Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Author Topic: Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест  (Read 62732 times)
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #150 on: 28.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

Щодо самої "обслуги" вагонів, то можна:
43/44 - передати до Києва (і видовжити, наприклад, до Чернівців*),
143/144 + 141/142 - передати до ІФ (або розділити порівну між ІФ та Львовом),
Львову запропонувати щось інше.
* - у разі доцільності
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #151 on: 28.01.16 , 21:01 »
Share Reply with quote

... хоча, початково мова начебто йшла про узгоджену пересадку - не обов'язково
міняти візки вагонів УЗ.
Так в таком вагоне для УЗ как раз и будет вся выгода. И людям (платежеспособным) удобнее, не таскаться с вещами из поезда в поезд.
Logged
rost
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #152 on: 28.01.16 , 23:01 »
Share Reply with quote

Quote
Пропонуйте ще якусь розумну альтернативу
  Маршрутка або автобус Чернівці - Вадул Сирет. Якщо можливо, якось впихнути в систему УЗ. А транзитникам з Києва чи Львова, в Чернівцях пару годин  легше пересидіти чим в Вадул Сиреті.
  А то шкода, загнеться вагон, поки УЗ щось підтягне..
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3681


View Profile
« Reply #153 on: 29.01.16 , 00:01 »
Share Reply with quote

Наприклад,
Перемишль - В-С
Ковель - В-С
Ужгород - В-С
чи
витягнути 141/142 до В-С
Київ-Ковель-Львів-В-С

Жеесть )))
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3681


View Profile
« Reply #154 on: 29.01.16 , 00:01 »
Share Reply with quote

43/44 - передати до Києва (і видовжити, наприклад, до Чернівців*),
143/144 + 141/142 - передати до ІФ (або розділити порівну між ІФ та Львовом),

ЛВЧД у Франику пора грохать.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #155 on: 29.01.16 , 09:01 »
Share Reply with quote

Наприклад,
Перемишль - В-С
Ковель - В-С
Ужгород - В-С
чи
витягнути 141/142 до В-С
Київ-Ковель-Львів-В-С

Жеесть )))

...(не стверджую, що "це все ідеально"... чи "так повинно бути").

Кінцевий пункт основного складу може бути у Чернівцях, а от кілька вагонів може і
є сенс
* узгодити чи як підказують тут перекладати на колію 1435.

*- а може й немає (не маю часу на аналітику)

Не бачу нічого поганого у витягуванні 141/142 до Чернівців -
рокадність поїзда не повинна нікого лякати.
Пасажири з Києва виходитимуть на проміжних станціях, натомість сідатимуть нові
до Львова, ІФ та Чернівців. Як зараз із пунктів маршруту 141/142
Коростень, Сарни, Сокаль (крім Ковеля) дістатись до Чернівців?

Зараз по Львову він стоїть із 04:38 по 21:46 = 17:08 = 0,7 доби  (!)

Інша річ - що зі Львова він потрапить прямо на нитку 136 Одеса-Чернівці...
який взимку курсує через день...
У зворотному напрямку - теж все Ок:
нитка 136 на Одесу узгоджена із відправленням 141 на Київ.

Можна зараз в плані експерименту через день (коли не ходить 136)
видовжувати 141/142 на Чернівці накатаною ниткою 135/136.

Якби ти був депутатом Сокальської районної ради, то тобі б це сподобалось )))

Водночас, це дозволить змінити маршрут 667/668 на Тернопіль...
...
За браком часу для фантазій не можу написати більше. Перепрошую.

43/44 - передати до Києва (і видовжити, наприклад, до Чернівців*),
143/144 + 141/142 - передати до ІФ (або розділити порівну між ІФ та Львовом),

ЛВЧД у Франику пора грохать.

Воно так і виходить:
141/142 (+143/144 з ув'язанням в обіг по Києву) - Чернівцям;
43/44 - Києву.

Нормально?

п.м. а то ж не спроста варшавську групу перекинули на експресовий ковельський.
Крім мотиву, що варшавський тепер ходитиме через Рівне та Луцьк, може бути
прихований мотив - легко позбутися 141/142 чи зробити, як планували раніше:
вкоротити до Ковеля і сидячки. Чернівці повинні додати пасажирів.

Можливо є сенс із Бреста (чи Мінська) мати якісь причіпні вагони до Бухареста...

Мінськ (хх:хх) - Брест (хх:хх) - Ковель (хх:хх-00:22) - Львів (04:38-05:56) - ІФ (07:32-07:44) - Чернівці (10:12-хх:хх) - Вадул-Сірет (хх:хх-13:40) - Бухарест (22:48)
але бракує часу на фантазії...
« Last Edit: 29.01.16 , 10:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #156 on: 29.01.16 , 17:01 »
Share Reply with quote

Але постає цілком логічне запитання "чи приїзд до Бухареста о 22:48 є конкурентним?".

Турагенції кажуть, що ні... але їх ніхто не запитував. Чиновники вирішили реанімувати
кусок нитки "Болгарія експрес" мабуть лише з єдиної "підстави", що вона " накатана роками".

Тому, мій допис про Мінськ і Брест можна зігнорувати, а от витягування 141/142 до Чернівців
можна продовжити в іншій темі.
« Last Edit: 29.01.16 , 18:01 by Iwan » Logged
kiz
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #157 on: 29.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

Але постає цілком логічне запитання "чи приїзд до Бухареста о 22:48 є конкурентним?".

Турагенції кажуть, що ні... але їх ніхто не запитував.
А практика говорит, что сейчас чтоб добраться из Львова в Бухарест с участием авиатранспорта менее чем за 500$ -> неизбежно следует общее время в дороге больше 12 часов.
А турагенции знают только  про очень малую и очень специфичную часть рынка перевозок.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #158 on: 29.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

А практика говорит, что сейчас чтоб добраться из Львова в Бухарест с участием авиатранспорта менее чем за 500$ -> неизбежно следует общее время в дороге больше 12 часов.
А турагенции знают только  про очень малую и очень специфичную часть рынка перевозок.

Перепрошую, але мій мозок не може досягнути Вашого рівня аби зрозуміти суть Вашого повідомлення.
Будьте ласкаві, викладіть свою думку більш простішими і доступними для розуміння словами (реченнєвими конструкціями).
Наперед вдячний.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 851


View Profile
« Reply #159 on: 30.01.16 , 04:01 »
Share Reply with quote

Ви так кажете, ніби єдине, що відлякує потенційних туристів від Бухареста, це прибуття о 22:48. Можливо, у безівізовій перспективі і з'явиться значний потік до румунського моря, а також до болгарського, щоб запустити окремий нічник, але зараз швидше актуальне питання «а туди взагалі чимось можна доїхати?» для всіх, крім українських румунів, бізнесменів і фанатів. Турагенції запускають баси з вартістю туру менш ніж 100 євро за кілька днів, і навряд чи потяг зможе з ними настільки конкурувати ціною, щоб хтось масово туди їхав усього на півдня і шкодував 25 євро на готель з блекджеком і румунками.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.131 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 30.01.16 , 08:01