Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.18 , 00:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Author Topic: Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест  (Read 57779 times)
Ulf
Active user

Posts: 2702


View Profile
« Reply #160 on: 30.01.16 , 12:01 »
Share Reply with quote

Але постає цілком логічне запитання "чи приїзд до Бухареста о 22:48 є конкурентним?".

Турагенції кажуть, що ні... але їх ніхто не запитував.
А практика говорит, что сейчас чтоб добраться из Львова в Бухарест с участием авиатранспорта менее чем за 500$ -> неизбежно следует общее время в дороге больше 12 часов.
А турагенции знают только  про очень малую и очень специфичную часть рынка перевозок.


 



$358.07

Economy

1 Erwachsener

Seat24.de Buchen

Achtung

Bitte vor der Buchung lesen
Aufklappen














Wer verkauft dieses Ticket?Aufklappen


Seat24.de$358.07
travelstart$358.07
Travelgenio$358.56
Opodo$369.50
ebookers$373.45


Reiseplan überprüfen (Alle Zeitangaben sind in Ortszeit)


HINREISE - Mittwoch, 02.03.2016


 

Austrian Airlines

OS382
 
16:05 LWO Lemberg  1 St. 35 Min.
16:40 VIE Wien 
 
    Verbindung am Flughafen  0 St. 55 Min.
 
 

Austrian Airlines

OS787
 
17:35 VIE Wien  1 St. 35 Min.
20:10 OTP Bukarest Otopeni 
 
Ankunft: Mittwoch, 02.03.2016Reisedauer: 4 St. 05 Min.

RÜCKREISE - Mittwoch, 09.03.2016


 

Lufthansa

LH1657
 
05:40 OTP Bukarest Otopeni  2 St. 05 Min.
06:45 MUC München 
 
    Verbindung am Flughafen  2 St. 25 Min.
 
 

Lufthansa

LH2550
Von Lufthansa CityLine betrieben
09:10 MUC München  1 St. 40 Min.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #161 on: 01.02.16 , 08:02 »
Share Reply with quote

Ви так кажете, ніби єдине, що відлякує потенційних туристів від Бухареста, ...
То кажу не я, а румунські туроператори, які спеціалізуються на туристах з
України, Білорусі та Росії. Спілкуюся з ними і поділився їхніми враженнями
від нічного прибуття до Бухареста.
З Києва та інших міст - мабуть, зручніше так, як Ви кажете - за 100 євро,
а з Галичини цілком нормально було б доїхати до ВС на 701/702
і пересісти на узгоджений до Бухареста (літня опція - Констанца).
Те ж саме - у зворотний бік - надранковим 701/702 повернутися з ВС до Львова.
Таке враження, що поїзд до Бухареста "зробили аби зробити".

Ціна проїзду поїздом - питання конкуренції, а не якихось застиглих тарифів.
Економісти знають, що можна знайти оптимальну точку (ціна/населеність),
при якій виручка буде максимальною... а не возити повітря.
Logged
vito
User

Posts: 98


View Profile
« Reply #162 on: 04.02.16 , 18:02 »
Share Reply with quote

Пресс-служба УЗ по моему запросу касаемо стоимости билетов из Вадула до Сучавы и Бухареста, соответственно, дала такие цифры:
 У сполученнi Вадул-Сiрет – Бухарест Сучава та Вадул-Сiрет – Сучава
курсують поїзди приналежностi Румунських залiзниць з мiсцями для сидiння
1-го та 2-го класiв.
   Вартiсть проїзного документа станом на 18.12.2015 (без урахування
комiсiйного збору) становить:
у напрямку Вадул-Сiрет – Бухарест № 381, 2-й клас – 793,09 грн.;
у напрямку Вадул-Сiрет – Бухарест № 381, 1-й клас – 1272,52 грн.;
у напрямку Вадул-Сiрет – Сучават № 385, 2-й клас – 155,56 грн.;
у напрямку Вадул-Сiрет – Бухарест № 385, 1-й клас – 237,17 грн..

Оформити проїзнi документи у даному сполученнi можливо в спецiалiзованих
квиткових касах у яких здiйснюється оформлення проїзних документiв у
мiжнародному сполученнi з країнами Європи, якi працюють на залiзничних
вокзалах обласних центрiв України, м. Києва, та касах попереднього продажу
за адресою: м. Київ, бул. Т. Шевченко 38/40.

