж в Гречанах. Таким чином, потрібен варіант типу "крім вівторка" або "крім середи"

По-друге, якщо відмінити засилку від Христинівки до Гайворона - полетять скарги, бо там теж хтось їздить.

По-третє, чи погодиться хоч один машиніст теліпатися годину із Жмеринки чи ще звідкись на електричці, щоб в Вінниці прийняти 15-годинну нічну зміну, а потім ще годину зі зміни. Це майже доба. А якщо людина засне на робочому місці? І чи дозволено це взагалі? Навіть голої їзди з Вінниці до Гайворона і назад = 12 год. 3 хв.

Чи є в Гайвороні приміщення для відпочинку? А якщо навіть і є, то в скільки прибуде поїзд після відпочинку бригади в Вінницю?  В десять? А кому він тоді треба?

А пасажири там є на щоденне курсування? Почне возити повітря і його грохнуть взагалі. Востаннє
« Last Edit: 05.02.16 , 15:02 by olvit1 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #74 on: 05.02.16 , 16:02 »
Share

На Робочій групі про цей дизель не говорили. Я не впевнений, що Південно-Західники мають якийсь вплив на його долю.

Але факт нашої безвідповідальності наочний. Ми досі не спромоглись організувати на дизельок інспекційну поїздку. У мене слів не залишилось, окрім Ганьба і Зрада, шановні Поїздовщики.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #75 on: 05.02.16 , 16:02 »
Share

Одним дизелем там не обійтись, тому прошу називати речі своїми іменами.
По-перше, ТО в Вінниці не роблять. Найближче місця, де це можна зробити - аж в Гречанах. Таким чином, потрібен варіант типу "крім вівторка" або "крім середи"

По-друге, якщо відмінити засилку від Христинівки до Гайворона - полетять скарги, бо там теж хтось їздить.

По-третє, чи погодиться хоч один машиніст теліпатися годину із Жмеринки чи ще звідкись на електричці, щоб в Вінниці прийняти 15-годинну нічну зміну, а потім ще годину зі зміни. Це майже доба. А якщо людина засне на робочому місці? І чи дозволено це взагалі? Навіть голої їзди з Вінниці до Гайворона і назад = 12 год. 3 хв.

Чи є в Гайвороні приміщення для відпочинку? А якщо навіть і є, то в скільки прибуде поїзд після відпочинку бригади в Вінницю?  В десять? А кому він тоді треба?

А пасажири там є на щоденне курсування? Почне возити повітря і його грохнуть взагалі. Востаннє
Засилочним рейсом там би активно їздили, якби цей дизель курсував по тим самим дням, що і Тясмин. А так, їздить від сили кілька чоловік, тим більше що по Христинівці він в обидва боки не узгоджений з черкаським 801/802. Який сенс у курсуванні цієї засилки (окрім чисто технічного), якщо з Христинівки він відправляється, не чекаючи 802, а з Гайворона прибуває не вранці перед відправленням дизеля на Черкаси, а вночі?
Робити ТО для ДР1А можна у Жмеринці. Про це багато раз уже говорилося на форумі. Хоча спочатку вистачить і спільного обороту з Вінниця-Коростень. У Гайвороні є будинок відпочинку для локомотивних бригад. Теоретично, якщо рейс Вінниця-Гайворон буде обслуговуватися жмеринськими, а не вінницькими бригадами, то бригада повинна приїхати до Вінниці за кілька годин до рейсу і відпочити. У Гайвороні відпочинок півтори години у відповідності до нормативу відпочинку для бригад приміських поїздів. По прибутті до Вінниці або зразу переїзд до Жмеринки, або відпочинок у Вінниці.
Я пропоную так: Вінниця 17.32-Гайворон 22.52
Гайворон 2.22-Вінниця 7.52. Здача о 23.15, явка о 1.10. Півтори години на відпочинок у Гайвороні.
Приймати гайворонський дизель одночасно з хмельницьким на третю платформу цілком реально, у Тернополі подібне практикують.
Пасажири неодмінно будуть, якщо адаптувати розклад до потреб маятникових мігрантів. Що ми і пропонуємо з Сергієм. Зараз розклад руху дизеля не лише не адаптований до потреб маятникових мігрантів, але й відсутня можливість оперативно регулювати составність у відповідності до пасажиропотоку, щоб наприклад по робочим дням було 3 вагони і 4 по піковим. Дуже рідко курсування Тясмина через Зятківці у напрямку Львова припадає на той день, коли дизель з Гайворона повертається в Христинівку.
« Last Edit: 05.02.16 , 16:02 by K-91 » Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #76 on: 05.02.16 , 17:02 »
Share