Касаемо иных (кроме поезда) спосбов подъезда к ст. Вадул-Сирет, то можно использовать автобусы Черновцы-Новый Волчинец (https://rasp.yandex.ua/thread/empty_5_f9692686t9747715_31?tt=bus&station_from=9692686&departure=2015-12-20&station_to=9747715&point_from=c10365&point_to=s9747715). Но в качестве ПС используются ПАЗики и Эталоны, так что это будет не самая комфортная поездка. )))

УЗ по моему запросу касаемо стоимости билетов из Вадул-Сирета до Викшаны (Румыния)  дала такие цифры:
    "Вартiсть проїзного документа станом на 03.02.2016 у напрямку
Вадул-Сiрет – Викшани на поїзд № 381 (без урахування комiсiйного збору)
становить:
у 1-му класi – 175,42 грн – для дорослого пасажира, 90,55 грн – для дитини
вiком вiд 4 до 12 рокiв;

у 2-му класi – 121,66 грн – для дорослого пасажира, 62,25 грн – для дитини
вiком вiд 4 до 12 рокiв."

Не многовато ли 121 грн за 10км (20 минут) пути ?
« Last Edit: 04.02.16 , 19:02 by vito » Logged
vito
User

Posts: 98


View Profile
« Reply #163 on: 08.02.16 , 18:02 »
Share Reply with quote

Вчора їздили в Вадул-Сірет подивитись шо то за чудо поїзд, на перший не встигли, приїхали під Бухарест - Вадул-Сірет. Приїхав за розкладом в 15:40, було 3 вагони, 2 другого класу і один першого. На вигляд дуже класні, хоча пасажирів в ньому не було взагалі. Того митникам і прикордонникам довелось просто зробити собі екскурсію по вагонах.

На ст. Викшаны (Румыния) стоянка поезда 40-50 минут.
Видимо, это румынский погран./тамож. контроль?
Интересно: украинский погран./тамож. контроль проводится уже (по прибытии / перед отправлением) на ст. Вадул-Сирет?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #164 on: 08.02.16 , 19:02 »
Share Reply with quote

На ст. Викшаны (Румыния) стоянка поезда 40-50 минут.
Видимо, это румынский погран./тамож. контроль?
Интересно: украинский погран./тамож. контроль проводится уже (по прибытии / перед отправлением) на ст. Вадул-Сирет?
Якщо Ви хочете уточнити місце виконання ПМК, то його виконують на станції Вадул-Сірет.
Це нормальна практика - не на самому кордоні, а на прикордонній станції або в іншому
встановленому місці. До прикладу, окремі поїзди з/до Москви/Мінська проходять ПМК на станції Київ-Пас.
З цими напрямками так роблять з двох причин: незмінність колії 1520-1520 і "по старій дружбі і довірі".

З сучавським напрямком так не виходить: перестановки візків не уникнути, а поки переставляють візки,
то виконують ПМК (це я про колишній 59/60). Якби без перестановки, то ПМК міг би бути в Чернівцях
але тоді вже без проміжних зупинок від кордону до Чернівців.
Logged
vito
User

Posts: 98


View Profile
« Reply #165 on: 09.02.16 , 13:02 »
Share Reply with quote

На ст. Викшаны (Румыния) стоянка поезда 40-50 минут.
Видимо, это румынский погран./тамож. контроль?
Интересно: украинский погран./тамож. контроль проводится уже (по прибытии / перед отправлением) на ст. Вадул-Сирет?
Якщо Ви хочете уточнити місце виконання ПМК, то його виконують на станції Вадул-Сірет.
Це нормальна практика - не на самому кордоні, а на прикордонній станції або в іншому
встановленому місці. До прикладу, окремі поїзди з/до Москви/Мінська проходять ПМК на станції Київ-Пас.
З цими напрямками так роблять з двох причин: незмінність колії 1520-1520 і "по старій дружбі і довірі".

З сучавським напрямком так не виходить: перестановки візків не уникнути, а поки переставляють візки,
то виконують ПМК (це я про колишній 59/60)
. Якби без перестановки, то ПМК міг би бути в Чернівцях
але тоді вже без проміжних зупинок від кордону до Чернівців.
С Румынии до Вадул-Сирет (включительно) узкая колея 143.5см (далее с Вадул-Сирет по всей Украине - 152см).
Очевидно, что на поезда № 380 (Вадул-Сирет – Бухарест) и № 385 (Вадул-Сирет – Сучава) и замена колесной пары НЕ проводится?
(долгое дело (1-2 часа) и "овчинка не стоит выделки")
Но, похоже,  погран./тамож. контроль на ст. Вадул-Сирет проводится "по старой памяти"?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #166 on: 09.02.16 , 13:02 »
Share Reply with quote

С Румынии до Вадул-Сирет (включительно) узкая колея 143.5см (далее с Вадул-Сирет по всей Украине - 152см).
Очевидно, что на поезда № 380 (Вадул-Сирет – Бухарест) и № 385 (Вадул-Сирет – Сучава) и замена колесной пары НЕ проводится?
(долгое дело (1-2 часа) и "овчинка не стоит выделки")
Но, похоже,  погран./тамож. контроль на ст. Вадул-Сирет проводится "по старой памяти"?
Ще раз Вам відповідаю (правда беруть сумніви, що Ви розумієте українську мову):
1) працівники ДПСУ та ДФСУ виконують ПМК на ст. Вадул-Сірет
2) для поїздів з Румунії, які прямують до кінцевого пункту ст. Вадул-Сірет
зміну колісних візків не виконують, позаяк використовують винятково колію 1435.