1) Від сили кілька чоловік - це скільки у числовому перерахунку?
2) На скільки людині повинно бути на роботу, щоб вона приїхала о 7.52?
3) І щось час ходу ви неправильно порахували. Там 6 годин, а не 5.

Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #77 on: 05.02.16 , 17:02 »
Share

.
« Last Edit: 05.02.16 , 17:02 by K-91 » Logged
K-91
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #78 on: 05.02.16 , 17:02 »
Share

На Робочій групі про цей дизель не говорили. Я не впевнений, що Південно-Західники мають якийсь вплив на його долю.

Але факт нашої безвідповідальності наочний. Ми досі не спромоглись організувати на дизельок інспекційну поїздку. У мене слів не залишилось, окрім Ганьба і Зрада, шановні Поїздовщики.
Коли думаєте його обкатувати? Вже ж давно його узгодили з прибуттям 6307 до Вінниці, яка до речі, майже завжди приходить без запізнень.
Справа в тому, що для щоденного курсування дизель-поїзда Вінниця-Гайворон доведеться вирішити питання про обслуговування маршруту ДР1А Південно-Західної залізниці. У Христинівці вільних дизель-поїздів нема, і максимум що там можна вижати це три-чотири дні на тиждень. І то не в суботу-неділю, коли він ще більше потрібен, а по робочим дням. Хоча я впевнений у тому, що у середу пасажирів на три вагони набереться.
До речі, спілкувався сьогодні з христинівським машиністом гайворонського дизеля. Каже, що на гарячу лінію Укрзалізниці почали масово надходити дзвінки, що буцімто полиці там відвалюються. Здається, ці дзвінки зроблені на прохання самого ж керівництва УЗ, щоб був привід його грохнути. Ми ж знаємо, що христинівські дизеля насправді в непоганому стані.

1) Від сили кілька чоловік - це скільки у числовому перерахунку?
2) На скільки людині повинно бути на роботу, щоб вона приїхала о 7.52?
3) І щось час ходу ви неправильно порахували. Там 6 годин, а не 5.
1. Одного разу точно знаю, що до Христинівки з Гайворона їхало двоє пасажирів у одному з вагонів, а решта вагонів були порожніми.
2. На 8.30-9.00
3. Шість годин це дуже вже розтягнутий графік. Наприклад, на Кароліну одного разу прибув аж на 7 хвилин раніше графіку. Навіть за такого стану колії можна їхати за 5,20 "вниз" і 5,30 "вгору"
« Last Edit: 05.02.16 , 17:02 by K-91 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5965


View Profile
« Reply #79 on: 05.02.16 , 17:02 »
Share

У Гайвороні відпочинок півтори години у відповідності до нормативу відпочинку для бригад приміських поїздів. По прибутті до Вінниці або зразу переїзд до Жмеринки, або відпочинок у Вінниці.
Я пропоную так: Вінниця 17.32-Гайворон 22.52
Гайворон 2.22-Вінниця 7.52. Здача о 23.15, явка о 1.10. Півтори години на відпочинок у Гайвороні.
Півтори години відпочинок після 7 годин роботи???? Щось зовсім незрозуміле. Відпочинок повинен бути не менше ніж половина часу попередньої зміни з моменту явки до моменту здачі. Тобто у данному випадку десь не менше 3,5 годин.

Приймати гайворонський дизель одночасно з хмельницьким на третю платформу цілком реально, у Тернополі подібне практикують.
А у Вінниці це можна робити? Тобто чи розділені ці колії на ділянки, які обмежені світлофорами для безпечного прийому двох поїздів і чи дозволяє це ТРА станції? Інакше це буде грубе порушення ПТЕ (прийом поїзда на зайняту колію).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 40
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 26.01.16 , 10:01