п.м. сподіваюсь, що Ваша наступна репліка не міститиме стільки знаків запитання "?".
Крім того, дуже важко зрозуміти Ваші начебто стверджувальні речення із знаком запитання:
чи Ви намагаєтесь самі собі щось ствердити чи щось запитати у форумчан. Як це розуміти?
« Last Edit: 09.02.16 , 13:02 by Iwan » Logged
Vert
Active user

Posts: 5449


View Profile
« Reply #167 on: 28.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

Київ Бухарест   117 безпересадковий вагон 18,25/03/2016, з 1/04/2016 по п"ятницях

Київ-Пас.      20:05
Фастів-1   20:58   21:00
Козятин-1   22:08   22:10
Калинівка-1   22:42   22:44
Вінниця   23:01   23:03
Хмельницький   00:45   00:49
Гречани   00:59   01:14
Дунаївці   02:32   02:34
Кам'янець-Подільський   03:27   03:32
Ларга   04:44   05:04
Новоселиця   06:31   06:33
Чернівці   07:10   09:25
Чернівці-Півден.   09:42   09:44
Чагор   09:51   09:52
Космін   09:59   10:00
Волока   10:07   10:09
Великий Кучурів   10:14   10:16
Тисівці   10:25   10:26
Кр.дубрава   10:36   10:37
Вапнярки   10:46   10:47
Глибока Бук.   10:56   10:58
Вадул-Сірет   11:08   13:40
Вікшани   14:02   14:52
Дорнешти   15:05   15:06
Милишеуць Хм.   15:20   15:21
Дерменешть   15:31   15:32
Сучава Норд   15:42   15:43
Сучава   15:48   16:01
Верешть   16:14   16:15
Долхаска   16:34   16:35
Пашкани   16:56   16:57
Роман   17:24   17:25
Бакеу   17:57   18:00
Аджуд   18:43   18:44
Мерешешть   19:11   19:12
Фокшани   19:36   19:37
Римнику Серат   20:14   20:15
Бузеу   20:46   20:48
Мизил   21:20   21:21
Плоєшти Суд   22:00   22:02
Бухарест-Норд   22:48   


380 безпересадковий вагон Бухарест Київ 20/03/2016, з 27/03/2016 по неділях

Бухарест-Норд      06:15
Плоєшти Суд   06:58   07:01
Мизил   07:35   07:37
Бузеу   08:12   08:15
Римнику Серат   08:46   08:48
Фокшани   09:26   09:28
Мерешешть   09:49   09:51
Аджуд   10:17   10:19
Бакеу   10:58   11:08
Роман   11:39   11:41
Пашкани   12:10   12:12
Долхаска   12:27   12:28
Верешть   12:45   12:47
Сучава   13:01   13:21
Сучава Норд   13:30   13:31
Дерменешть   13:41   13:43
Милишеуць Хм.   13:53   13:54
Дорнешти   14:07   14:11
Вікшани   14:26   15:20
Вадул-Сірет   15:40   17:43
Глибока Бук.   17:55   17:57
Вапнярки   18:04   18:05
Кр.дубрава   18:11   18:12
Тисівці   18:17   18:18
Великий Кучурів   18:25   18:28
Волока   18:35   18:36
Космін   18:41   18:42
Чагор   18:48   18:49
Чернівці-Півден.   18:56   18:58
Чернівці   19:10   19:55
Новоселиця   20:32   20:34
Ларга   22:05   22:25
Кам'янець-Подільський   23:25   23:29
Дунаївці   00:45   00:47
Гречани   02:13   02:36
Хмельницький   02:47   02:52
Вінниця   04:46   04:50
Калинівка-1   05:09   05:11
Козятин-1   05:44   05:46
Фастів-1   07:00   07:02
Київ-Пас.   08:06   
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #168 on: 28.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

))), зуміли з CFM домовитись про зняття обмеження щодо початку
і кінця маршруту винятково в межах однієї з країн: України або Молдови?
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4716


View Profile
« Reply #169 on: 28.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

Круто.
Интересно какой тип вагона будет К или М?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 02.02.16 , 09:02